Haiii, ben geldiiiim. Huhh gece kuşlarıma selam olsuuun. Obsessed'imi özlemişim yahuuu. Bölüm sonundaki notumda da belirttim 1-2 bölüme final geliyor haberiniz olsun <33
Bölümü çok hızlı yazdım, daha geçe kalmasın diye düzenleyemeden paylaşıyorum. Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
**
1 ay sonra|
Hoseok ve Yoongi hâlen daha Taehyung'a alışamamıştı. Hoseok özellikle ödü koptuğu için bana eskisi kadar uğramaz olmuştu. Sadece telefonla görüntülü aramalar yapıyor yazışıyorduk son zamanlarda.
Ama güç bela da olsa Yoongi ile Hoseok'u ikna etmeyi başarıp randevuya çıkmak konusunda başarılı olmuştum.
Çoğunlukla bu süreçte Taehyung ile kalmıştım, ama arada kendi evime geçtiğimde de Taehyung beni evde yalnız bırakmamış, o da benimle kalmıştı.
Neredeyse her gün düzenli olarak kanımı içerek kendini ödüllendiriyordu. Bu rutin haline gelmişti. Bu yüzden de kansızlık gibi problemler yaşamamı önleyebilmek amacıyla beslenmeme özenle dikkat ediyordu. Onun yüzünden bir kaç kilo almıştım bu süreçte.
Yoongi'de Taehyung ile tanışmıştı, aslında Taehyung'un onlara zarar vermeyeceğini defalarca dile getirmiştim ama yine de ürküyorlardı. Özellikle Hoseok, canı burnunda geziyordu resmen. Taehyung'un yanındayken diken üstünde oluyordu.
Taehyung her konuştuğunda yerinden sıçrıyordu falan. Ama aşacaktık bunları, ben inanıyordum.
"Çok güzel olmuşsun ama..." Boy aynasından giydiğim siyah v yaka uzanan crop 'un zincirlerini düzeltirken Taehyung aniden arkamda belirdi ve rüzgarı da beraberinde getirdi.
Onun bu ansızın ortadan kaybolup geri belirmelerine alışmıştım artık, ürkmüyordum bile.
Ellerini crop'un açıkta bıraktığı çıplak karnıma dolayarak bana sıkıca sarıldığında aynadan bakışlarımızı buluşturarak içten bir şekilde gülümsedim.
"Beğendin mi?"
"Beğenmek ne kelime, mest oldum. Güzelliğin gözlerimi kamaştırıyor ama..." dedi ve duraksayıp pantolonumu yukarıya doğru çekiştirdi.
Ardından crop'u aşağıya doğru çekiştirerek açıkta kalan tenimi kapatmaya çabaladı. "Böyle mi gezeceksin cidden? Biraz fazla şey değil mi..."
"Ne?" diye fısıldadım gülmemek için yanağımın içini dişlerken. Karnıma indirdiği bakışlarını başını kaldırmasıyla yeniden aynaya yönlendirip bakışlarımızı orta yolda çarpıştırdı.
"Çok açık. Belin, karnın olduğu gibi görünüyor. Eğilsen, ardınsan sırtına, göğsüne kadar açılır bu." diye huysuzca söylendiğinde kıkırdayarak ellerinden tutunup yavaşça ona doğru döndürdüm bedenimi.
Bileklerini tutmaya son veren ellerim geniş omuzlarına yerleşti. " Abartma Kim, o kadar kısa bile değil, üstelik ceket alacağım zaten üstüme." diye mırıldandığımda tek dudağı milimlik yukarıya doğru seğirircesine kıvrıldı.
"Kıskanç mıyız acabaaa?" diye oyuncu bir sesle homurdandığımda iç geçirdi.
"Çok." dedi ve ellerini cropun altına sokacak şekilde belimi sıkıca kavrayıp eğilerek dudaklarını ağzımın ortasına sıkıca kapattı.
Daha yeni sürdüğüm lipbalmı daha fazla bozmaması için onu göğsünden itekleyerek başımı geriye çekip dudaklarımızın ıslak bir sesle ayrılmasını sağladım.
"Taehyung lipbalmı yeni sürdüm, dağılacak." diye hafif kaşlarımı çatarak sahte bir kızgınlıkla söylendiğimde omuzlarını umursamaz bir tavırla silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSESSED • TAEKOOK ✓
FanfictionJeon Jungkook'un yeni taşındığı evin hemen arka bahçesinin birkaç metre ötesinde bir mezarlık vardı. Her gece istisnasız o mezarlıktan sesler geliyordu ve Jungkook fazlasıyla meraklıydı. Mini fic, bölümler kısa kısa çerezlik:) Semetae! Ukekook! Yan...