3

3.3K 316 208
                                    

Merhabalar!

Öncelikle... BEN BUNLARI HANGİ KAFA İLE YAZDIM AMK. 6. bölüme kadar düzelteceğim ve diğerlerini her gün 1 bölüm olmak üzere yayınlayacağım.

İyi okumalar<33
~~~~~~

Felix için minik bir pata alıp eve getirdiğimde Felix mutlu görünüyordu. Minik bir kutlama yapmıştık doğum günü için. Tabi kendisi rahat durmayıp bir vazoyu kırmıştı. Umarım annem beni öldürmezdi.

Minho abim ve Felix ile bahçeye çıkmıştık minik kutlamadan sonra. Biraz salıncakta sallanmıştık ve aramızda en çok eğlenen Felix olmuştu.

Hava kararana kadar bahçede oynamıştım Felix ile. Kendisi çok hiperaktifti. İlerde çocuklarıda böyle olursa sanırım kafayı yerdi.

Hava karardığı için Felix'i alıp eve girmiştim. Minho abim gelmemişti çünkü biraz daha bahçede duracağını söylemişti.

Felix ile rahat duramayıp salonda da oyun oynamıştım. En sonunda ben pes edip koltuğa kendimi bırakınca Felix koşarak gelmiş ve üstüme çıkmıştı.

Felix'in de yorulduğunu düsünüyordum. O yüzden onu kucağıma alıp odama götürmüştüm. Onu yatağın kenarına bıraktıktan sonra giyeceklerimi almış ve banyoya girmiştim.

Üstümü giyinip işlerimi hallettikten sonra odaya girmiş ve yatağa uzanmıştım. Bununla Felix hemen yanıma yatmıştı.

Sanki bu gün daha da uysallaşmaya başlamıştı. Bunun altındaki nedeni merak etmemiştim işte.
___________

Sabah odama girdiğimde oda mükemmel bir koku ile kaplıydı. Neydi bu koku? Neden bu kadar güzel kokuyordu?

Odaya dikkatle baktığımda ise üstünde benim tişörtlerimden biri ile yatakta uzanan Felix'i görmüştüm. Ne ara giyinmişti?

Hemen gözlerimi kapatıp arkamı döndüğümde ne olduğunu kavrayamamıştım. Daha gece kedi formundaydı.

"Bana dokun Hyunjin"

"Ne saçmalıyorsun Felix?"

"Bana dokun lütfen"

"Felix lütfen kes"

Felix'e deliler gibi dokunmak istiyordum ama aklıma Felix'in kızgınlığına girdiğinde insana dönüşeceği gelmişti.

Ah tabikide! Bu kokunun başka ne sebebi olabilirdi ki! Aptaldım işte!

Gözlerimi kapalı tutmaya çalışıp Felix'in yanına gittim ve kolundan tutup ayağa kaldırdım. Belki bir duş iyi gelirdi.

Gözlerimi açtığımda Felix dolu gözleri ile bana bakıyordu. Hayır buna kanamazdım. O kızgınlıktaydı.

"Hyunjin lütfen dokun bana"

Felix ağlamaklı bir sesle bunu demişti. Ama dokunamazdım ona. Kızgınlığında olduğu için istiyordu sonrasında pişman olabilirdi.

Felix'i nazikçe peşimden götürüp banyoya götürdüğümde kolunu bırakıp küvetin yanına gelip suyu açmıştım. Ah düştüğüm noktaya bak! Kimseden etkilenmiyorsun sen Hyunjin, kendine gel!

Küveti doldururken Felix'in artan kokusu yüzünden çok fazla garip hissediyordum. Neden bu kadar güzel kokmak zorundaydı ki!

Küvet dolduğunda Felix'e bakmıştım hala bana dolu gözlerle bakıyordu.

"Felix seni yıkamam gerekiyor izin verirmisin?"

"Hmhm"

__________

Special Kitty/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin