Cennetin sınırlarına şeytanlar giremezdi iki kişi dışında. Diablo ve Lucifer. Onlar tanrının yarattığı ilk şeytanlar olarak her yere girebilirdi ama cenneti pek tercih etmezlerdi. Aynı şey Lilth ve Ares için de geçerliydi. Ne onlar cehenneme ne de Lucifer ve Diablo cennete girerdi.
...
Ne olursa olsun cennete girip onunla konuşacaktım. Eğer uzlaşamazsak, elimde ne kadar güç varsa hepsini kullanıp cennetin saltanatını bitirecektim.
Cehenneme ulaştığımda şeytanlardan oluşan halkıma baktım ve bir konuşma yapmak istedim. Tahtıma uçtum. Yanıma Diablo ve Pandora da geldiğinde konuşmaya hazırdım onlar yanıma duruyorlardı.
"Kraliçeniz olarak bir karar aldım. Lilth efendiniz Dünya'ya inmeye karar vermiş ama bana haber verilmedi. Bu durumda Diablo efendiniz ile cennete gidip bir konuşma yapacağız. Eğer bu konuşma kötü son ile biterse bir savaşa hazır olun."
Halkımdan sesler yükseldiğinde savaşa destek vereceklerini anlamıştım.
Halkım her ne kadar bana itaat ediyor olsa da Lilth onların da efendisiydi, ben ise kraliçeydim. Cennette de aynı şeyler geçerliydi. Bizi sevmek zorunda değillerdi ama doğaları gereği itaat ediyorlardı.
"Jungkook, beraber gideceğiz. Unutma orada eşitiz ve dominant davranmanı istiyorum. Cennete kraliçen değil, kardeşinim ve bana destek vermen gerekiyor."
"Seni her konuda destekleyeceğimi biliyorsun Lalisa."
"Hadi gidelim." dedim ve kanatlarımı açtım. Aşağıda halkımın bizi alkışladığını duyuyordum. Yüzümdeki gururlu ifade ile uçmaya başladım.
...
Cennete ulaştığımda haber almış olacaklar ki melekler bizi karşıladı. "Efendi Lucifer ve Efendi Diablo, cennete hoşgeldiniz. Lilth sizleri Foria nehrinin kenarında bekliyor." diyerek önümde eğildi.
Bir şey demeden Foria nehrinin olduğu yere ilerledim. Uçmuyorduk çünkü diğer meleklerin tepkisini merak ediyordum. Nehire kadar olan yolda cehennemden farklı olarak alevle yanan taşlar değil nemli çiçekleri vardı. Cehenneme nazaran çok serindi ve üşümeye başlamıştım. Gözlerimin rengi bedenimi ısıtmak için koyulaşıyordu normal kırmızı yerine bordoya dönmüştü.
Nehrin kenarında Lilth ve Ares'i gördüğümde ilerlemeye devam ettim. Beni gördüğünde yanıma yaklaştı.
"Lucifer, ah pardon Lalisa cennete hoşgeldin." diyerek elini uzattı. Dostça yaklaşmaya çalışıyordu oyunu bozmayacaktım. Elimi uzattım. "Hoşbuldum Jennie." soğuk çıkan sesimle konuştum.
Ares'e karşı elimi uzattım "Merhaba Jimin seni görmeyeli yüzlerce yıl oldu." dedim. Gerçekten de 475 yıl önce Yüce Baba'nın huzurunda karşılaşmıştık.
Uzattığım elimi tuttu "Daha iyi ilişkiler kurarız umarım." Ahh nasıl bu kadar saf olabiliyorlardı. Yıllardır süren sürtüşmeyi bir konuşma mı düzeltecekti?
Lilth eliyle biraz ileriyi göstererek beni oraya yönlendirdi. Arkamı döndüğümde Diablo ve Ares normal bir şekilde konuşuyorlardı. Biraz ilerlediğmizde durdu. Ben konuşmak için atıldım.
"Bak Jennie Dünya'nın hakimiyeti yüz yıllardır benim ellerimde benden habersiz oraya kimse giremez ve çıkamaz. Lakin sen bunun farkında değilsin ve inan bana bu beni gerçekten çok sinirlendiriyor."
Sakince döndü ve "Peki sinirlenirsen bana ne yaparsın Lalisa?" muzipçe sorduğu soruya daha da çok sinirlenmiştim.
"En basitinden cenneti başına yıkarım Jennie!" öfkem tüm vücuduma yayıldığında kendimi kontrol etmeye çalışıyordum.
"Merak etme sana sormadan girmeyecektim. Sadece Dünya'ya inmek istediğimi söyledim ama cennette görevli olan bazı Ortslar cehenneme yanlış bilgi gönderdi." dediğinde yüzüm yumuşamıştı. Tek bi söylediği şeyle bile beni sakinleştiriyordu. Ben ne zaman ona karşı bu kadar zayıf olmuştum.
"Bana gelen bilgi bu şekildeydi. Bilgi Pandora'dan geldi." dediğimde yüzünde anlamaz bir ifade vardı. "Pandora da kim sevgilin mi yoksa."
"Ah, ismini bilmiyor olabilirsin Rosé, yardımcım." dediğimde rahatlamış gibi görünüyordu. "Pandora mı diyorsunuz artık. Sizinle görüşmeyeli yıllar oluyor."
"Her neyse eğer Dünya'ya inmek istiyorsan benim gözetimimde olmak zorunda." dedim dominant sesimle. "Peki Lalisa öyle diyorsan. Yani yanımda şeytanlar mı olacak?"
"Hayır ben olacağım."
Bu arada Ortslar dediği şey de hem cennete hem de cehenneme giren yaratıklar yani haber taşıyorlar askolar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucifer And Lilth' JenLisa
FanfictionŞeytanların itaat ettiği karşısında titrediği Lucifer olaran bilinen Lalisa'nın tek zaafı, cennetin yöneticisi Lilth olarak bilinen Jennie'ydi. #JenLisa