נקודת מבט כללית:
"ביי!", צעקו מי קה ויונג סון ומין קיונג מהשער של הבית ונפנפו להיונג'ין שפליקס עמד לידו.
הוא הסתובב אל היונג'ין וחייך, "ביי", הוא אמר בקול רגוע וחיבק את היונג'ין מהעורף בחוזקה ועצם עיניים בחוזקה והיונג'ין חיבק אותו מהגוף התחתון בחוזקה.
"מה דעתך לבוא אליי לסוף שבוע שבוע הבא?? תביא את האחים שלך ויונג סון איתך", לחש היונג'ין באוזנו של פליקס ופליקס היסס לכמה שניות ואז נשם עמוק, "אני יחשוב על זה אני מבטיח ומחר אני יחזיר לך תשובה טוב??", שאל פליקס בחיוך ערמומי והיונג'ין השתנק וגלגל עיניים בחיוך.
"אני אחכה לכם!", צעק היונג'ין כשפליקס יצא מהשער.
הם נכנסו למכונית של פליקס ופליקס נכנס למושב נהג והתניע את המכונית.
"היונג...", אמרה מי קה באוזנו של פליקס והוא סובב את ראשו לשאול מה, "מממ??", שאל פליקס בחיוך ומי קה הגדילה את חיוכה, זה היה רק היא ופליקס במכונית כי יונג סון ומין קיונג הכניסו את התיקים שלהם לפגאז'.
"משהו קורה בינך לבין היונג'ין??", שאלה מי קה בלחישה וחיוך ערמומי, "מה?!", צעק פליקס בלחץ והביט סביב, מי קה הגדילה את חיוכה, "לא! ע-על מה את מדברת??", שאל פליקס בלחץ, "לא אמרתי כלום! סתם שואלת...", אמרה מי קה בחיוך קטן ונשענה אחורה, משלבת את ידייה, "י-יופי!", אמר פליקס בחיוך וסובב את ראשו, אבל ברגע שהוא סובב את ראשו חיוכו נפל והוא התחיל לכסוס את הציפורן שלו בדאגה.
הם התחילו לנסוע וכשהגיעו מין קיונג רץ למקלחת ונכנס.
אחריו גם מי קה ואז יונג סון ובסוף פליקס.
אף אחד לא היה עייף עכשיו ולאף אחד לא היה מה לעשות אז מין קיונג התחיל להציק לפליקס שיתקשר להיונג'ין שיבוא אליהם.
"נו היונג! מה מפריע לך שהוא יבוא לפה??", רטן מין קיונג וניער את פליקס, "כי רק לפני שעתיים עזבנו את הבית שלו!", אמר פליקס בעקשנות, "אבל בבקשה נ-", "בסדר!", צעק פליקס ופתח את הטלפון שלו בעצבנות, מתקשר אל היונג'ין שכמעט מיד ענה.
"מה ק-", "בוא לפה עכשיו!", צעק פליקס וניתק, רק אז נרגע ומסתכל על מין קיונג במבט רצחני, "כן", אמר מין קיונג ושילב ידיים בחיוך רגוע.
אחרי אולי חמש דקות נשמעו דפיקות חזקות על הדלת ופליקס רץ לפתוח.
ברגע שהוא פתח את הדלת היונג'ין הרים אותו כמו קואלה במהירות לא נורמלית והביט סביב במהירות.
"ה-היונג מה אתה עושה??", שאל פליקס בבלבול והיונג'ין הידק את אחיזתו, "מה קרה??", שאל היונג'ין בבלבול, "מה?? כלום לא קרה- אוי נו באמת! הייתי עצבני כי מישהו פה חפר לי במוח שתבוא אלינו", אמר פליקס והביט על מין קיונג בחיוך רצחני, "אה הבנתי...", אמר היונג'ין והרגיש את פעימות ליבו נרגעות.
YOU ARE READING
צריך אותך!
Romanceליי יונגבוק הוא בסך הכל נער בן 16 וחצי עם חיים קשים, אפשר להגיד קשים מאוד. יש לו שני אחים, אח בן 14 ואחות בת 12 וחצי. אבא שלו נפטר כשאחותו נולדה ומאז אמא שלו לא אותה אישה כמו שהייתה. היא עברה בין עבודה לעבודה בניסיון להביא כסף הביתה. אבל בסוף התיי...