פרק 18 ♡

387 27 70
                                    

נקודת מבט כללית:

"בייב", אמר פליקס ומשך בחולצתו של היונג'ין, עוצר אותו ליד המקרר של המשקאות ואוהב במשקה מונסטר (משקה אנרגיה מפורסם למי שלא מכיר), "מממ??", שאל היונג'ין ביאוש, פליקס התעקש שהם ילכו לעשות קניות בעצמם ולא ישלחו אנשים לעשות את זה בשבילם.

"אפשר לקנות מונסטר??", שאל פליקס בלי להסתכל על היונג'ין, "הא! משקה אנרגיה?? פליקס אתה משתכר שאתה חולה, או אחרי כוס אחת של אלכוהול, אז משקה אנרגיה?? אני רוצה לישון הלילה אז לא נראה לי", אמר היונג'ין בחיוך מתגרה ופליקס החמיץ פנים ומשך בשרוול של היונג'ין.

"אם אני קונה לך את זה אתה שותה רק בבוקר, אחרי 24 שעות סבבה??", שאל היונג'ין ופליקס הנהן בחיוך מתלהב, מוציא מהמקרר 4 פחיות של מונסטר ירוק (הכיייי טעים בעולם), "תודה בייבי", אמר פליקס בחיוך ונשק ללחי של היונג'ין ברכות.

אחרי שש שעות:

כבר היה ערב והיונג'ין יצא מהחדר שלו ושל פליקס למטבח לאכול משהו.

וכמו שציפה לראות, פליקס עמד שם, היונג'ין גלגל עיניים בחיוך ושילב את ידיו כשהבין שפליקס שותה מונסטר, 'אני לא ישן הלילה', חשב היונג'ין לעצמו לפני שהשתעל בכוונה ופליקס שישב על השיש עם הטלפון שלו הפנה את מבטו לכיוון היונג'ין וחייך בביישנות, מחביא את הפחית מאחורי גבו.

"מה אתה שותה??", שאל היונג'ין בהרמת גבה וחיוך ערמומי, מתקרב אל פליקס שהניד בראשו לשלילה וצחקק.

"כלום, באמת", אמר פליקס ושם את ידיו מאחורי גבו, "בטוח??", שאל היונג'ין בחיוך ותפס במותניו של פליקס והצמיד אותו אליו, נעמד בין רגליו.

"אה הא", אמר פליקס בחיוך הכי משכנע שיכל להוציא מעצמו, אבל היונג'ין כבר הכיר אותו מספיק כדי לדעת שהוא משקר אפילו אם הוא לא היה רואה את הפחית.

היונג'ין תפס בידיו של פליקס והצמיד אותן אחת לשנייה, מרים אותן למעלה ומקרב את ראשו לשל פליקס שנשך את שפתו התחתונה וקירב את ראשו לשל היונג'ין, ברגע שהיונג'ין עמד לנשק את שפתיו של פליקס הוא תפס בפחית והתרחק מפליקס.

"היונג'ין!", צעק פליקס בחיוך לחוץ וירד מהשיש, "אמרתי לך לא בערב, אתה לא תרדם", אמר היונג'ין ושתה מהפחית, "היונג'ין לא!", נאנח פליקס ונעמד מול היונג'ין, מנסה להגיע לפחית.

"לא ולא", אמר היונג'ין והמשיך לשתות, "היונג'ין לא!!", צעק פליקס ורקע ברגליו, היונג'ין הסתכל עליו וצחקק, נותן לו את הפחית, "תודה בייבי", אמר פליקס ונשק לשפתיו של היונג'ין ברכות.

היונג'ין תפס בידו של פליקס ומשך אותו קרוב אליו, מעמיק את הנשיקה במהירות ופליקס מנסה להתנתק ללא הצלחה גדולה.

"אני מנסה לנשום!", צעק פליקס כשהתנתק, "פאקינג שיט", אמר פליקס והתנשף, מביט בפניו של היונג'ין, "בלי קללות", אמר היונג'ין בקול עמוק וקרץ לפליקס שחייך ושלח לו נשיקה באוויר, רץ לסלון ומתיישב על הספה, מניח את הפחית על השולחן, יודע שהיונג'ין יקפוץ עליו בכל רגע, והוא צדק.

צריך אותך!Where stories live. Discover now