Zeus and Odin are coming Lucifer.

387 57 17
                                    

"Bence üstüne direkt Jungkook'u salalım." Yoongi'nin sunduğu fikir karşısında Taehyung ayaklandı.

"Ya kaç kere diyeceğim Jungkook'u gönderemezsiniz."

"Niye?" Rosé aklımdaki soruyu sorduğunda Taehyung daha da sinirlenmişti.

"O şıllığın ne yapacağını bilmiyoruz bu yüzden Lalisa gitmeli." Bu sefer Jennie ayaklandığında onların bu haline kahkaha attım. İkimizin de gideceğini bilmiyorlardı.

"Niye benim sevgilim gidiyor? Jungkook gitsin." Taehyung ile birbirlerine çemkiriyorlardı.

Jungkook onlara dönerek konuştu. "Size kötü bir haberim var, ikimiz de gideceğiz." Jennie ve Taehyung garip sesler çıkararak yerlerine oturdular.

Ben ve Jennie'yi öğrendiklerinde Jungkook kendi durumlarını da açıklamıştı. Kimse kimseyi yargılamıyordu. Bunu bizi yaratan bile yapamıyorken biz birbirimize sahiptik.

İkimizin de gideceğini onlara hemen söylememiştim. Evet tek başıma Namjoon'u alabilirdim fakat bu sefer işimi yalnız halletmeye niyetim yoktu.

"Ne zaman gideceğiz?" Jungkook'un yerinde kıpırdanarak sorduğu şeyin cevabını bilmiyordum. Evren kendini yenilemeden her şeyi halletmiş olmamız gerekiyordu.

Ya zamanlamayı ayarlayamazsanız Lucifer?

Ayarlamak zorundaydık. Hiçbir şekilde hata yapma şansımız yoktu. Derin bir nefes alarak söyledim. "Hiçbir şey için geç kalamayız. Şimdi gidiyoruz."

"Peki." Ayağa kalktığında ben de ayaklandım. Jennie aniden gelip dudağıma yapıştığında afalladım. "Hem de bu kadar kişi içinde... Çok yaramaz bir kadınsın Jen." Çekilip kulağına söylediğim şeyle kıkırdadı.

"Belki de son öpüşmemizdir ve ben bunu hiç istemiyorum. Seni seviyorum Lucifer."

Kısık sesiyle söylediği şey kalbime dokunurken diğerlerinin bizi izleyişlerini gördüm. "Dönün önünüze." Dedim. Herkes gülüp döndü.

"Ben de seni seviyorum Lilth." Onun gibi sesimi alçaltarak konuşmuştum. Bana belki de son kez  sarıldı. Bu her şeyin sonu olabilirdi. 

"Hadi gidelim." Jungkook'un sesiyle Jennie'den ayrıldım. Bir uzaklaşırken arkamızdan bakıyorlardı. Onları götürmek istemiyordum. Bir şey olacaksa ilk önce bana olmalıydı bunların hepsinin sorumlusu bendim. Gerektiğinde Jungkook'u da ona zarar gelmemesi için koruyacaktım.

Eğer ona bir şey olursa bunu Taehyung'a nasıl açıklayacaksın Lucifer?

Açıklayamazdım. Bir anda durmamla Jungkook da durmuştu. "Jungkook sen gelmemelisin." Söylediğim şeyle bana 'ciddi misin' ifadesiyle bakıyordu. Gayet ciddiydim.

Beni takmayıp uçmaya devam etti. "Şaka yapmıyorum buraya gel!" Ne kadar bağırsam da durmuyordu.

"Geleceğimi söylemiştim kendini de yırtsan geliyorum." Bana dönerek uçmaya devam etti. Resmen benimle dalga geçiyordu.

"Beni o kadar yoruyorsun ki. Sana bir şey olmasını istemiyorum geri döneceksin!" Seslerimiz yükselmeye başlamıştı. Zaten ikimiz de gergindik.

"Eğer sana bir şey olursa ben bunu nasıl atlatacağım." Beni düşünüyordu.

Beni düşündüğünü ve değer verdiğini düşünmüyordum fakat bu söylediği şey beni etkilemişti. Her ne kadar 'kardeş' olarak adlandırılsak da çok kavga ederdik. Her konuda fikirlerimiz farklı olurdu.

Gözlerimin dolduğunu gördüğünde anına yanıma gelip bana sarıldı. "Lalisa eğer birimiz gider diğeri kalırsa, kalan kişi için hayat zindan olacak." Haklıydı. Eğer ona bir şey olursa ne bunu kendim aşabilirdim ne de Taehyung'a karşı bir açıklama yapabilirdim.

Konuşmaya devam etti. "İşte bu yüzden, ikimiz de gideceğiz. Çok anlaşamayız bilirsin ama bendeki yerini sana anlatamam Lucifer. Gittiğimizde ben seni, sen de be koruyacaksın." Söyledikleri beni ikna etmeye yetmişti.

"Ama ne olursa olsun pes etmeyeceğine söz vermeni istiyorum. Eğer bana bir şey olursa devam edeceksin." Çatallaşan sesimle konuştum.

"Sana bir şey olmayacak Lalisa. Hadi gidiyoruz."

...

"Ah ben de nerede bu aptal sürüsü diyordum." Medusa yanında duran Namjoon'a dönerek söylendi.

Sessizce konuştum. "Birazdan annelerine kayacağız hâlâ konuşuyor." dediğim şeyle Jungkook kıkırdadı. Şu an savaş sarhoşluğundaydık. Amacımız dışında hiçbir şey umrumuzda değildi.

"Lalisa tek gelmeye yemedi galiba." Gözlerini kalçama indirerek konuştu.

"Anlaşılan senin yememiş. Namjoon'u benzettiğimde korkuyla izliyordun. Bari sağlam birini alsaydın yanına." Dedim.

"Seni fena bir şekilde geberteceğim." Üstüme doğru koşmaya başladığında güldüm. Bana gerçekten bir şey yapabileceğini düşünüyordu. Yaklaştığında hızlı davranıp boynundan tuttum. O kadar çok sıkıyordum ki konuşamıyordu.

"Ee, anlatsana biraz Medusa neden bu kadar salak olduğunu." Hala ellerimde çırpınıyordu. Namjoon Medusa'ya yardım etmek için üstüme doğru gelirken Jungkook yakasına yapıştı.

Jungkook'un gür sesini duydum. "Sana zaten uyuz oluyordum orospu evladı en azından bir sebebim oldu da rahat rahat geberteceğim seni."

"Aptallar. Sadece ikimizin olacağını mı sandınız." Gülerek Jungkook'un boğazını sıkan ellerini tutarak konuşmaya çalıştı. "Kim gelecek." Jungkook sorduğu soruya yanıt alamayınca daha da sinirlenip Namjoon'u sarsmaya başladı. "Söylesene kim gelecek!" Namjoon hala gülüyordu.

Medusa ise bayılmak üzereydi. Boğazını bırakıp saçından tuttum, nefes almaya çalışıyordu. Yere yatırıp tekrar boğazına  yapıştım. "Sana bir şans küçük fahişe. Kim gelecek söyle." öfkeyle çıkan sesim karşısında kısılan gösteriyle konuştu. "Eğer söylersem beni bırakacak mısın?"

Sorduğu soruya kafamı salladım. "Zeus ve Odin geliyor Lucifer." Duyduğum isimler beynimden vurulmuş gibi hissetmeme sebep oldu.

"Lü-lütfen bırak beni." Kesik kesik nefesleri arasında konuşuyordu.

"Etrafındaki hiç kimse sana şeytanlara güvenilmeyeceğini öğretmedi mi Medusa. Neyse ki sayemde artık öğrendin."

Saçından tutup kafasını zemine vuruyordum. Bizim gibi bir varlığı yalnız bizim gibiler öldürebilirdi. Medusa'yı öldürebilmem için kafasını bedeninden ellerimle ayırmam gerekiyordu.

Odin ve Zeus, Yüce Baba zamanında varis seçilen başka bir tanrı çocuğuydu. Odin ve Zeus ise Tanrı seçilemeyen diğer varislerdi.

Onların tek bir fısıltısının bile kan dondurduğu söylenirdi. Kimseye merhametleri yoktu. Zeus kendi kızı Afrodit yani Jisoo'ya bile acımamış çok büyük acılar çektirmişti.

Odin'i hayatımda hiç görmemiştim. Görmek de istemiyordum. Eğer onlarla tek kalırsam büyük ihtimalle parçamı bile bulamazlardı.

Eğer bu savaşı kaybedersen her şey bitecek Lucifer.

Mrblar
Savaş başlasın ammmmına
Neyse iyi okumalar KELALDKWLDŞWŞDŞWŞR

Mrblar Savaş başlasın ammmmınaNeyse iyi okumalar KELALDKWLDŞWŞDŞWŞR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lucifer And Lilth' JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin