7. bölüm

15 2 0
                                    

Nurla kafetaryada buluşup iki tane kahve söylemiştik.

"Olm gelirken bir çocukla çarpıştım ama bir görcen çocuk afet afet"

"Knka sende her yakışıklıya düşüyorsun olm. Düşmediğini görsem kurban kescem valla"

"Ne alaka ne alakaaağğ. Hem yakışıklıya bakmak sevaptır yavrum. Cenneti garantiliyoruz burda."

"O sırada cehennett"

Ikimizde gülüşmüştük. Sonra ise ders saatimiz geldiği için sınıflara ayrılmıştık.
~

~

~

~
"Vay vay vay abisinin gülü. Hoşgeldin eşşek. Gittin amerikaya unuttun bizi. Nur sende hoşgeldin abicim"

"Hoşbuldum sercan abicim"

"Abi ben hiç unuturmuyum. Ülkeme tercüman olarak döndüm. Aslinda dedim ben gitmeyim hiç. Unutayım bakmayım yüzlerine felan diyede gönlüm razı gelmedi"

Erasmus programı ile nur ben ve alara amerikaya gitmiştik. Alara oraları çok beğendiği için orda kalmayı tercih etmişti. Bizse mesleklerimizi edinip ülkemize geri dönmüştük. Bende çok beğenmiştim ama türkiyenin yeri farklıydı bende. Hem ailem burda yanisi napcam yanii oralarda.

"Hadi gidelim diloş annemler geldi seni gormek için evde bekliyorlar akrabaların yarısı burda zaten."

"Abi gelmiyorum ben. Akrabaları gormeye hiç tahammülüm yok. Simdi iki saat "e okudun arrtık evlilik ne zaman?""çeyizin hazırmi kızım eksikse biz tamamlayalım" evlenen kuzenlerimden ve çocuklarindan bahsederler hiç çekemem abicim yarin gelcekmiş yalnış hesaplamışım felan dersin. Nur knka hadi biz kaçalım"

"Abicim olmaz olurmu öyle gelmişler o kadar tamam gıcıklar ama yapcak bisi yok"

Istemeyerekte olsa abimi kıramayıp eve doğru yola çıkmıştım.

"Nur knka bırakma beni yerler onlar bizi şimdi. "

"Tamam aşkm bırakmam seni dur yav onlarda insan ne yapabilirler en fazla?"

1 saat sonra....

"Dilara kalk gidelim bunların arasindan ne kadar konuşuyorlar ya aaaa yeter beynim şişti bu ne "

"Ne dedim ben sana insan ne yapabilirler en fazla demi ???"

Nurun elini tutup arkamızdan seslenmelerini aldırmadan diğer odaya geçmiştik. Yapılan pastalardan boreklerden tabağa bol bol doldurup birlikte yiyirduk. Gerçekten çok özlemişim annemin yemeklerini yaa.

Ondan sonra ise yol yorgunluğunlan olması gerekiyorki uykuya daldık
~

~

~
Akşam uyandığımda saat 10 a geliyordu. Aga amma uyumuşum haa. Sonra ise salona geçtim. Akrabaların bir çoğu gitmişti. Abi evet kanımızdan birileri ama hiç çekilmiyorlar yemin ediyorum ya soruları beni bitiriyor. Biraz annemlerin yaninda oturduktan sonra gidip nuru uyandırmak için elime tüy aldım. Sonrada o uyuken üstüne yatıp burnuna tüyü deydirmeye başladım.

"Nuuurrrr nurrciiiiimmmm lan nur kahsannaaağ"
"Bebeğim kalksana lan gece uyumazsın yavv"
"Kahhhssaaaannnaaağğ gizzzzzzzz''

"Yav dilo git başımdan uyuyacam"

"Banane banane banane kalk film izleyelim. Markete gidiyimde bişiler alım kalkkkkk"

"Yavvv iyi tamam kıyamadim bebem. Git al gelde izleyelim."

Hemen nurun üstünden kalkıp yanağına bi öpücük kondurup hemen hazirlanmak için bavulumu açmıştım. Ustüme hemen eşofman ve sweatshirt giyip markete doğru yola çıkmıştım. Markete gittiğimde ilk aldığım şey nurun en sevdiği jelibondu. Sonrada acıktık diye ciğköfte ardındanda abimde yer diye onun sevdiklerindende 2 poşet abur cubur alıp eve geri dönüyordum. Eve vardığımda nur annemlere sohbet ediyordu. Bende mutfağa gidip eşyaları bıraktıktan sonra bilgisayarımı izleyecegimiz filmi açmak filmi için çantasından çıkartmıştım. E mail' ime gelen mesajlar aşırı birikmişti. Arasından biri gözüme çarptı:

Olmazlara İnatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin