Haiii ben geldiiim. Ağğğğ tozlanmış buralaaar. Öhöööm ama ben de yazmayıp yazmayıp 2 bölüm birden yazmışım kendimi kaptırmışım falan fıstııık :D İlham gelmeden yazamıyorum, gelince de böyle oluveriyor jwjwjsjd
Oy ve yorumlara yüklenelim de 20. bölümü de yollayayım bugün :) Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
**
"Evet başardım. Kontrol edebiliyorum." dedi ve eğilip diliyle ısırdığı boynumu yaladı.
Diline bulaşan kanımı alt dudağına bulayıp alt dudağını sertçe emdi ve yutkundu. "En kaliteli şaraplardan bile, çok daha güzel, eşsiz bir kanın var. Ve ben bu kanına tutsak gibi yaşamaya hazır bir gönüllüyüm." Sesinin o hırıltılı tınısı ve sözlerinin beni ele geçiren hissiyle altında sarsıldım. Ah siktir uca yaklaşmıştım ve müthiş bir bomba gibi patlamıştım.
Soluk soluğa onun kıyafetinin üstüne, göğsüne doğru boşalırken, boynumdaki o ısırığın yarattığı hisle deliler gibi inledim. Dişleri hâlen daha tenimdeydi sanki.
Beni ısırmasının üzerimde bıraktığı etki o kadar yoğundu ki, orgazm olmuştum.
"Oh benim bebeğim, ısırmam çok mu etkiledi seni?" diye soluduğunda başımı yattığım yastıkta olumlu anlamda salladım. Sevişmemizin yarım kaldığı evrede orgazm içimden sıyrılamadan sıkışıp kalmıştı. Isırığın etkisiyle ise patlak vermiştim.
Duyduğum haz boşalmama rağmen zerre azalmamıştı. Çenesinden tutarak onu kendime çekip, orgazm olmamın etkisiyle soluk soluğa kalmamı dahi önemsemeden aramızdaki mesafeyi kapatacak şekilde dudaklarımızı birleştirdim.
Az önce kanımı emmesine rağmen zerre tiksinmeden şehvetle onu öptüm. Hiddetli bir iştahla karşılık verdi dudaklarıma. Dillerimiz birbirine sürtündüğünde gıdıklanma hissiyle kıkırdadım.
O buz gibi diliyle, benim sıcak dilimin alt kısmını yoklayacak şekilde yalayıp ardından ağzını kocaman açarak dudaklarımı esir aldı. Kalın dudakları ağzımı çepeçevre saracak şekilde sıkıca kapandı.
Dili aralık dudaklarımın arasından sızarken dilimle çarpıştı. Damağıma ve yanaklarıma sırasıyla sert darbeler bırakarak öpücüğümüzü derinleştirdi.
O sırada eli bacaklarımın arasına uzandı ve avcuyla itekleyip menimin bulaştığı aletimi dürttüğünde tenim büsbütün karıncalandı. Kasıklarıma iğne batırılıyormuş gibi sızım sızım sızlarken, ağzının içine boğuk bir şekilde inledim. Ah siktir, daha yeni orgazm yaşamış olmama rağmen yetersiz geliyordu. Çok daha fazlasını iştahla arzuluyordum. Doyumsuzlaşmıştım bu gece ellerinde, sanırım bu bana bahşettiği o ısırığın etkisiydi. Dişleri derime saplandığı ve kanımı emdiği evrede bana bu kadar zevk verebileceğini asla düşünmemiştim. Bu muhteşem bir deneyim olmuştu.
Elinin baskısı her geçen saniye daha da çoğalırken, nefeslerimin sıklaştığını ve nabzımın deli gibi hızlandığını hissettim. Aletim bu baskıları altında avcu arasında uyarılmış bir şekilde seğirdi.
Parmakları aletimin altına, hayalarıma indiğinde çılgına dönmüş bir şekilde altında kıvranarak inledim. Uzun ve kemikli parmaklarının arasına sıkıştırarak toplarımı okşadığında içimde şimşekler çaktı.
Hayalarım ve aletim parmaklarının o hızlı baskıları altında titreşiyordu. Tanrım, o beni ciddi anlamda mahvediyordu. Bu dokunuşlarıyla beni deli gibi yükseltiyordu. İstiyordum onu, deliler gibi istiyordum.
Zevkten kaymaya başlayan gözlerimi kırpıştırarak dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdım. Salyalarımızdan dudaklarımızın arasında ufak bir köprü oluşsa da kopması uzun sürmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSESSED • TAEKOOK ✓
FanfictionJeon Jungkook'un yeni taşındığı evin hemen arka bahçesinin birkaç metre ötesinde bir mezarlık vardı. Her gece istisnasız o mezarlıktan sesler geliyordu ve Jungkook fazlasıyla meraklıydı. Mini fic, bölümler kısa kısa çerezlik:) Semetae! Ukekook! Yan...