פרק 15 ♡

412 27 44
                                    

אז הפרק הזה על היונליקס כי מישהי ביקשהההה!
אגב אני מבטיחה שצ'אנאין בדרךךך!

נקודת מבט פליקס:

התעוררתי בזרועותיו החזקות של היונג'ין, נשארתי כמה דקות עם עיניים עצומות לפני שסוף סוף פתחתי אותן והם פגשו בסנטרו של היונג'ין שאני כל כך אוהב ברגע זה.

אתמול היה לילה ארוך, ושאני אומר את זה אני מתכוון לזה.

התעוררתי, הבנתי שזה לא חלום, נזכרתי בכל הדברים היפים שהוא אמר לי, ביקשתי ממנו שלא יפסיק אבל בנקודה מסויימת כבר הייתי עייף מידי, אבל הבטחתי לו לילה שלם איתי, והוא קיבל את זה.

נקודת מבט כללית:

"היונג'ין...", מלמל פליקס בקול עמוק של הבוקר ונשק לסנטרו של היונג'ין.

הוא הרגיש את חום גופו של היונג'ין וזה הרגיש לי כל כך טוב להיות קרוב אליו בצורה הזאת.

"מממ", לחש היונג'ין בחיוך ישנוני והידק את אחיזתו בגופו התחתון של פליקס ששכב מצידו.

נקודת מבט היונג'ין:

חיבקתי את פליקס מהגוף התחתון והידקתי את אחיזתי בו, הוא לא יודע כמה התגעגעתי ללילות כמו אתמול בלילה, אל הוא רק היה יודע...

לא היה לי כוח לפתוח את העיניים אז פשוט נתתי לפליקס לנשק את הסנטר שלי, לפחות עד שאני אתאושש.

הוא הרגיש לי כל כך קטן בין הזרועות שלי, כל כך, חמוד...

נקודת מבט כללית:

"אני יודע שאתה ער היונג'ין", לחש פליקס בחיוך ונשק למצחו של היונג'ין שירד עם גופו למטה ונתן לפליקס לחבק את ראשו.

היונג'ין הוריד את ידו לישבן של פליקס ולחץ עליו בעדינות, הוא ממש יכל להרגיש את פליקס מגלגל עיניים.

בסופו של דבר היונג'ין התאושש ומשך אל פליקס עליו, הושיב אותו וחיבק אותו בחוזקה.

הכל קרה כל כך מהר שלפליקס לא הייתה שנייה להגיב, אבל הוא לא רצה להגיב, הוא פשוט נתן את עצמו להיונג'ין כל כך בנקודה הזאת...

"אל תעזוב אותי לעולם", לחש פליקס והידק את אחיזתו בעורפו משל היונג'ין.

היונג'ין חייך ונשק לצווארו של פליקס בחולמנות ופליקס הפיל את ראשו לאחורה בחיוך וצחקק.

היונג'ין חייך ועקב עם עיניו אחרי תנועותיו של פליקס והרים אותו כמו קואלה כשרק שמיכה מכסה את גופם ופליקס ממש 'נדבק' אל היונג'ין שחייך.

ראשו של פליקס נח על הכתף של היונג'ין והיונג'ין אהב את ההרגשה הזאת, הנשימות של פליקס על צווארו, הנשימות החמות האלה, הוא כל כך אהב אותן.

היונג'ין נכנס עם פליקס לאמבטיה והניח את פליקס על הכיור ויצא, חוזר אחרי כמה דקות עם מכנס קצר עליו.

צריך אותך!Where stories live. Discover now