אז הפרק הזה הוא על מינהו וג'יסונג, זה בשביל אחת מהחברות שלי שיש לה כינוי מאוד חמוד ויקר לליבי❤
את כבר תביני שזה בשבילך!נקודת מבט כללית:
"אתה בא אליי היום??", שאל מינהו וג'יסונג משך בכתפיו, "תן לי לבדוק בלוח הזמנים שלי...", אמר ג'יסונג בציניות ומינהו צחקק, "ברור שאני בא!", אמר ג'יסונג ותקע מרפק במותן של מינהו כשמינהו מעמיד פנים שהוא גוסס, גורם לג'יסונג לצחוק.
הם בדיוק יצאו מהתיכון, ונפנפו לשלום לחבריהם, פונים למכונית של מינהו, מינהו פתח אותה והם נכנסו.
"אולי תתן לי לנהוג??", שאל ג'יסונג בפרצוף חמוד ועיני כלבלב, מינהו נאנח, "ג'יסונג אה~ אני רוצה לצאת מהמכונית בחיים, ואין לך רישיון, אז מצטער, אבל אני רוצה לחיות אז לא", אמר מינהו וג'יסונג נאנח בילדותיות.
"זה בגלל שההורים שלי לא נותנים לי לעשות שיעורי נהיגה!", צעק ג'יסונג בעצבנות.
מינהו צחקק והתחיל לנהוג.
כשהם הגיעו לבית של מינהו הם נכנסו וקדו להוריו של מינהו, עולים לחדרו של מינהו בקומה השנייה.
הוא גר בבית פרטי עם שתי קומות וחצר אחורית וקדמית.
המשפחה שלו לא הייתה עשירה או ענייה, אבל יותר קרובים לעשירים מאשר עניים, כמו משפחתו של ג'יסונג, אבל בקיצור, הם לא היו צריכים לדאוג בגלל כסף.
הם נכנסו לחדר של מינהו וג'יסונג זרק את עצמו על המיטה, שוכב על בטנו.
מינהו חייך בערמומיות ודפק סטירה על ישבנו של ג'יסונג, בחוזקה.
"אה!!!", צעק ג'יסונג וסובב את גופו, בועט במינהו ומינהו פורץ בצחוק מרושע.
"היונג! למה??", נאנח ג'יסונג והפיל את עצמו על הגב, מינהו התיישב לידו וגיחך, "כי ככה", אמר מינהו בחיוך מתגרה וג'יסונג גלגל עיניים.
אחרי חצי שעה:
ג'יסונג נשען על מינהו, יושב בין רגליו עם גבו אליו ומינהו מחבק אותו מהבטן, ככה הם ישבו וצפו בסרטונים וסרטים במחשב של מינהו.
הם כבר היו רגילים לשבת ככה, בהתחלה זאת הייתה סוג של בדיחה אבל זה כבר נהיה רציני, הם לא התביישו לשבת ככה, הם הרגישו בנוח אחד עם השני ואפילו עשו צחוקים מזה.
"ג'יסונג~ ג'יסונג אה~", שר מינהו ודגדג את בטנו של ג'יסונג, ג'יסונג התפתל וצחקק, "היונג! אל תתחיל עכשיו!", אמר ג'יסונג וניסה לתפוס את ידיו של מינהו, אבל מינהו היה מהיר יותר.
הוא תפס בפניו של ג'יסונג בחיוך והפנה אותם אליו, "אז תן לי נשיקה", אמר מינהו בציניות וג'יסונג התפתל מעט למגעו של מינהו על פניו, 'איך אני הולך ללמד אותו להפסיק כבר?!', חשב ג'יסונג לעצמו ואז חייך בערמומיות.
YOU ARE READING
צריך אותך!
Romanceליי יונגבוק הוא בסך הכל נער בן 16 וחצי עם חיים קשים, אפשר להגיד קשים מאוד. יש לו שני אחים, אח בן 14 ואחות בת 12 וחצי. אבא שלו נפטר כשאחותו נולדה ומאז אמא שלו לא אותה אישה כמו שהייתה. היא עברה בין עבודה לעבודה בניסיון להביא כסף הביתה. אבל בסוף התיי...