פרק 20♡

342 21 24
                                    

אחרי שבועיים, נקודת מבט כללית:

"היונג!", צעק פליקס ורץ אל מינהו שנראה מדוכא, "מממ??", שאל מינהו בחיוך עייף, פליקס סרק את פניו של מינהו בבלבול, "היונג אתה בסדר?? אתה ממש חיוור ואתה נראה עייף ברמות", אמר פליקס, "אני בסדר, לא ישנתי טוב בלילה זה הכל", אמר מינהו בחיוך ופליקס הביט בו בתמימות.

לפתע מינהו שם לב שג'יסונג הולך לכיוונו, הוא תפס ביד של מינהו ושם פתק קטן ושוקולד בידו, ממשיך בדרכו, מינהו עצר והביט בגבו של ג'יסונג שהמשיך ללכת כאילו כלום לא קרה.

מינהו הכניס את הפתק והשוקולד לכיס שלו באדישות, "אווו! מישהו כאן מאוהב!", אמר פליקס בחיוך ומינהו גיחך ונכנס לכיתה שלי אחרי שנפנף לפליקס.

כשמינהו התיישב בשולחן שלו הוא הוציא את הפתק והשוקולד שג'יסונג נתן לו ופתח את הפתק כשהוא אוכל את השוקולד.

'מינהו, לי מינהו, אני אוהב אותך יותר מכל דבר  
בעולם המזדיין הזה, שוב, אני מצטער, אני משגע
אותך, סליחה, אבל אני לא אוותר עלייך בחיים,
אתה יכול לכעוס אבל לא ממש אכפת לי, אני
אנסה עד שאני אצליח, יום טוב, ג'יסונג♡'.

מינהו נחנק על הדמעות של וקבר את פנו בפתק הקטן, למרות הגודל של הפתק היה לו את הריח של ג'יסונג שמינהו כל כך אהב.

כמה חברים של מינהו מכיתתו התיישבו לידו כי שמו לב שהוא בוכה, הם ליטפו אל גבו והאיצו בו לספר להם מה קרה.

"הילד הזה מייאש אותי", אמר מינהו ומשך באפו, "איזה יל- ג'יסונג??", שאל אחד החברים של מינהו ומינהו הנהן, "אז תסלח לו", אמר אחד אחר, "לסלוח?! לסלוח?! נו באמת! מה שהוא עשה לא שווה את הסליחה שלי!", אמר מינהו בטון עצבני ומשך באפו.

"אבל אתה לא רואה כמה הוא מצטער??", שאל חבר של מינהו, מינהו נאנח והנהן, "וגם... טיפלנו בעניין של האיש הזה... הוא יבלה כמה ימים בבית חולים", אמר חבר של מינהו ומינהו הרים את ראשו, "פירקנו אותו מכות", אמר החבר של מינהו בחיוך מתנשא ומינהו נאנח, הוא אפילו לא ביקש מהם לעשות את זה.

בהפסקה:

מינהו נכנס לשרותים ושטף את פניו, הוא היה ממש מותש מכל הדרמה.

ג'יסונג נכנס בדלת של השרותים ונעמד ליד מינהו שידע שזה ג'יסונג אבל התעלם ממנו.

"מינהו תפסיק להתעלם ממני!", צעק ג'יסונג ומינהו הפנה אליו את מבטו, "מה אתה רוצה??", נאנח מינהו וג'יסונג ריכך את פניו.

"אותך!", צעק ג'יסונג ומשך באפו, "ניסיון יפה", לחש מינהו באדישות והתיישב על הרצפה, ליד הקיר.

"סתכל עליי", לחש ג'יסונג והתיישב מול מינהו, מינהו הסתכל על ג'יסונג באדישות.

"תן לי נשיקה", אמר ג'יסונג ומינהו הניד בראשו לשלילה בזלזול, ג'יסונג תפס בפניו של מינהו בחוזקה ונשק לשפתיו של מינהו באגרסיביות.

צריך אותך!Where stories live. Discover now