20

15K 1.4K 668
                                    

Haiii, ben geldiiim. Şevval Obsessed'e bölüm yüklemez yüklemez, sonra günde 2 bölümle döner ve hatasını telafi eder :D Her şey ilhamsızlıktan oldu arkadaşlar, ama ilhamım gelince de salmadım onu 2 bölüm birden salıyorum eheheh.

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar diliyorum lokumlarım! Xx

**

Nihayet o güzel dudaklarını araladı ve deliler gibi beklediğim o sözleri söyledi.

"Pekâlâ geliyorum güzelim." dedi ve çarpık bir şekilde gülümseyerek tek bir atik hamleyle bacaklarımın arasındaki yerini aldı.

Heyecan dört bir köşeden beni esareti altına alırken altında sabırsızca kıpırdandım. Ona daha fazla yalvarıp dil dökmeme gerek kalmamıştı. Artık bana istediğimi verecekti.

Aralık dudaklarıma rağmen aldığım sık nefesler yetersiz geliyordu. Kendimi adım adım uçuruma sürükleniyormuş gibi hissediyordum. Göğsüm aldığım sık ve sert nefeslerden ötürü şiştikçe şişiyor, karnım neredeyse belime yapışacak şekilde içeriye doğru göçüyordu. Kaburgalarım derime batmaya başlamıştı, sıkışıyordum. Bu zevk çemberi beni esareti altına almıştı.

Başımın iki yanına yastığın üstüne yerleştirdiği kollarına ağırlığını vererek aletini deliğime konumlandırdığı anda, kendimi hırsla ona doğru iterek içime saplanmasını sağladım.

Hissettiğim o sert baskıyla beynime kurşun yemişim gibi çalkalandı içim. Gözlerim yuvalarından çıkacak raddede irileşirken, kapanmak bilmeyen ağzım çenem sızlayacak şekilde, mümkünmüş gibi daha çok açıldı. Genzimden derin bir haykırış koptu. İçimde şimşekler çakmıştı.

Daha fazla dayanamamıştım, çünkü beni ciddi anlamda çileden çıkartmış, gözümü döndürmüştü. Beni biraz daha kıvrandırmasındansa kendim içime girmesini sağlamak konusunda hamle yapmıştım en sonunda.

"İyi misin Jeon?" diye soludu içimde hareket etmeden sabit bir şekilde kalakalırken. Bu derin haykırışımın peşinden gelen sorusuyla gözlerimi kırpıştırarak kendime geldim hızla.

"Lanet olsun durma... Taehyung ben sana dur demediğim müddetçe durma!" diye sitemkâr bir şekilde yakındım. Sesim inanılmaz tizleşmişti.

Dudakları beğeniyle bükülürken alnına dökülen saçlarının arasından bana bakarak beni onayladığına dair homurtular çıkarttı ve hareket ederek beni altında sektirmeye başladı.

İçimi büsbütün dolduran o dondurucu derecede soğuk olan aletinin sert baskısı içime vurdukça kirpiklerim zevk içinde titreşti, göz bebeklerim kaydı.

"Daha hızlı..." diye yakarışta bulundum, nefes nefese. Serzenişim karşısında kısık bir sesle kıkırdadı. "Yavaşla diyip mızıkçılık yapmak yok ama?" Tek kaşı imayla havalanırken pişkince sırıttım.

Başımı hızla iki yana salladım. "Hız istiyorum Kim, vampir hızını göster bana." dediğimde alt dudağını ısırdı. Sesimin son derece kışkırtıcı çıkması beni tatmin etmişti. Bu onun da hoşuna gitmişti.

Ben deliler gibi hızlanmasını beklerken tek bir salise sonrasında vücudum yatakla olan temasını koparttı. Sırtım müthiş bir şekilde duvarla buluşmuştu. Oh siktir, bu feci şekilde baş döndürücüydü, lakin bir o kadar da etkileyiciydi.

Soluk soluğa başımı yasladığım duvara baktığımda beynim ciddi anlamda döndü. Vampir hızını kullanmış olması beni deli gibi tahrik ediyordu. Bu evrede içimden çıkmamış ve beni kucağına almıştı.

"Vampir hızımı istiyorsun demek." diye hırladığında içimde sabit duran baskısı bıçak gibi içimde saplı kalmaya devam ettiği için yüzümü buruşturdum. "İstiyorum." dedim kalçalarımı sallayarak onu içimde hareket ettirirken.

OBSESSED • TAEKOOK  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin