14. bölüm

13 3 0
                                    

Sabah uyandığımda canın yanımda uyuduğunu görmüştüm. Onu yanımda uyurken görmek beni çok mutlu etmişti. Aga uyurken niye bu kadar masum uyanıkken niye o kadar karizmatik. Bağlanttı yyokk. Bir müddet daha can ın uyuyuşunu izledikten sonra sırtımda olan ağrıdan dolayı yavaşca kalkıp lavaboya gitmiştim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odaya vardığımda can ın uyandığını ve camın önüne geçmiş bir şekilde telefonda konuştuğunu gördüm.

"Sekretere söyle herşeyi E-mail olarak atsın"

Can telefonda konuşurken bende arkasından beline sımsıkı bir şekilde sarılıp kafamıda sırtına koymuştum.
O sırada telefon konuşmasını bitirmişti. Ve bana dönerek sarılmama karşılık vermişti.

"Bebeğim pansuman saatin geldi sırtını açta pansumanını halledeyim hemen"

Bende o sırada yatağa oturup tişörtümü hafif yukarı sıyırmıştım. Can pansumanımı bitirdikten sonra batan pamukları ve gazlı bezi çöpe atmaya kalkmıştım. O sırada can beni durdurarak:

"Diloş hazırlan. seni bugün gün boyu kaçıracağım. Azıcık gezelim senle"

"Olurda işe gitmeyecekmisin? Hem bende geleceğim"

"Hastaneden çıkalı daha 1 gece oldu dilara. Izin verirmiyim ben işe gitmene"

"Yav yok benim birşeyim taş gibiyim anam farkında olmadan daş doğurmuş bee yaaa"

"Tamam hayatım taşsında boşver gel senle gezesim var hem"

O sırada lafı uzatmamak için onaylamıştım. Hem onla gezmek için bende can atıyordum. Can odadan çıktıktan sonra dolabımı açıp kırmızı kısa bir elbise çıkartmıştım.

 Can odadan çıktıktan sonra dolabımı açıp kırmızı kısa bir elbise çıkartmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dudağıma hafif pembe bir ruj sürdükten sonra saçlarımı at kuyuruğu yapmıştım. Hazır olduktan sonra içeriye geçmiştim. Salona geldiğimde kapıdan can ve abimin koyu sohbete daldıklarını görmüştüm. Aga şuan belki saçma gelebilir size ama gerçekten çok güzel bir duyguymuş sevdiğiniz adamın ailenizle yakın olması.

"Can ben hazırım. Abicim biz canla birlikte dışarı çıkacağız."

"Tamam habeş maymuncuğum öküz gibi yemeklere dalma. Şimdi sen maymunsun yeme adabını bilmezsin"

"Ya abiii senden daha kibar yediğim kesin"

"Gördük diloş gördük bir saldırıyorsun yemeğe sanki kıtlıktan çıkmış gibi."

"Yemeğe olan sevgim sorgulanmasın lütfen. Hem ben yiyorum yiyorum kilo almıyorum. Bu fırsatı kaçırırmıyım hiç?"

"Sana yemek olsun dilara. Birgün kolum olmadan uyanacağım diye korkuyorum."

"Ya abi sinir etme beni valla korktuğunu başına getiririm hiç acımam"

"Aboohooo vay başımıza gelene. Can aman oğlum dikkat et sen bu deliye. Valla ıssırır mıssırır kuduz felan olursun."

Olmazlara İnatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin