16

1.8K 187 120
                                    

Merhabalar!

Dün 2 tane kurgu yayınladım bu gün de yayınlayacağım hazırlıklı olun. Öncelikle şurada biraz reklam yapayım.

Hyunjin'e doğum gününde annesi bir resim defteri hediye ediyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjin'e doğum gününde annesi bir resim defteri hediye ediyor. Hyunjin ise partiden sonra sıkılıp o deftere kanatlı bir adam çiziyor. Sabah kalktığında ise yanında o adamı görüyor.

İyi okumalar<3

\/\/\/\/

Felix, Minho'nun söyledikleri ile hamburgeri ağzından uzaklaştırıp dinlemeye başladı.

"Hyung ben baba olacağım. Başka biri ile evlenemem"

"Bunu benimle değil, Jennie annem ile konuş"

"Felix'i yalnız bırakamam"

"O zaman buraya çağır Hyunjin"

Felix düşen yüzü ile Hyunjin'e bakıyordu. Hyunjin başka biri ile evlenirse Felix tek başına nasıl bebeğine bakacaktı?

Hyunjin dudaklarını büzen Felix'in yanına yaklaştı ve elini tuttu. Felix'in elinin üstüne minik bir öpücük kondurdu.

"Ne olursa olsun o kadın ile evlenmem. Sen benim eşimsin, karnında bizim bebeğimiz var"

"Beni bırakmayacaksın değil mi?"

"Sizi bırakmam Felix"

"Minho hyung, bence Felix ve Hyunjin'i yalnız bırakalım. Konuşmaları lazım"

"Tamam Jisung, gel dışarıda bekleyelim"

Minho ve Jisung dışarı çıktığında Hyunjin sedyenin kenarına oturdu. Felix yanına oturan Hyunjin'e sıkıca sarıldı.

"Beni bırakır isen bebeğimi asla göremezsin"

"Felix neden hala seni bırakacağımı düşünüyorsun? Seni bıraksaydım 1 ay içinde yapardım bunu"

"Sadece korkuyorum. Annen beni kabul etmez ise ne yapacağım? Oturup senin evlendiğinimi izleyeceğim?"

"Annem o kadar kötü biri değil Felix. Şimdi sarılmayı bırakır isen annemleri arayacağım"

Felix Hyunjin'e sarılmayı bırakıp arkasına yaslandı. Hyunjin ayağa kalktı ve koltuğun üstündeki telefonu alıp annesini aradı. Annesi hemen geleceğini söylediğinde kapatmıştı telefonu.

Hyunjin kendine yaklaşınca dikkatle ona bakarken dudağında hissettiği dudaklar ile gözlerini kocaman açtı. Felix'in kalbi hızlı atmaya başlamıştı.

"Domates oldun Felix"

"Her gün biri ile öpüşmüyorum kusura bakma Hyunjin!"

"Tamam o zaman 1 kere daha öpüp sana yiyecek almaya gidiyorum"

Hyunjin hızla tekrar öptüğünde dahada kızaran Felix, Hyunjin'in gitmesi ile arkasından küfür etmeye başladı. İçeriye hızla giren Jisung, Felix'in görünce şok olmuştu. Felix kıpkırmızı bir şekilde küfür ediyordu.

"Felix bu hal ne?"

"Ha? Bir ş-şey yok ki"

"Sen durduk yere kıpkırmızı oluyormusun Felix? Gerçeği söyle lütfen"

"Hyunjin beni öptü"

"Normal bir şey niye bu kadar abarttın. Çocuk sen komaya girdikten sonra 14 kilo vermiş, bir zahmet öpmesine izin ver"

"Normal bir şey mi? Ben her gün öpüşüyormuyum?"

Jisung arkadaşının haline gülmüş ve yanına oturmuştu. Felix kaşlarını çatarak Jisung'a bakıyordu.

"Jisung amca beni bu sapıklardan kurtar. Haber vermeden yiyişiyorlar"

"Amcasının bir tanesi sen bunları takma tamam mı?"

"Hoşt! Cin midir nedir! Anında buldu beni!"

"Bulurum ben, ne sandın beni?"

"Felix baba koru beni, cin bu"

Felix bebeğine gülmüş ve Jisung'a tokat atmıştı. Jisung anında yanağını tutarken Felix kahkaha atıyordu.

"Bu tokat bebeğimi korkuttuğun içindi!"

Felix kahkaha atarken odaya şık ve güzel bir kadının girmesi ile susmuştu. Kadın Felix'e gülümsemiş ve koltuğa oturmuştu. Jisung anında Felix'in yanından kalkmış ve odadan çıkmıştı.

Hyunjin de odaya girmesi ile rahatlayan Felix, kadın onu dikkatle süzerken geriliyordu.

"Felix annem Jennie"

"Merhabalar bayan Jennie"

"Merhaba Felix, demek hastaneye gelme sebebim sensin"

"Anne, ben seninle bir şey konuşmak istiyorum. Felix'i süzmeyi bırakırsan konuşacağız"

"Tamam dinliyorum?"

"Anne ben Lisa ile evlenemem. Ben bir baba olacağım ve birini işaretledim"

"Benden izin almayacak kadar önemli kişi kim Hyunjin? Nasıl benden habersiz böyle bir şey yaparsın! Baba olmak oyuncak mı sanıyorsun?"

"Anne eşim tam olarak karşında, karnında bizim bebeğimiz var"

"Bu imkansız! İkiniz farklı türlersiniz!"

"Anne! Biz ruh eşiyiz ve bir çocuğumuz olacak"

"Kabul etmiyoru-"

"Kabul etmez isen yakında ölüm haberin çıkar. Babaannem olarak beni ve babamı kabul etmek zorundasın. Unutma ki ben babamın karnındayken bile senden katlarca güçlüyüm. Eğer istersem seni saniyesinde öldürebilirim. Adımlarını dikkatli at, karşında melez bir tür var. Ne olduğunu bilmediğin bir tür ile karşı karşıyasın"

_______
Ben geldiiim. Umarım beğenirsiniz bu bölümü.

Special Kitty/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin