Evlilik teklifinin sabahında abim yine odama baskın yapmaktan asla çekinmemişti.
"Eşşeeeeeğğğkkkkkk kalk lan"
"Ossura ossura uyumak yerine kalkta abiciğinin kahvaltısını hazırla"
"Anladık nişanlısın kalk laaağnnn""Abicim , tipinde hayat bulduğum, o karga sesini sevdiğim neden yapıosun böyle uyuyorum ama beğnnnn"
"Oğlen 9 oldu kalk"
"Abiğ 9 öğlenmi yyyaaaağğ."
"Demekki bana öğlen hanfendi. Kalkta kahvaltı yapalım."
"Tamam yakışıklık geliom hadi git"
"Hele iltifatlara felan onlar bana sökmez güzelim"
Abim odadan çıkarken bende elimi havaya kaldırıp yüzüğüme bakmıştım.
Alper zevkliymişte benim haberim yokmuş yaa. O kadar şık duruyorduki. Herşey rüya gibiydi dün gece tüm olanlar o kadar guzeldiki. Hayal etsem bu kadar muhteşem olamazdı.
Beni düşüncelerimden ayıran telefon olmuştu:
"Alo"
"Bebeğim günaydın"
"Günaydın tanımayadım siz kimsiniz?"
"Dün gece nişanlanmıştınız dilara hanım tanıyamadınızmı?"
"Aaa sizz tanıdım. Şaka yapıyorum yaaa"
"Biliyorum hayatım. Her halinle tatlısın"
"Zehir olsa yut diyorsun hheeee"
"Öyle diyorummm yaaağğ"Tam konuşmamızın ortasında abim o boru sesiyle gelip rahatsız etmeyi başarmıştı:
"Lan alper sal kardeşimi o bana lazım. Anladık nişanlın kız almak kolay mı lan heeee bokumu alırsın"
"Abiiiiğğggggggg"
"Hah şimdi sıçdık dilara git bak gelme üstüme"
"Alper canım kapat ben arıcam seni"
Abim beni çılgına döndürmüştü. Aga şurda mutlu mutlu konuşuyoruz. Bozmasan olmuyor demi. Ama yok illa kıskan.
"Abi valla sen kaşındın. Bu saatten sonra olacaklardan ben sorumlu değilim"
"Lan git başımdan. Gelmesene lan üstüme"
"Uzaktan duracakmışım gibimi gözüküyorum tatlım"
"Gelme lan üstüme katillllll"
Abimin yanına vardığımda iki küçük çocuk gibi birbirimizi gıdıklamaya başlamıştık. 10 yıl oncesine dönmüş gibi delicesine eğleniyorduk. Gıdıklama merasimi biter bitmez yastık savaşına başlamiştık. Sonunda kavgamizi bitirmiş ben halının üstüne abimde koltuğa kendini atmıştı:
"Ulen bıcırık çok seviyom seni"
"Bende abicim ama bazen aşırı gıcık oluyorsun"
Ikimizde birbirimize bakarak gülüşmüstük. Ardından abimle kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa gittik. Kahvaltımızıda bir güzel yaptıktan sonra ikimizde odalarımıza çekilmiştik.
~
♤
~
♤
~
♤
~
"Canım biz bu akşam çocuklarla azıcık gezelim eğlenelim diyoruz ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmazlara İnat
ChickLitGerçekten olmazlara inatmıydık, yoksa olmazlarmı bize inatçıydı?¿