10. bölüm

10 3 2
                                    

Sakar can:"Uyanmayi düşünüyormusun?"
"Kalksana len"
"Patronun olarak emrediyorum kalk geç kalacaksin"

Can ın mesajlarıyla gözlerimi açmiştım. Aga sabah sabah abim bitti can başladı. Uykuma gıcıklıkları var galiba.

"Laaannnn habeş maymunu ne koala gibi yatıyorsun. Kalk artık behhhh"

Tamam mükemmel. Sakinim güne güzel başladım. Sakinim çoookkk sakinim. Tam abim bitti derken meğerse hiç başlamamış.

"Ya abiii sal beni salll uyuyacağım ben. Yatağımla neden arama giriyorsun ya??"

"Işe gideceksin kalk. Hem ben senle uğraşmazsam tadı kalmazki bunun."

"Tamam abicim tamam canımın içi hadi git. Bak sana bir küfür ederim nefesin kesilir"

"Oha şuan nefes alamıyorum. Kalk len tatava yapma eşşek"

Abim herzamanki gibi bana sataşıp odadan ayrılmıştı. Iyi hoşta yatağımla beni bi salin ya. Görende yasak aşk yaşıyoruz zanneder beh. O sırada can mesaj atmaya devam ediyordu:

Sakar can: eğer kalkmayacaksan
Ben gelip kaldırırım
Yavrum hiç sorun değil
Dünden razıyım zaten

Bak çocuk şuan aşırı sinirliyim
Beni yatağımdan biriciğimden
Ayırıyorsunuz. Neden ya nedennn???

Sakar can:yatağına ne gerek var
Gel ben müsaitim. Bende rahatımdır

Yok anan. Sen okul okumadında
Yavşama sanatı kursuna
Felanmı gittin???

Sakar can:karşımızdaki
Afet olunca ister istemez oluyor
Güzelim;)

Sakat ya sjskdnksnskajd
Neyse ben hazırlancam. Daha
Kahvaltı yapcam. Erkenden
Kaldırdığın için

Sakar can:davet etmek yokmu kahvaltıya. Çok ayıp çok kırıldım.

Tamam gel. Kıyamadim sana

Sakar can:çiçek çikolata?

Çiçek değil cikolata al yeriz.

Sakar can:geliyorum bebeğim

Olm ben bunu davet ettimde abimin haberi yok. Şimdi bide ona anlatma derdi var. Hemen mutfağa abimin yanına koşmuştum. Abim çayı demliyordu. Bende o sırada abime konuyu hemen patlatcaktım.

"Abi benim konuştuğum biri var ve ben onu şuan kahvaltıya çağırdım. Büyük ihtimalle şuan yolda."

Herseyi bir solukta ve aşırı hızlı bir şekilde söylemiştim. Abim bana tuhaf tuhaf  bakıyordu:

"Dilara kızım iyimisin? Keşke erken kaldırmasaydım çarpti sana"

"Abi ben çok ciddiyim. Hiç olmadığım kadar hemde"

"Ne ara yaptın len insan bi der."

"Abicim yani işte diyorumya"

"Iyi gelsin bakalım tanışalım damat beyle"


"Adamsın len sen valla adamsın"

Abime sarılıp hemen odama hazırlanmaya gittim. Bugün full kırmızi takılcaktım. Kırmızı siyah karışımı bir elbise giydim. Makyajımı da aşırı hafifi varla yok arası bişi yaptım. Saçlarımıda at kuyruğu bağlamıştım. O sırada zil çalmıştı. İşte eğlence şimdi başlıyor jakajskajskd. Koşarak bemen kapıyı açmıştım. Can yanında iki tane badigard gorünümunlü adamlarla ve 2 poşet dolusu çikolatayla karşımdaydı. Olm çocuk marketi değil gitmiş fabrikayı toplamiş resmen.

Olmazlara İnatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin