פרק 23 ♡

463 24 46
                                    

נקודת מבט כללית:

פליקס התעורר בבית חולים, מחובר למה שנראה לו מליון מכונות, צינור הנשמה, מחטים, כל כך הרבה דברים מלחיצים.

הוא הסתכל סביב בבלבול, "איפה היונג'ין...?", מלמל פליקס ואז כאב חד פגע בראשו, "אה!!!", צרח פליקס ותפס בראשו בחוזקה, מתיישב, "אה!!! הצילו!!!", צרח פליקס והתחיל לבכות, בין כאבי הראש החדים והכואבים במיוחד הוא התחיל להיזכר מה קרה.

הוא והיונג'ין היו בטעונת דרכים, פעם נוספת, אבל הפעם, משאית פגעה בהם.

אחיות נכנסו לחדר במהירות האפשרית ורצו אל פליקס שהתחיל לאבד את הראייה שלו, הכל נהיה שחור ומטושטש...

"מה... מה קורה לי...? איפה היונג'ין...?", שאל פליקס והסתכל סביב בבלבול, משתעל ואז מתחיל להקיא דם.

"תביאו את דוקטור קים במהירות! עכשיו!!!", צרחה אחת האחיות, זה היה הדבר האחרון שפליקס זכר לפני שהתעלף.

"מה קורה לו?!", צעק רופא ונכנס לחדר, "מ-מהר אדוני! הוא גוסס!", צעקה אחת האחיות והרופא טיפל בו במהירות.

אחרי יומיים:

פליקס התעורר, באותו חדר, באותו מיטה לא נוחה, מחובר לאותן המכונות.

"סליחה...?", שאל פליקס והתיישב, אחות נכנסה ונעמדה ליד פליקס.

"איך אתה מרגיש אדוני?", שאלה אחות והחליפה את שקית האינפוזיה של פליקס, "א-אני מרגיש טוב, אבל עייף", לחש פליקס בקול מותש, האחות הביטה בו והנהנה, "אוקיי, זה סימן טוב אחרי קומה של ארבעה חודשים...", מלמלה האחות ופליקס פער את עיניו, "מה אמרת הרגע?!", צרח פליקס בפאניקה.

"א-אדוני בבקשה שב ותרגע", אמרה האחות ופליקס התיישב, "היית בקומה של ארבעה חודשים אחרי התעונה שעברת", אמרה האחות ופליקס התחיל לדמוע, "א-איפה הבייבי שלי?", שאל פליקס בקול שבור והסתכל סביב בבלבול, "בייבי?", שאלה האחות בבלבול, פליקס ניער את ראשו והסמיק מעט, "היונג'ין, הוואנג היונג'ין", אמר פליקס במבט עצוב, "הוא-", "תגידי שהכל בסדר איתו!", צעק פליקס ודמעות זלגו מעיניו, "הוא בסדר גמור אדוני, הוא יושב מחוץ לחדר כי הוא אמר שהוא לא מסוגל לראות אותך במצב כזה שוב...", מלמלה האחות במבט מרחם.

"תוציאי את זה ממני ועכשיו", אמר פליקס בישירות ופנים רציניות, "ב-בסדר אדוני", אמרה האחות והוציאה מפליקס את המחטים.

פליקס קם על רגליו ועמד במקום שלוש דקות ואז התחיל לרוץ, הוא רץ מחוץ לחדר ולמסדרון, מוצא את היונג'ין בוכה בשקט עם פניו בתוך ידיו, "היונג'ין!!!", צרח פליקס והיונג'ין הרים את ראשו במהירות ומבט מופתע, הוא היה נראה כל כך עייף...

"אוי בייבי!", צעק היונג'ין באנחת דאגה ופליקס רץ אליו, נופך על ברכיו ומחבק אותו.

"אוי בייבי!", צעק היונג'ין באנחת דאגה ופליקס רץ אליו, נופך על ברכיו ומחבק אותו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
צריך אותך!Where stories live. Discover now