To prawda. Niedługo ja i Dustin mamy zawieść ja na grób jej brata. Pójdziesz z nami?- zapytał Chłopak.
Tak jasne. A teraz, co pichciłeś? Widziałam rękawiczki do pieczenia.
Hehe, to wiesz, próbowałem upiec ciasto, ale chyba nie wyszło- zaśmiał się Steve i dodał-
Chodź zobacz, nie znam się na tym a ty lubisz piec.
Dzień później, piwnica Mika
Czemu jesteśmy w domu Wheelerów?- zapytała Y/n.
Bo Mike i jego rodzina wyjechała, możemy tu być poki ich nie ma. - odpowiedział Dustin.
Słuchajcie musze wam coś powiedzieć.- wypaliła nagle Max gdy Y/n usiadła.
Wszyscy których zaatakował Vecna, miali bóle głowy, koszmary, halucynacje. Prawda?
Tak, Chrissy się na to skarżyła chwile... przed tym.- powiedziała Y/n, gdy nagle Steve złapał ją za ręke i powiedział-
Nie myśl o tym za dużo.
No to... ja też je mam i... myśle że on zaraz mnie dopadnie.- powiedziała Max.
Max Proszę powiedz ze żartujesz.- odpowiedział Dustin.
Nie. Dlatego mam dla was listy które... przeczytacie jeśli on już... no wiecie.- powiedziała cicho dziewczyna dając każdemu po liście.
Mam tu jeden dla Billego. Dlatego chce żebyście mnie zawieźli na jego grób. Chce mu to przeczytać.- dodała.
Dobra, jedziemy. Zbierajcie się.
Każdy po chwili wsiadł do Auta. Pojechali na cmentarz w hawkins.
Max, może pójdę z toba?- zapytała Y/n.
Nie, nie musisz. Poradzę sobie- odpowiedziała, odchodząc w stronę środka cmentarza.
Mineło 30 minut, Max nadal nie wracała. Nagle Steve wypalił:
Idziemy do niej, to trwa za długo.
daj jej czas, to musi być po prostu trudne.- odpowiedział mu Dustin.
Nie, idziemy.- powiedział stanowczo Steve i wyszedł szybko z Auta a za nim Y/n.
Dustin zmuszony był wyjść razem z nimi. Wszyscy szybko pobiegli nad grób Billiego i zobaczyli tam Max siedząca bez ruchu. Steve pierwszy do niej podbiegł, tylko po to aby zobaczyć jej wywrócone do góry oczy.
Boże! Nie Max! Cholera!- krzyczała do niej Y/n.
Co z nią jest?!- krzyknął Dustin.
To Vecna! To ten jebany Vecna! CHRISSY WYGLADAŁA TAK SAMO!- okrzyknęła Dziewczyna ze łzami w oczach.
Cholera!
Ubierz jej słuchawki, jaka jest jej ulubiona piosenka?- powiedział Steve
Y/n i Dustin siedzieli w ciszy.
JAKA JEST JEJ ULUBIONA PIOSENKA? SZYBKO!
RUNNING UP THAT HILL OD KATE BUSH!- krzyknęła Y/n wyrzucając wszystkie kasety max na ziemie.
Wszyscy zaczęli chaotycznie szukać wspomnianej kasety, zajęło im to kilka dobrych sekund. Ale w końcu Steve znalazł ją, i szybko włożył ją do odtwarzacza.
Tymczasem, u Max.
Co jest.?- powiedziała przerażona Max wstając, gdy zobaczyła że świat wokół niej zmienił się.
Boże... dlaczego teraz.
Y/n!- krzyczała Max w nadzieji że ktoś ją usłyszy.
Gdy tylko zobaczyła swojego zmarłego brata, zaczęła biec tak szybko jak mogła. nagle przeniosła się w jeszcze gorszy świat. Zanim się zorientowała złapała ją tajemnicza istota. Jego plączą przewiązały się wokół jej szyi.
CZYTASZ
Sin for me || Eddie x Y/n || 18+|| CZYTAJ OPIS‼️
Fiksi Penggemarza niespodziewane ataki cringu z gory przepraszam😭 Y/n po 3 latach poza Hawkins dla szkoły muzycznej, wraca do niego i do swojej rodziny. Mimo iż wcześniej była cichà myszką w cieniu swojego starszego brata- Steva, teraz stała się bardziej popularn...