פרק 2 ♡

687 47 136
                                    

נקודת מבט כללית:

פליקס התעורר במיטה זרה, בחדר זר, ליד הנער מאתמול.

הוא ניסה להיזכר מה קרה אתמול בלילה וכשסוף סוף ניזכר הוא התיישב בחדות, הוא הרים מעט את השמיכה והבין שהוא בלי בגדים ומה שקרה אתמול לא היה חלום, במיוחד אחרי שכל הגוף שלו כאב...

"שיט", הוא לחש ושם לב לבגדים שלו בסוף המיטה, הוא קם במהירות והתלבש.

כשעמד לצאת מהחדר הוא שמע קול עמוק של הבוקר, "הולך לאן שהו??", שאל הנער מאתמול, "כן, הביתה, יום טוב-", "תישאר איתי היום, תלך בערב", אמר הנער והתיישב, "מה??", שאל פליקס בקול מבולבל ועצבני, "קח", אמר הנער והוציא עוד אלף דולר מהמגירה שלו והושיט אותו לפליקס.

פליקס היסס לכמה שניות אבל הסכים, זה לא כי הוא רצה את זה, אבל כי הוא צריך את הכסף...

"בסדר", אמר פליקס במבט אדיש, "אתה יכול ללכת להתקלח פה", אמר הנער והצביע על דלת שפליקס הניח שהיא הדלת אמבטיה, "ויש פיג'מה נקייה מהארון שלי", אמר הנער והצביע על הארון, פליקס הנהן והלך להוציא פיג'מה נקייה, לא מפתיע, הוא מצא משהו שנראה כמו מאות בגדים בארון.

הוא נכנס למקלחת במהירות ויצא הכי מהר שהוא יכול, הנער לא היה בחדר כשהוא יצא אבל החפצים שלו והטלפון היו אז הוא הניח שהכל בסדר.

בדיוק כשהוא הרים את הטלפון שלו הנער נכנס, "סיימת להתקלח??", שאל הנער בחיוך קטן, פליקס הנהן, "אתה רעב??", שאל הנער בחיוך, "כן! מה שעשינו אתמול זה ספורט אחוש-", "ששש אוקיי אוקיי הבנתי אתה רעב בוא", אמר הנער ופליקס משך בכתפיו ועקב אחרי הנער.

הם ירדו לקומה הראשונה ונכנסו למטבח ענק, וכשאני אומרת ענק, אני מתכוונת לזה.

הם התיישבו בשולחן והחליפו כמה מבטים אדישים, משרתת הביאה להם אוכל והם אכלו בדממה.

כשהם סיימו פליקס הרים את הצלחות והלך לכיוון הכיור לשטוף אותן וכשהוא הדליק את המים הוא הרגיש מישהו נצמד אליו מאחורה ונרתע מעט, הוא כיבה את המים והסתובב עם כל גופו, "מה??", הוא שאל את הנער, "מה אתה עושה??", שאל הנער ובהה בפניו של פליקס ואז סרק את גופו, "שוטף כלים, אתה מוכן לעוף מפה ולתת לי לסיים לשטוף אותם??", שאל פליקס בחיוך מזוייף, והיה ברור מאוד שהוא מזוייף, "זאת לא העבודה שלך", אמר הנער בחיוך ופליקס גלגל עיניים, "אז מה כן העבודה שלי??", שאל פליקס ושילב ידיים בעצבנות, הנער קירב את ראשו לאוזנו של פליקס ולחש, "להיות שלי", בטון ערמומי.

גיחוך יצא מפיו של פליקס והוא הביט לצד, החזיר את מבטו לנער במבט רצחני, "אני ממש לא שוכב איתך שוב פעם, שברת אותי לגמרי, תמשיך לחלום פנים יפות!", אמר פליקס בחיוך והסתובב להמשיך לשטוף כלים.

הנער תפח על כתפו של פליקס ופליקס סגר את המים והסתובב שוב, הפעם בפנים הרבה יותר עצבניות, "מה??", שאל פליקס בקול עצבני, "לא אמרתי שאני רוצה לשכב איתך...", לחש הנער והעביר אצבע על שפתיו של פליקס, פליקס הרים גבה בחיוך ערמומי, "אתה רוצה להתמזמז??", שאל פליקס בקול משועשע ושם ידיים על מותניו, הנער תפס במותניו של פליקס והצמיד אותו אליו במהירות, קירב את ראשו לאוזנו של פליקס ולחש, "בדיוק", בחיוך ערמומי.

צריך אותך!Where stories live. Discover now