Część 10

1.4K 52 86
                                    

Y/n postawiła puszkę na stoliku przed soba i odeszła na drugi koniec pokoju. Każdy bez słowa przypatrywał się temu co robi dziewczyna. Po chwili, puszka zgniotła się na ich oczach, a z nosa dziewczyny zaczęła lecieć krew. Mike wstał z kanapy po tym co zobaczył i krzyknął-

TY MASZ MOCE?

cicho Wheeler! Ciszej!- odpowiedział szybko Steve

O cholera.- powiedział Dustin.

Każdy był wyraźnie zdziwiony umiejętnościami Y/n.

Numer.- powiedziała Max

Jaki numer?- odparła Nancy

Ta 9 na jej nadgarstku. Widziałam ją gdy Y/n u mnie spała. Chciałam powiedzieć tobie i Eddiemu, Steve. Ale stwierdziłam ze skoro sama o tym nie mówiła, jednak zamknę mordę na kłódkę.

Teraz mamy inna sprawę, Eddie zniknął. Musimy go znaleść. Jason coś mu zrobił.- wtrąciła się Y/n.

Jak to?- wzdrygnął się Dustin.

Zamiast niego spotkaliśmy Jasona w jego domu. Coś jest nie tak.- Powiedział Steve.

Jak niby go znajdziemy?- zapytała Nancy

Ja wiem.

Y/n poprosiła mika o zdjecie Eddiego, na szczęście miał przygotowane jego zdjęcie na szkolna gazetkę.

Dziewczyna przewiązała sobie opaskę na oczach, i położyła zdjęcie na przeciwko siebie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dziewczyna przewiązała sobie opaskę na oczach, i położyła zdjęcie na przeciwko siebie. Wszyscy obserwowali co robi.

Tymczasem w głowie Y/n.

Dziewczyna pojawiła się w miejscu w którym nic nie było oprócz ciemności... tylko w oddali zobaczyła coś, a bardziej kogoś. Zaczęła biec w tamtą stronę wiedząc że to Eddie. Gdy była już blisko, zobaczyła chłopaka siedzącego w czyjejś piwnicy, przywiązanego do kaloryfera, na jego twarzy była widoczna wielka krwawiąca rana. Ale i tak Y/n odetchneła z ulga, że Eddie żyje.
Dziewczyna podeszła jeszcze bliżej. I gdy chłopak się poddał, ona położyła swoja rękę na jego policzku. Gdy on nagle powiedział-

Y/n... boże... Jason ty zjebie proszę nie zrób jej nic...- wymamrotał, a łzy popłynęły po jego policzkach.

Y/n też się rozpłakała, gdy nagle do piwnicy wszedł ktoś inny, dziewczyna już go nie widziała, ale gdy zobaczyła przerażenie w oczach Eddiego, wiedziała że jest zle. Zaczęła mocno płakać, gdy nagle wpadła w niewidzialna dziurę.

Z powrotem w rzeczywistości.

Y/n gwałtownie zdjęła opaskę z oczu i zaczęła szlochać, Steve i Max szybko do niej podbiegli, Max ja przytuliła a Steve po chwili przetarł krew spod jej nosa.

Co się stało Y/n?- zapytała Robin, kucając obok dziewczyny.

On jest w  jakiejś piwnicy, krwawi, ktoś właśnie do niego wszedl! On go zabije!- powiedziała dziewczyna przez łzy.

Sin for me || Eddie x Y/n || 18+|| CZYTAJ OPIS‼️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz