Medya :::::::::
DilaraYani küçüğüm süslü sözlere kanma. Çünkü rüzgâr kökünden sökeceği ağaca
Tatlı tatlı esermiş.SERCANDAN DEVAM:
Dilaranın balkondan geldiğini gördüğümde sekreterim alperen ile konuşuyordum. Aslında uzun süredir üstünde durduğumuz bir konuydu ve sadece alperenle ben biliyordum. Araştırdığımız kişi Can Korkmazdı. Avukatlığımın ilk aylarında stajer olarak girdiğim bir büroda sanki bu ismi duymuştum ve tam karar veremiyordum. İsmi hiç güzel şeylerle anılmıyordu ve eğer gerçekten katilse dilarayla görüşmesine asla izin vermeyecektim. Kardeşimi canından çok sevse dahi ani bir sinir krizi sonucu katliam yaratabilirdi. O sırada dilaranın kapıyı anahtarıyla açıp içeriye girdiğini duymuştum.
"Alperen azıcık daha araştır. Ben onun ismini duyduğuma nerdeyse eminim. Bu kişinin o olma ihtimali çok yüksek. İsmine dair herşeyi sildirmiş olabilir ama bizim bunu açığa çıkartmamız lazım"
"Tamam abi ben sana hemen döneceğim. Birkaç tanıdığım var onlarla görüşüp haber veririm."
"Tamam kardeşim saolasın"
Telefonu kapattığımda dilara arkamdan"BÖH" diye bağırmıştı. Korkutmak amaçlı yapmıştı ve amacınada ulaşmıştı.
"Ya kızım sen gerizekalımısın? Beynin sana fazlamı geliyor? Kaldıramıyormusun çocuğum? Hah yaptın noldu şimdi huzura erdinmi?"
"Ama nasıl huzurluyum bi bilsen. Kafamız nasıl güzell ammaa"
"Uzaktan içmeden sarhoş olmuş insana benzeyen bir halin var"
"Abiççim sen benimle uğraşmadan duramazmısın? Içmeden sarhoş olmak ne ya"
"İçen insan akli dengesini kaybeder kısa süreliğine kardşm. Ama seninki doğumdan itibaren başlamış. Yazıkkkkkk"
Minik bir kahkaha patlatmıştım.
"Çok komik açta bi tarafına gül"
"Onada gülerim."
Sinirlendiğini belli ederek elini belinin iki tarafına koyup bana bakıyordu. Sonrasında ise kollarını göğsünde bağlayarak balkon kapısına dayanmıştı.
"Abi alperenle ne konusuyordunuz?"
Aniden konuşmalarımızın en başından duydu diye kısa süreli bir korku yaşamıştım.
"Bi dava üzerinede sen alperende konuştuğumu nerden biliyorsun?"
"Kapıyı açarken duydum"
"Ne kadarını duydun?"
"Bişileri açığa çıkart felan diyordun. Hem niye bu kadar sordun davalarını benimle paylaşırdın hep?"
Dilara hemence sorgulayıcı bir tavra bürünmüştü.
"Avukatı olduğum kişi işin çok gizli bir şekilde yürütülmesini istedi. Yoksa biliyorsun senden saklarmıyım?"
"Peki tamam. Abi bu arada biz yarın sabahtan antalyaya gidiyoruz. Şirket gezisi"
"Napacaksınızki?"
"Abi işte toplantı felan. Diğer ülkeden ve şirketlerden insanlarla. Ama daha çok şirket çalışanlarına motivasyon amaçlı"
"Iyi yapmışlar. Aklım sende kalmasın ara sürekli tamamı?"
"Tamam abicim"
Dilara içeri geçerken bende masada duran kahvemi elime alıp manzarayı izlemeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmazlara İnat
ChickLitGerçekten olmazlara inatmıydık, yoksa olmazlarmı bize inatçıydı?¿