Część 13

1.1K 51 40
                                    

ZMIENIŁAM OKŁADKĘ, MAM NADZIEJĘ ŻE TO ŻADEN PROBLEM❤️

Słyszałam o czym rozmawialiście.- odpowiedziała mu.

On patrzył się na dziewczynę bez słowa. Po czym po postu ją pocałował.

 Po czym po postu ją pocałował

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kocham cię Eddie

Chłopak objął Y/n w talii i przysunął ją do siebie, tak aby mogli się przytulić.

Naprawdę myślisz że wyglądałabym dobrze w sukni ślubnej?- zaśmiała się, patrząc jak twarz Eddiego robi sie czerwona.

Ty we wszystkim wyglądasz dobrze słońce.- odszepnał.

Dziewczyna zasnęła w jego ramionach, A Eddie bawił się jej włosami, do czasu aż sam nie zasnął.

Ranek, 12:00

Wstawać, gołąbeczki!- powiedział Steve, wchodząc do pokoju siostry.

Eddie siedział już przy biurku Y/n, nie spał od godziny. Ale za to Y/n spała jak zabita. Steve podszedł do niej i po cichu ją obudził.

Zrobiłem śniadanie.

Co upichciłeś, Szwagrze?- zapytał Eddie wstając z krzesła.

Naleśniki. Zejdźcie za chwile.- powiedział, po czym wyszedł, cicho zamykając za soba drzwi.

Wstawaj księżniczko.- powiedział do niej, podając jej rękę.

Dziewczyna chwyciła jego rękę i wstała z łóżka.

Moje ci rozczesać włosy? Proszę proszę proszeee- powiedział Eddie, z uśmiechem na twarzy.

Y/n się zgodziła, Chłopak szybko chwycił za szczotkę leżącą na stoliku obok lóżka i zaczął spokojnie rozczesywać jej włosy, starając się ich nie ciagnąć, mimo że jej włosy były z rana trochę poplątane. Za każdym razem gdy jednak je pociągnął, przepraszał ją i dawał jej buziaka. Zawiązał dziewczynie warkocz i dał jej jeszcze jeden pocałunek w policzek.

Dziękuje.- uśmiechnęła się

Chodź, Steve już czeka... - odpowiedział, ciągnąc Y/n za rękę do wyjścia.

Gdy byli już na dole, zobaczyli Dustina i Max siedzących przy stole, zajadających się naleśnikami.

Widzicie? Mama na pełen etat.- powiedział Steve wkładając drugiego naleśnika na talerz Dustina.

Eddie zaśmiał się i usiadł z Y/n do stołu. Wszyscy zaczęli jeść i rozmawiać.

Y/n. Jak się czujesz? Steve powiedział mi że te nietoperze niezle cie poharatały.- zapytał Dustin

Dobrze, mam tylko trochę poszarpana rękę i kilka szram na twarzy, nie narzekam, przynajmniej nie pogryzły mnie w brzuch tak jak Steva.- powiedziała, podnosząc i pokazując wszystkim jej zabandażowaną rękę.

Sin for me || Eddie x Y/n || 18+|| CZYTAJ OPIS‼️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz