פרק 30♡

255 24 26
                                    

נקודת מבט כללית:

"פאק לא! אתה חייב לאכול אני לא שואל אותך!", "אבל אני לא רעב!", "מה אכפת לי?! אתה רק מביא את המחלה על זאת על עצמך שאתה מתעקש! פשוט תאכל וזהו! למה כל הזיוניי מוח האלה?!", פליקס פשוט סובב את גבו וחזר לחדר.

"תחזור לפה!", צעק היונג'ין והלך אחרי פליקס, תופס בידו בחוזקה, "היונג'ין!", צעק פליקס ונאנק בכאב.

"דיי להתעלם ממני!", צעק היונג'ין והצמיד את פליקס אליו, מרים את פניו הדומעות של פליקס ומסתכל על עיניו, "למה אתה כל כך עקשני?", שאל היונג'ין ביאוש ופליקס נאנח, "אני לא רוצה להקיא", לחש פליקס, היונג'ין נאנח בעצבים ושחרר מפליקס, נותן לו ללכת לחדר.

היונג'ין הוציא את הטלפון מהכיס שלו והתקשר למינהו, "אנחנו יוצאים לבר הערב", אמר היונג'ין לקו השני, "בר? מי ישאר עם יונגבוק?", שאל מינהו בבלבול והיונג'ין נאנח, "כבר לא אכפת לי, שג'יסונג יבוא לישון פה או משהו", אמר היונג'ין בעצבים והוציא פחית מונסטר מהמקרר, "לא אכפת לך או שרבתם?", שאל מינהו בחיוך משועשע והיונג'ין רטן.

"בסדר בסדר יוצאים לבר וג'יסונג יגיע אליכם עוד מעט", אמר מינהו והיונג'ין חייך.

בנתיים עם פליקס בחדר:

"בן זונה", לחש פליקס ופתח את הטלפון שלו, בדיוק אז הוא קיבל שיחה מג'יסונג.

"מה?", שאל פליקס בעצבנות, וג'יסונג נשם עמוק, "מינהו אמר לי שאתה והיונג'ין רבתם", אמר ג'יסונג ופליקס גלגל עיניים, "הוא שוב מנסה להכריח אותי לאכול", אמר פליקס ופיהק, "כי הוא אוהב אותך", אמר ג'יסונג ופליקס שתק.

"אני בא לישון אצלך", אמר ג'יסונג וניתק, פליקס הביט בטלפון ואז התכסה בשמיכה, לוקח את הכרית החשמלית ומחבק אותה, מתכווץ מעט מכאב.

אחרי כמה שעות:

ג'יסונג הגיע לבית של פליקס והיונג'ין ואמר שלום להיונג'ין, רץ לחדר שינה שלו ושל פליקס.

"יונגבוק?", שאל ג'יסונג בלחישה והכניס את ראשו לחדר, פליקס שכב במיטה וישן, ג'יסונג חייך ונכנס לחדר, סוגר את הדלת ומתיישב ליד פליקס, מלטף את ראשו.

פליקס תפס בצווארון של ג'יסונג ומשך אותו לחיבוק, מתוך שינה כמובן.

ג'יסונג צחקק וחיבק את פליקס מהגוף התחתון.

אחרי כמה שניות ג'יסונג הרגיש את החולצה שלו מתרטבת מהדמעות של פליקס, הוא הביט בו במבט מודאג וליטף את ראשו, הנער בכה מתוך שינה.

"אני אוהב אותך היונג'ין!", לחש פליקס מתוך שינה וחיבק את ג'יסונג חזק יותר, ליבו של ג'יסונג כאב ברגע הזה והוא חיבק את פליקס בחוזקה.

"היונג'ין!", צעק ג'יסונג רק פעם אחת כדי לא להעיר את פליקס והיונג'ין נכנס לחדר בריצה.

"מה קר-", כשהיונג'יון ראה את פליקס בוכה על כתפו של ג'יסונג.

צריך אותך!Where stories live. Discover now