"Kalksana lennn sabah olduu"
"Pişt diloş kalksannaaa"
"Öldümmü?kalk yaşam belirtisi ver""Ya ne oldu abiiiiğ"
"Kalk annemler evde yok kahvaltı hazırla dur hazırlama hazırlan dışarı çıkalım"
"Abi bugun havamda değilim"
"Kalkcanmı yoksa benmi kaldırıyım seni"
"Tamam abicim sen git geliyorum ben"
"Afferim adam ol eşşek"
Abim yine sabahları odama fuhuş çetesini çökertme operasyonuna girercesine baskın yapmıştı. Agam salamıyor beni saolsun. Hemen elime telefonumu alıp gelen mesajlara bakmıştım. Benim birde erkek knkam vardı ama burda değildi. Benden iki yaş büyüktü mert. Askerdeydi ve şu aralar hiç konuşamıyorduk. Annesinden alıyordum haberlerini. Ve annesi nermin abla mesaj atmıştı. Geleceğini haber vermek amaçlı.
"Abiiiiiğğ mert geliyormuş"
"Haberim vaaarr"Senin birseyden haberin olmasın. Ajanmısın anlamadımki?
Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkayıp ardından hafif bir makyaj yaptım. Iki saat dolabımdaki kıyafetlerle bakıştık. Bunlar bana yürüyor haberiniz olsun sjsksjjsshjahd. Ispanyol paça siyah tayt pantolon ve üstümede fazla açık olmayan crop giydim göbegim gözükmüyordu çünkü pantolon bel üstüydü. Ayakkabı olarakta hafif kalın taban spor giymiştim.
"Abiiiğ ben hazırım"
"Hadi çıkalım o zaman"Arabaya binip yola çıkmıştık.
"Abi nereye gidiyoruz"
"Ilk guzelce kahvaltı yapalım sonrada senle lunaparka gideriz. Sonrada seni avm ye alışverişe götürürüm. Şu ara evden çıkamadın. Sonrasınada bakarız"
"Abi efsane bişisin varya.
"Biliyorum bıdığım"Abimin dedigi gibi ilk önce kahvaltı yapmaya gittik. Sonra ise avm ye gidip heryeri turladık. Aralarda kızlar arıyordu. Onlarlada konuşuyordum.
Lunaparka ardından kızılay caddesine indik.
~
♡
~
♡
~
♡
~
Yaz tatili su gibi akıp gitmişti. Çok güzel giden bir ilişkim ve aşırı guzel arkadaşlıklarım vardı. Aylin ve süedayı göndermiştik. Son dakika edada gitmişti çünkü ablası üniversite kazandığı için ailecek o şehre taşınmışlardı. Bizse alarayla baş başa kalmıştık. Knkam mertte askerden gelmişti. Abimle ikisi harıl harıl ders çalışıyorlar fikirlerini değiştirip avukat olmayı planlıyorlardı. Bense tercümanlık konusunda hala ısrarcıydım. Bugun yaz tatilinden sonra okulun ilk günüydü."Alaraaaaaa"
"Vayyyyy nasıl guzelleşmissin knka tatil yaramış. Taş gibisin maşalahh. Yolda görsem çeviririm seni nikah dairesine götürürüm"
"Salak ya dur kimligimi getiriyim"
"Olm erkek olsam yani"Alarayla birlikte dil bölümü secmistik ve tecümanlık istiyorduk. Ikimizinde aynı bölüme gitmesi bizim için bir nimetti. Alperde gelmişti bu bolüme benim için. Şuanlık herşey yolundaydı.
"Canım hoşgeldin"
"Hoşbuldum alper"
"Özlemişim"
"Bende"Yaz tatili boyunca adam akıllı görüşememiştik.
"Sınıfa geçelim artık hadi. Zil çalar birazdan"
×
×
×
×Yaklaşık 2 yıl sonra...
"Nur mezuniyette bunu giyim diyorum ne dersin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmazlara İnat
ChickLitGerçekten olmazlara inatmıydık, yoksa olmazlarmı bize inatçıydı?¿