פרק 25 ♡

230 21 19
                                    

נקודת מבט כללית:

פליקס פתח את עיניו באיטיות ונאנח, הוא הרגיש כל כך חלש ועייף, אז הוא לקח את הזמן עד שהחליט לשפשף את עיניו ולהתיישב.

כשהוא עשה את זה הוא מצא את היונג'ין לידו, טוב, רק ראשו של היונג'ין, ראשו של היונג'ין נח את המיטה וידו החזיקה את היד של פליקס, פניו של היונג'ין היו נפוחות מדמעות והוא היה רדום.

"בייבי", לחש פליקס וליטף את ידו של היונג'ין בעדינות, הוא הרגיש כל כך עייף.

פליקס נאנח פעם נוספת לפני שהסתכל קדימה, לפתע הוא הבין שרגלו הייתה עטופה בגבס ופתאום כאב חד פגע ברגלו.

"אה!!!!!", צרח פליקס בפאניקה ולחץ על ידו של היונג'ין בחוזקה, ממשיך לצרוח בכאב ומתחיל לבכות מהכאב שלא הפסיק לדקה.

היונג'ין התעורר במהירות ומשך את פליקס לחיבוק, מלטף את ראשו ונושק למצחו בעדינות, מרגיע את הצעיר ממנו שעכשיו כבר לא בכה וצרח, אלא רק ייבב ומשך באפו כשהוא מנסה להסדיר את נשימתו כשגופו עדיין רועד מההלם.

"דיי אהבה יפה שלי", לחש היונג'ין ופליקס עדיין רעד ותפס בפניו של היונג'ין בידיים רועדות, "מ-מה קורה פה? מה קורה לי?", שאל פליקס בבלבול והיונג'ין התיישב ליד פליקס, מרים את רגלו של פליקס לעטוף את מותנו

"אני צריך שאתה תנשום עמוק לפני שאני מספר לך, תבטיח להישאר רגוע, ותזכור שאני לצידך ותמיד עוזר לך, אוקיי?", שאל היונג'ין בחיוך ופליקס הנהן בבלבול.

"אתמול... הרופאים- הם עשו לך בדיקות, אבל משהו היה לא בסדר, והם התחילו לחשוד שאולי אתה חולה... ב-במשהו אחר", אמר היונג'ין ופליקס האיץ בו להמשיך, "א-אז... הבדיקות... שלקחו אותך אליהם אתמול בערב... הן- הן- הן היו בשביל... בשביל לבדוק אם יש לך-", היונג'ין קטע את עצמו כשהרגיש גולה בגרונו, הוא רצה לבכות.

"אם יש לי מה? אם יש לי מה בייבי?", שאל פליקס ותפס בפניו של היונג'ין ונשק לשפתיו, מתנתק ומביט בהיונג'ין.

"אם יש לך... סרטן".






זה היה פרק 25
וסורי שהוא קצררררר
פרק 26 בדרךךך

צריך אותך!Where stories live. Discover now