İçeriye geçtiğimde herkes bana bakıyordu. Koltuğa oturduğumda 'neden bakıyorsunuz açıkta biryerimmi var?' Dercesine başımı sallamıştım."Usta inişte zengin. Tipine felan bakma bas nikahı."
Demişti mert. Sadece benim ve nurun gülmesi dışında hiçbir sorun yoktu. Babamın bana duygusal bir şekilde baktığını farketmiştim:
"Yaa babaa. Böyle duygusal yaklaşmayın bana ağlatcaksınız"
Diyerek babamın oturduğu koltuğun kol koyma kısmına oturup babama sarılmıştım.
"Tamam tamam duygusallık yok. Maymun sende kendin gibi gitmissin maymunumsu birini bulmuşsun."
"Abi bulmasam evde kaldın diyorsun bulsam laf ediyorsun anlamadım ben seni. "
"Evde kalman benim işime gelir maymunum. Birlikte yaşlanırız işte."
Aga bu çocuğun kalbini ıssırıyım ben bee
"Ben senin yaşlılığını çekemem hiç kusura bakma git birini bul evlen."
Abim gülerek saçlarımı karıştırmıştı. Annemin sessizliği dikkatimi çekmişti:
"Anne senin hiç sesin çıkmıyor. Şimdiye kadar kırk defa kusur bulurdun"
"Valla ben canı çok beğendim. Hem maşallah nasılda yakışıyorsunuz kuzum. Boyu boyunuza huyu huyunuza işinizde var. Valla kusursuz onu bunu geçte nuran yengenle bi konuşuyum siz oturun."
Annem telefonunu alıp mutfağa geçiyordu. Annemin şu akrabalarla olan münasebeti beni öldürüyor. Evde ne oluyorsa hepsi nuranda maşallah.
"Anneeeee bakkk sakın övme göz değer o kadın. Annneeeee"
Arkasından bağırmıştım ama çoktan konuşma sesleri geliyordu.
"Hadi kızım ben yatayım artık. Sizde oturun. Hadi iyi geceler."
Diyerek babam yatmaya gitmişti. Bizde çocuklarla baş başa kalmıştık.
"Bende bi lavoboya gidiyim. Bozduk mideyi valla"
"E tabi benim tabaktakilerini yidin eşşek. Bende mide olsam bende bozulurum."
"Ananın suçu usta. Güzel yemek yapıyor napalım?"
"Kanalizasyon kapaklarını açtırıyımmı meertt"
Hepimiz sesli bir şekilde gulmustuk.
Mert lavaboya giderken bende koltuğun üstünde bağdaş kurup masadaki tatlılardan ağzıma atıyordum."Az ye it kilo alcan "
"Babamın malı aslanım ister yerim ister yemem"
"Babanın malı diye kıtlıktan çıkmış gibi saldırmanmı gerekiyor yemeklere"
"Ya kardşm ister yerim ister yemem ister kilo alırım sanane laa sananneeee lllaaaağ"
"Anca poponu büyüt eşşek seni"
"Ben kilo almıyorum yalnız cicim"
"Belli belli"
"Sen kendi götüne bak abi. Botoks yaptırsak öyle olmaz. Botokslu kadınların götü seninkinin yanında halt etmiş"
"Benim götüm seninkine bin basar diloş. Hepinizinkinden güzel götüm var kıskanma kıskanç"
"Ayyhhh götüm. Çok meraklıydım zaten seninkine"
Biz abimle birbirimize sataşma fermanı yazarken sıkıntılı bir şekilde mert salona giriş yapmıştı.
"Sercan bişi dicem agam ama sakin ol"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmazlara İnat
ChickLitGerçekten olmazlara inatmıydık, yoksa olmazlarmı bize inatçıydı?¿