נקודת מבט כללית:
"הנה, אני עכשיו מכניסה אינפוזיה אז לעצום עיניים אם זה אתה פוחד ממחטים", אמרה האחות ופליקס הסתכל עלייה ואז על היונג'ין במבט מפוחד.
"בייבי-", "זה בסדר! תסתכל רק עליי ואתה לא תרגיש כלום", לחש היונג'ין בחיוך ותפס בפניו של פליקס, מחזיק אותן ומלטף אותן בעדינות.
פליקס כיווץ את אגרופו כשהמחט נכנסה אליו, זה לא כאב, הוא כמעט לא הרגיש כלום, אבל רק הפחד גרם לפליקס לחשוב שזה כואב.
"בייבי", לחש פליקס בקול שבור ועצם את עיניו בחוזקה, "זהו יפה שלי זהו", לחש היונג'ין בחיוך ונשק לשפתיו של פליקס באגרסיביות ופליקס פער את עיניו ותפס בפניו של היונג'ין והתנתק, "זה באמת מקום לזה עכשיו?", שאל פליקס בחיוך משועשע והיונג'ין חייך ונשק למצחו, מתיישב בכיסא לידו.
"אני אחזור עם תוצאות לבדיקות שלך מהר אוקיי?", שאלה האחות אחרי שלקחה דם מפליקס, פליקס הנהן בחיוך קטן והיונג'ין ליטף את ידו.
"בייבי, אחרי זה תן לי לקחת אותך הביתה ולתת לך מתנה אוקיי?", שאל היונג'ין בחיוך ערמומי ופליקס הסמיק והנהן.
כעבור שעה וחצי:
"אדוני! אנחנו צריכים לקחת אותך מיד לעשות לך עוד בדיקות, זה מקרה חירום!", צעקה אחות ועוד שתי אחיות נכנסו לחדר במהירות וגררו את המיטה של פליקס, היא הייתה על גלגלים.
פליקס נראה מודאג וצעק את שמו של היונג'ין, מבקש שיבוא איתו.
"ב-בייבי!", צעק פליקס והיונג'ין רץ אחרי המיטה, נכנס עם פליקס לחדר אחר.
"קח, תחליף לחלוק בית חולים הזה, אחרי שתתקלח הכי מהר שאתה יכול, אחרי זה נכניס אותך לבדיקות, אנחנו נתן לבעלך את התוצאות והוא יעדכן אותך בסדר?", שאלה אחות ופליקס הסמיק, לא מתקן אותה.
היונג'ין חייך, "בוא יפה שלי, יש פה אמבטיה, בוא להחליף", אמר היונג'ין ועזר לפליקס לקום.
פליקס הסמיק פעם נוספת ונכנס לאמבטיה, היונג'ין נכנס אחריו.
"היונג'ין אני רוצה להתקלח צא", לחש פליקס והסמיק, "מה מפריע לך? ראיתי אותך ערום מיליון פעמים, זה לא אמור להיות לך אכפת", לחש היונג'ין בחיוך ערמומי ונעל את הדלת.
"אבל היונג'ין א-אני-", "אתה מחביא משהו?", שאל היונג'ין בחיוך ערמומי והתקרב את פליקס שזז אחורה, מניד בראשו לשלילה במהירות.
"תוריד תוריד בגדים ילד חתיך", אמר היונג'ין בחיוך ערמומי והרים את חולצתו של פליקס, מדגדג את בטנו, פליקס צחקק והוריד את חולצתו.
"תוריד מכנס", לחש היונג'ין בחיוך ערמומי ופליקס חייך והניד בראשו לשלילה, מצחקק.
"תוריד אמרתי", לחש היונג'ין והכניס את ידיו מתחת למכנסו של פליקס, תופס בישבנו שהיה מכוסה בבוקסר.
YOU ARE READING
צריך אותך!
Romanceליי יונגבוק הוא בסך הכל נער בן 16 וחצי עם חיים קשים, אפשר להגיד קשים מאוד. יש לו שני אחים, אח בן 14 ואחות בת 12 וחצי. אבא שלו נפטר כשאחותו נולדה ומאז אמא שלו לא אותה אישה כמו שהייתה. היא עברה בין עבודה לעבודה בניסיון להביא כסף הביתה. אבל בסוף התיי...