נקודת מבט כללית:
עם הזמן שעבר פליקס הכניס את עצמו יותר ויותר לבועה שסוגרת את כולם מסביב בחוץ.
הוא לא דיבר עם אף אחד יותר ואפילו לא עם היונג'ין, אף פעם לא התעסק בטלפון שלו, לא רצה לצאת או לראות סרטים או לאכול.
"יונגבוק, אתה צריך לאכול יש לך טיפול כימותרפיה היום ואתה צריך להיות בריא וחזק בשביל זה", אמר היונג'ין והתיישב מול פליקס, תופס בפניו העייפות בעדינות ויוצר איתו קשר עין שנותק על ידי פליקס אחרי כמה שניות.
"תסתכל עליי", לחש היונג'ין ופליקס הסתכל עליו במבט אדיש ועייף, "פה גדול נו", לחש היונג'ין בחיוך, הוא ניסה לעודד את פליקס ללא הצלחה.
פליקס פתח את פיו ואילץ את עצמו לאכול, אבל היה לו צורך להקיא.
"היונג'ין-", פליקס קטע את עצמו בזה שרץ לשירותים להקיא, כשהוא חזר עם פנים שטופות הוא חזר למיטה, פניו היו חיוורות אפילו יותר.
"יפה שלי", לחש היונג'ין במבט מודאג וליטף את פניו של פליקס, מקרב את ראשו לשל פליקס ונושק למצחו ברכות.
"אני אוהב אותך טוב?", שאל היונג'ין ופליקס לא ענה, חוזר להסתכל על הנקודה.
היונג'ין נאנח ויצא מהחדר, מתיישב בסלון ליד מי קה שנראתה עצובה מאוד.
"אל תדאגי, הוא יחלים בקרוב", אמר היונג'ין בחיוך וליטף את ראשה של מי קה.
מי קה קפצה עליו בחיבוק ובכתה על כתפו, "זה לא האח שאני מכירה", אמרה מי קה בין דמעות.
"אני יודע מי קה אני יודע", לחש היונג'ין ונשק לראשה של מי קה, "הכל יהיה בסדר, הוא יבריא, והכל יחזור להיות נורמלי", אמר היונג'ין בחיוך מאולץ.
בטיפול:
היונג'ין עזר לפליקס להיכנס לחדר ואז התיישב על הכורסא, מושיב את פליקס עליו.
"הנה אנחנו מתחילים חמוד, אתה רק תרגיש דקירה קטנה טוב?", שאלה האחות בחיוך ופליקס הנהן בחיוך מאולץ.
אחרי שהיא זריקה אליו את המחט היונג'ין הביא לו חבילה של קוביות שוקולד מאחר שהוא ידע כמה הצעיר ממנו שונא את הטעם של הברזל בפה שלו.
"היונג'ין- תודה", לחש פליקס ונגס בקוביית שוקולד, "יופי בייבי תאכל", אמר היונג'ין ונשק לראש של פליקס.
אחרי כמה דקות היונג'ין הושיב את פליקס עליו כמו כלה, כאילו הוא מרים אותו כמו כלה אבל בישיבה.
"זה מוריד את הטעם של הברזל?", שאל היונג'ין וליטף את פניו של פליקס, פליקס הנהן והביט בהיונג'ין בדממה, אחרי זה מתיישב עליו ומחבק אותו, מניח את ראשו על החזה של היונג'ין ומחבק אותו מהגוף התחתון.
היונג'ין היה מופתע כי פליקס לא חיבק אותו הרבה זמן, אבל הוא שמח.
עכשיו פליקס כבר הסתכל על היונג'ין במבט תמים ואכל את השוקולד שעזר לטעם של הברזל לצאת מפיו.
YOU ARE READING
צריך אותך!
Romanceליי יונגבוק הוא בסך הכל נער בן 16 וחצי עם חיים קשים, אפשר להגיד קשים מאוד. יש לו שני אחים, אח בן 14 ואחות בת 12 וחצי. אבא שלו נפטר כשאחותו נולדה ומאז אמא שלו לא אותה אישה כמו שהייתה. היא עברה בין עבודה לעבודה בניסיון להביא כסף הביתה. אבל בסוף התיי...