פרק 4 ♡

539 38 54
                                    

נקודת מבט כללית:

פליקס התעורר בבוקר של שבת, "מממ...", הוא לחש והתמטח, "אוף...", הוא נאנח ונשאר במיטה מעט, בוהה בשידת לילה, היונג'ין הלך לביתו ופליקס מנסה להעיף אותו ממחשבותיו.

הוא קם לעשות את אירגוני הבוקר שלו בשקט ואדישות ודפק בדלת של מי קה, הוא פתח אותה ומצא אותה ואת יונג סון ישנות, מחובקות, הוא חייך ויצא מהחדר כמובן סוגר את הדלת מאחוריו.

"עכשיו למין קיונג", אמר פליקס ופתח את החדר של מין קיונג, הוא היה ער והתעסק בטלפון שלו.

פליקס חייך ונכנס לחדר, סוגר אחריו את הדלת ונועל.

"באת לרצוח אותי??", שאל מין קיונג בחיוך משועשע והתיישב.

פליקס חייך והתיישב לידו, "א-אני צריך לשאול אותך משהו...", לחש פליקס ושתי האחים התיישבו אחד מול השני, "נו שאל", אמר מין קיונג, "אני רוצה שתבטיח לי, לפני שאני שואל, ש-שתנסה לא להתעצבן עליי ו-וגם וגם תזכור שאני שוקל את זה לטובת כולנו... א-אני רוצה שתזכור את זה טוב??", שאל פליקס ונגע בידו של אחיו הקטן שכל כך אהב, "מה קורה?? אתה מלחיץ אותי תשאל כבר", לחש מין קיונג בפרצוף לחוץ, "אוקיי... ככה...", לחש פליקס ונשם עמוק, "א-אני לא יודע איך להסביר בדיוק- אבל- אממ... מה- מה היית אומר אם היה לי חבר??", שאל פליקס בלחישה, מין קיונג חייך והרים גבה, "היונג'ין??", שאל מין קיונג ופליקס הסמיק, "מה?! לא לא זה חא מה שמשנה נו!", האיץ פליקס במין קיונג, "אוקיי אוקיי צ'יל! אין לי בעיה עם זה זה תרגע...", לחש מין קיונג בחיוך, "יופ-", "יש לך חבר??", "מ-מה...? אממ לא לא אין לי סתם- סתם שאלתי אותך", לחש פליקס ויצא מהחדר.

הוא חשב לעצמו על היונג'ין מעט...

"אייש...", לחש פליקס ואז שמע את הטלפון שלו מצלצל ורץ לחדר לענות.

"הלו??", שאל פליקס, "פליקס זה אתה??", שאל היונג'ין מהקו השני, "כן כן הכל טוב??", "כן הכל בסדר, איך ישנת??", שאל היונג'ין, "בסדר... נראה לי??", פליקס התחיל להסמיק, "מה קרה?? קשה לך לישון בלעדיי??", שאל היונג'ין בקול ילדותי ופליקס התחיל להאדים, "לא! אני מסתדר לגמרי טוב בלעדייך! מה רצית??", שאל פליקס בטון חסר סבלנות, "להזמין אותך ואת אחים שלך ויונג סון לבריכה שלי", אמר היונג'ין ופליקס השתנק, "א-אני... בסדר!", צעק פליקס וניתק את הטלפון בפאניקה.

הוא רץ לחדר של מי קה, "מי קה!", צעק פליקס ומי קה ויונג סון התעוררו בבהלה, "מה קרה?!", צעקה מי קה בפאניקה, "הולכים לבריכה של היונג'ין בואו בנות!", צעק פליקס ויצא לקרוא למין קיונג, "ווטאפאק??", שאלה מי קה וקמה ממקומה כשאחריה באה יונג סון שעדיין חצי ישנה.

הן עשו את אירונגי הבוקר שלהן והתלבשו בבגדי ים, לא היה למי קה בגד ים שלם בכללי אז הן היו צריכות ללבוש ביקיני, 'ממש מושלם', אמרנ מי קה וגלגלה עיניים.

צריך אותך!Where stories live. Discover now