נקודת מבט כללית של יונג סון ומי קה:
"אוני לא!", צעקה מי קה תוך כדי צחוק כשיונג סון מדגדגת אותה במהירות כשמי קה שוכבת על הגב.
"הצילו!", צעקה מי קה בחיוך וניסתה לברוח, "לא!!!", צעקה יונג סון והחזיקה את מי קה מהמפרקים, לא נותנת לה לזוז.
"אוני בבקשה...!", נאנחה מי קה וגלגלה עיניים בחיוך, "אז... מה תתני לי בתמורה??", שאלה יונג סון בהרמת גבה ודגדגה את מי קה במהירות, "הכל הכל!!! אני אתן לך הכל!", צעקה מי קה והתנשפה.
יונג סון עצרה וחייכה, "הכל??", שאלה יונג סון בחיוך ערמומי ומי קה הנהנה בנואשות, "אז... תני לי לחשוב מה אני רוצה", אמרה יונג סון והעמידה פנים שהיא חושבת.
מי קה גלגלה עיניים ותפסה בפנייה של יונג סון.
נקודת מבט כללית של פליקס והיונג'ין:
"בוא לישון אצלי...", לחש היונג'ין ונצמד אל פליקס מאחורי הגב שהיה בבר, "לא ולא~", לחש פליקס בקול שירה וזז מעט מצד לצד, "כן וכן~", שר היונג'ין באוזנו של פליקס ותפס במותניו של פליקס, מצמיד אותו אליו וגורם לו להרגיש הכל.
"אנשים מסתכלים היונג'ין", לחש פליקס והעמיד פנים כאילו הוא לא שם לב שאנשים מסכלים עליהם, "לא אכפת לי~", שר היונג'ין באוזנו של פליקס בלחישה.
"בבקשה אני רק רוצה לעבוד!", אמר פליקס והתחיל לייבש כוסות, "תעבוד איתי במיטה", לחש היונג'ין וליטף את בטנו של פליקס ברכות, "לא ולא~", שר פליקס בטון ששר בו בקודם, "למה??", שאל היונג'ין בקול ילדותי ופליקס חייך לעצמו, "ככה", אמר פליקס בחיוך קטן והסתובב אל היונג'ין, "ככה זאת לא תשובה בייבי", לחש היונג'ין ותפס בישבנו של פליקס, מצמיד אותו אליו ולוחץ עליו.
"שכבתי איתך לפני יומיים! זה לא מספיק לך??", שאל פליקס בחיוך ערמומי והיונג'ין חייך, "זה אף פעם לא מספיק", לחש היונג'ין ופליקס חייך, "אז... מה אתה אומר בעצם?? אתה עד כדי כך רוצה אותי??", שאל פליקס בחיוך ערמומי והיונג'ין הנהן, "יותר ממה שאתה יכול לדמיין", לחש היונג'ין בחיוך והעביר קבוצת שיערות מאחורי האוזן של פליקס.
"אז בסדר", אמר פליקס בחיוך ונשק לשפתיו של היונג'ין נשיקה קצרה, "באמת??", שאל היונג'ין בחיוך ופליקס הנהן, "אז... תן לי אותך ללילה שלם", לחש היונג'ין והידק את אחיזתו בישבנו של פליקס, "לילה שלם?!", שאל פליקס ופער את עיניו, "כן"; אמר היונג'ין בהחלטיות, פליקס חייך והוריד את ידו לאט לאט למותנו של היונג'ין.
הוא לא התבייש כי החלק הזה של גופם היה מכוסה בדלפק.
"לא עשינו את זה מאז שבאתי לישון אצלך עם אחים שלי ויונג סון", לחש פליקס בחיוך ערמומי והיונג'ין הניח את ראשו על החזה של פליקס, מרים את מבטו אליו, "אז נעשה את זה היום", לחש היונג'ין בחיוך ערמומי, "אבל יש לי בית ספר מחר...!", רטן פליקס ותפס בראשו של היונג'ין, מלטף את שערו, "אז אל תלך", לחש היונג'ין ופליקס השתנק מעט, "אבל אני מפסיד הרבה ימי לימודים כי אתה מחליט שבא לך לזיין אותי ביום שהוא לא שישי או שבת", אמר פליקס והרים את ראשו של היונג'ין, "כי זה הכי כיף שאתה נשאר איתי בבית", לחש היונג'ין בחיוך.
YOU ARE READING
צריך אותך!
Romanceליי יונגבוק הוא בסך הכל נער בן 16 וחצי עם חיים קשים, אפשר להגיד קשים מאוד. יש לו שני אחים, אח בן 14 ואחות בת 12 וחצי. אבא שלו נפטר כשאחותו נולדה ומאז אמא שלו לא אותה אישה כמו שהייתה. היא עברה בין עבודה לעבודה בניסיון להביא כסף הביתה. אבל בסוף התיי...