Who's Lucifer and Lilth?

1.5K 80 34
                                    

Cehennemin derinliklerinde yaşayan, tanrının ateşten yarattığı, masum olmayan yaratıklara verilen addı şeytan. Lucifer kimdi peki? Cehennemin yöneticisi kimdi? Bütün şeytanların itaat ettiği kişi kimdi?

Tabi ki Lalisa. Şeytanların efendisi Lalisa, pek kibirliydi, kendisine itaat edilmediğinde diğer şeytanlar onun gazabından korkup kaçardı. Tanrının çocuklarından birisiydi Lalisa.

Tanrının diğer çocukları da vardı. Mesela Lilth, o ise cennetin bütün güzelliklerini yöneten en büyük meleklerden birisiydi. Tanrının ona verdiği Jennie ismini sadece kendi gibi olanlar kullanırdı, tanrının çocukları.

Afrodit olarak bilinen, Zeus'un eşlerinden birisi olan Hera'nın kızı Jisoo, Jennie'nin yardımcısıydı. Lucifer'ın yardımcısı, Hades'in kızlarından en kıdemlisi Pandora olarak bilinen Rosé'ydi.

Tanrının çocukları arasında herhangi bir kan bağı yoktu. Tanrının çocukları diye adlandırılan kişiler sadece ilk yaratılan ve tanrının önem verdiği kişilerdi. Tanrı her birine belirli özellikler bahşetmişti. Lucifer'ın gözü karaydı eğer bir şey istiyorsa olmak zorundaydı. Lilth ise zarafeti simgelerdi. Bu ikisi birbirlerinin tam tersiydi birisi ateş, diğeri ise suydu.

Tanrının diğer çocuklarından cehennemin kıdemlilerinden Taehyung ve Yoongi vardı. Lalisa için onlar değerliydi. Bir nevi kuzenlerdi. Bir de Jungkook vardı o çok ayrıydı Lalisa için. O olmasa bu kadar güçlü bir kraliçe olamazdı.

Taehyung cehennemde Apollon olarak bilinirdi. Aynı zamanda Jisoo ile kardeşti. Babası Zeus annesi ise Leto'ydu, Leto'nun cennete uygun olmadığını düşünen Yüce Babamız onu bizim yanımıza göndermişti.

Poseidon yani Yoongi ise Lalisa'nın bir diğer yardımcısıydı. Rosé'nin kardeşiydi. Lakin Rosé kadar kıdemli değildi. Cehennemdeki işlerle değil dünyadaki işlerle ilgilenirdi. Lalisa ona herkesten çok güvenirdi, her ne kadar bir şeytan da olsa Lalisa'ya yalnızca doğru olanı anlatırdı.

Jungkook Lalisa ile kardeşti. İkisini Yüce Babamız aynı anda yaratmıştı. Onlar doğarak evrene gelmemişti. Yüce Babamız onları ateşten yaratmıştı. Şeytan olarak doğmuşlardı. Jungkook'un diğer kullanılan ismi ise Diablo'ydu. Diablo ismini ona Lalisa vermişti. Diğer şeytanlar ise Diablo'ya karşı itaat etmekten çekinmezlerdi.

Lakin Jungkook şeytanların kralı olmak istemediğini ve kardeşinin arkasında durarak ona yardımcı olacağını söylemiş ve tahttan çekilmişti. Lalisa'nın hırsından herkes gibi o da korkmuştu. Lalisa zamanla saltanatı ve başarısı sebebiyle "Işık getiren" anlamına gelen Lucifer ismini kullanmaya başlamıştı. Işık getiren kraliçe aynı zamanda yıkım da getirmişti. Onun disiplininin dışına çıkan şeytanlar olduğunda onları en ağır şekilde cezalandırırdı.

Jennie, o ve kardeşi Jimin, Lalisa ve Jungkook gibi doğmayan varlıklardan. Yüce Babamız onları topraktan yaratmıştı. Jimin Ares olarak bilinirdi zamanında kardeşi ile birlikte çok fazla savaş kazanmıştı. Bu savaşlardan kalan sadece iki tane âlem vardı Cennet ve Cehennem. Bu iki âlem arasındaki sürtüşmelerin sebeplerinden birisi de Lalisa ve Jennie arasında olan anlamsız çatışmalardı.

Cennet ve cehennem arasında bitmek bilmeyen bir sürtüşmeler yüzünden çıkabilecek olası bir savaş ihtimaline karşı, Lalisa aşırı yetenekli şeytanlar, Jennie ise bir o kadar becerekli melekler yetiştiriyordu. Tanrı ise onlara müdahale etmezdi. Çünkü bu savaşta bir kazanan olacaktı. Ya da gözlerinin önünde iki kraliçe de yok olacaktı.

Bu hikaye gerçek mitoloji ile ilgili değil yani mantık hatası bulma çabasına girmeyin.

Fantastik bir kurgu yapmaya çalışıyorum iyi okumalar <3

Fantastik bir kurgu yapmaya çalışıyorum iyi okumalar <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lucifer And Lilth' JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin