9. bölüm

10 3 4
                                    

"Alooo nur acil ofisime gelmen lazım. Ölüyorum ben helvamı kavurt"

"Olm noldu bi sakin ya "

"Acil gel ben gidiyorum öte tarafa. Alarayıda çağır oda helvamı yesin pek sever"

"Ya alara nasıl gelsin amerikada o bi dur noluyorr????"

"Kalp çarpıntısı başladı. Hafiften terlemeyle seyrediyor. Gel veterinersin sonuçta bişiler yaparsın"

"Tamam dur geliyom"

Telefonu kapatmıştı nur. Şey ben şaka yapmıştım veterinersin gel yaparasın bişiler diye ama neyse olsun. Offff ölüyorum. Abi o nasıl bakıştı. Dilara sakin sakin sakinnnnn. Şuan çok güzel bir işin var hayallerine kavuştun. Bir erkeğe güvenemezsin şuan sakin sakin. Aaaaaaağğğ olmuyoorrrrrr. Olmuyor valla olmuyor abi bakışını skm çocuk senin niye aklımı karıştırıyorsun ya. Dursana durduğun yerde. Götünde kurtmu var haa??

Ben bu düşüncelerle kendimi yerken aradan bayağı bir zaman geçmiş. Nur kapıyı çalmadan paatt diye içeri girince tüm bu düşüncelerimden ayrıldım.

"Olm koşa koşa geldim. Noldu iyimisin?? Tansiyonunmu düştü yine? Gerizekalı dikkat etsene aptal. Beynini kullanmıyormusun sen ha"

"Knka bi sakin olum hooppaallaağ. Gel bi otur. Sana anlatcaklarim var. Hani şu universitedeki cocuk varya o şuan benim patronum ve bana yavşıyooorrrrrr"

"Neeeğ oha bir dakka şuan şoktayım"

"Bende bim neyse anlatmaya başlıyorum"

Yaşanan ne varsa en ince ayrıntısına kadar herşeyi anlattım. Ne var ne yoksa. Tabii kalp çarpıntım dururmu o zaten ayrı bir muamma.

"Knka bu sana aşık. Valla bak ben anlarım. Şimdi öküz hayvan grubuna girince ister istemez anlıyorsun"

Ikimizde delicesine bir kahkaha patlatmıştık. Kız haklı aga hayvanın dilinden anlıyor uzmanı sonuçta.

"Valla knka o bakışları o konuşuşu her hareketi ayrı bi karizma."

"Sendemi aşıksın ???????"

"Yooo ne alakası var. Neyse eee siz mertle işi pişirdinizmi? Hele sizi hınzırlara hele"

"Knka konuşuyoruz şuanlık ama bilemicem."

"Konuştuğunuzdan benim niye haberim yok?"

"Konusu hiç açılmadıki"

"Düğününüzde 10 lira takarım. Adam olana çok bile"

Gülerek şaka yaptığımı belli etmiştim nurda zaten hemen anlamıştı. Iki meyve suyu ve yanınada bişiler söyleyip atıştırmıştık. Dedikodularımızı bitirdikten sonra nur gitti. Bende artık yarım kalan işimin başına dönecektim
~

~

~

~
Akşam tam çıkacakken can odama kapıyı girmeden dalmıştı. Abi diyorum bak bu çocuk beyninin sağ lobunu aldırmış.

"Insan bi kapıyı çalar dimi? Öküz gibi -tabi sende bir öküzsün ama- dalmak oldumu?"

"Aaaa sevgilimin odasına da izinli girceksem ne manası kaldı bu işin?"

"Sevgilimi? Ya şimdi bişi derdimde neyse. Ben öyle bir teklif almadım ve kabul etmedimde."

"Alıyorsun işte aaa"

"CAN! Bak şaka havamda değilim aşırı yorgunum şuan ciddiyete davet ediyorum seni"

"Ah güzelim benim çokmu yoruldun sen. Kalk sana yemek ısmarlayım"

Olm nerde beleş oraya yerleş. Tabikide tek derdim beleş yemek. Canla yemeğe çıkmak gibi bir derdim yok. ;)

"Iyi tamam. Seni iyi bi zarara uğratıyımda sen gör bay sakar"

Olmazlara İnatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin