Medya: House of memory akımı- Hyunin.
Ot8 shipperlık👍
İvettt baya hyunlix askina iyice giris yaptim. Umarım sıkılmadan 16. Bölüme kadar gelmişsinizdirrrr. Ciddili 16. Bölümdeyiz yanlız aga... 30 lara çıkarsam baya iyii olurr. NİSE GO GO BÖLÜM.
-
-
-
-Felix;
Sabah yüzüme vuran güneş ışığı ile rahatsızca yüzümü buruşturdum ve elleriimi gözüme siper ettim. Yavaşça doğrulup nerde olduğumu anlamaya çalıştım. Yanımdaki yeni hissettiğim ağırlık ile hızla o tarafa döndüm.
Hyunjin.
Derin bir nefes verip önüme döndüm fakat kendimi ona bakmaktan alıkoyamamıştım. Yatağa yatıp yüzümü ona döndüm.
Aslında suçlara bulaşan biri olmasaydı bizden olurdu.
Düşündüğüm şeyle ellerimle yüzümü kapattım. Birkaç gün önce onun tüm foyasını ortaya dökeceğimi söylemiş resmen onu duvardan duvara vurmuştum. Fakat şimdi aynı yatakta yatıyorduk. Ellerimi gözlerimden çekip tekrar hyunjine baktığımda bir çift gözle karşılaşmış olabilirim..
Ah evet karşılaştım.
Gülümsedi "Günaydın Felix." Bir şey demeden yüzüne bakmaya devam ettim. Cevap vermediğim hatırlayıp utanırken konuştum.
"Sanada günayd- Dur, sen neden benim yatağımdasıın lan?!?" Hemen yatakta doğrulup ona bakarken yeni anladığım şeye gülmeye başladı.
"Birinci olarak burası benim yatağım, ikinci olarak sen arabada uyuya kalınca seni buraya getirdim. Yatıcak başka yer olmayıncada yanında yattım. Yani bir sıkıntı yook." Ukalaca konuşup yataktan kalkarken arkasından gözdevirdim fakat bu kısa sürdü.
"AGAGAGGAGA"
"SEUNGMİN BAĞIRMASANA!"
"Noluyor lan?" Hyunjinle beraber koşarak koridora çıktığımızda Changbine yastık atan bir Seungmin görmeyi beklemiyordum. Yani, kimse beklemiyordu. Herkes odalardan çıkmış Changbini elindeki yastıklarla kovalayan Seungmini izliyordu.
"IRZ DÜŞMANI SAPIK! SAPIK!" bir yastığı daha fırlattığında Changbin kaçmayı başarmıştı.
"YA SEUNGMİN VALLA ELLEMEDİM SENİ!"
"GÖTÜMÜDE ANAN MI ELLEDİ CHANGBİN!"
"Yok damadını niye ellesin-" Yüzüne yediği kocaman yastık ile yere düştüğünde Seungmin onun üstüne çıkıp yastıkla boğmaya başladı.
"Lan biz ne izliyoz amk?" Minho bağırınca hepimiz farkına varıp koşmuştuk. Jeongin ve ben Seungmini çekerken Jisung kenarda kıskıs gülüyordu. Hyunjin ve Chan Changbini yerden kaldırırken Minho Changbine soru sormakla meşguldü.
"Bu kaç kardeşim."
"Seungmin.. "
"O sayımı gerizekalı bu kaç lan?!"
"He 2- Ya çekil şurdan Minho, bende niye cevap veriyorsam ciddi ciddi!?" Changbin Mimhoyu önünden çekmeye çalışırken Minho omuz silkti.
"Ne bileyim be?" Seungmin ana bacı sövmeye devam ediyordu.
"Seni hain orospu çocu seni!" Jeongin seungminin bsşını okşadı.
"Geçti hyung, yanındayız."
"Sokucam şimdi hyunguna jeongin! Taciz edildim lan!"
"Seung bence changbin sana sokucakt-" jeongin ağzımı kapattığında seungmin üsstüme atlamaya çalıştı.
"LAN ÇİLLİ!" Seungmin deli gibi bana koşmaya çalılırken onu minicik bedeniyle jeongin tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zararlı alışkanlıklar < Hyunlix >
FanfictionAşık olduğu kişi bir katil. Aşık olduğu kişi bir ajan. İkiside birbirlerinin hedefi olmalı.. öyle olmalı ama öyle mi? Başlangic; 24/06/2022 Bitis; ?