FINAL - Baharatlı

8.2K 283 312
                                    

"Siktir"

Hyunjin gördüğü görüntüyle şoka düşerken ağzı bir karış açılmıştı. Bebeği bacakları arasından sarkan pofuduk kuyruğuyla tavandan sarkıyor ve Hyunjin'in ağzını sulandırıyordu.

"Yapacağımız farklılık?"

Tek kaşını kaldırarak Minho'ya dönmüş ve Minho da sırıtarak kafasını sallamıştı.

"İyi ki doğdun hayatım"

Tek elini yanağına atarak okşamış ve gülümseyerek konuşmuştu. Ardından yavaşça dudaklarını birleştirmiş ve yumuşak bir öpüşme başlatmıştı.

Elleri sevgilisinin vücudunda dolanırken kalçalarına getirmiş ve sıkmıştı önce. Kalçalarını sıkmasıyla Hyunjin'in ağzından ufak bir inilti kaçarken ellerini üzerindeki hoodienin eteklerine getirmiş ve üzerinden çıkarıp atarak gövdesini çıplak bırakmıştı. Öpücüklerini boynuna ve omuzlarına getirirken gözlerini açmış ve bebeklerini kontrol etmişti. Yutkunmaları eşliğinde ikisini izliyordu ve bu durum Minho'nun daha da hoşuna gidiyordu.

Minho hızlıca kendi üzerinden de kurtulduktan sonra Hyunjin'i yatağa doğru ilerletmiş ve uzanmasını sağlamıştı.

Şimdi yatakta yatan Hyunjin yukarısında bağlı bebeğini alttan tamamen görebiliyordu.

"Sikeyim, ne kadar güzel göründüğünden haberin var mı?"

Yattığı yerden doğrulmaya çalışırken Minho ona izin vermemiş ve elini göğsüne koyarak yatağa bastırmıştı. Hyunjin anlamamış bir şekilde kaşlarını çatarken Minho onun bu haline sırıtmış ve pantalonunun düğmesini çözerek altından çıkarmıştı.

Hyunjin'in hafif sertleşmiş penisine çamaşırının üzerinden ufak bir öpücük kondurduktan sonra konuşmuştu.

"Henüz bebeğimize dokunman yasak"

Kendi altındakilerden de kurtulduktan sonra Hyunjin'in çamaşırını çıkarmış ve bacaklarını aralayarak işaret parmağını deliği üzerinde dolaştırmıştı.

Bununla Hyunjin'in vücudu kasılırken tekrardan gülümsemiş ve bebeğine dönerek ağzındaki ağız topunu çıkarmıştı.

"Benim için parmaklarımı ıslatmanı istiyorum bebeğim"

Felix başını sallayarak Minho'nun dudaklarının üzerine koyduğu parmakları ağzını aralayarak kabul etmiş ve yalamaya başlamıştı. Gözlerini kapatıp tamamen parmakları ıslatmaya odaklanmasıyla Minho alt dudağını dişleyerek izlemişti bebeğini.

Felix parmakları etrafında dilini dolaştırıp boğuk iniltiler çıkarırken penisinin daha da şiştiğini hissediyordu. Yeterli olduğunu düşünerek parmaklarını çekmiş ve önce dudaklarına, sonra da alnına ufak bir öpücük kondurduktan sonra ağız topunu geri takmıştı ağzına.

Yatakta uzanarak kendisini bekleyen Hyunjin'e dönerek bebeğinin ıslattığı parmakları tekrar deliği üzerinde dolaştırmıştı.

"Seninle uzun zamandır ilgilenmedim değil mi hm? Daralmışsın"

İçine parmaklarından birini gönderirken konuşmuş ve üzerine eğilerek tomurcuklarından birini ağzına almıştı. Hyunjin'in ağzından kısık kısık inlemeler çıkarken bir parmağının yanına diğer parmağını daha eklemişti. 

İki parmağıyla Hyunjin'i genişletirken bir parmak daha eklemesiyle Hyunjin tırnaklarını Minho'nun sırtına geçirmişti. Kesik kesik aldığı nefesler arasında sıkıca kapattığı gözlerini aralamış ve bebeğine bakmıştı tekrardan. Sadece bebeğinin vücudunu görmesi bile penisinin seyirmesine yetiyordu.

BABYDOLL | HyunHoLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin