30

1.3K 160 108
                                    

Merhabalar!

Okunmalar düştü okullar açılınca. Okul kadar kötü bir yer görmedim ben. Köpek gibi saç döken çocuk önümde oturuyor. Lütfen yardım edin.

Ve siz çok dikkatsizsiniz önceki bölümde bu kısım kimsenin dikkatini çekmemiş.

Mavi Jaehwa'nın göz rengi, siyah erkek melezin göz rengi ve kırmızı ise kız melezin göz rengi😉

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mavi Jaehwa'nın göz rengi, siyah erkek melezin göz rengi ve kırmızı ise kız melezin göz rengi😉

Sınır; Oy:18, Yorum:25

İyi okumalar<3
~~~~~~~~

Hyunjin Felix'in uyanmasını bekliyordu. Kaçırıldığını duyunca Jaehwa sinirlenmiş ve hızla kaybolmuştu. Hyunjin ilk defa Jaehwa'yı sinirli görmüştü. Ve bu korkutucuydu.

Aniden olduğu yerde kaybolması Hyunjin'i endişelendirmişti. Ama aniden karakoldan aranmış ve Jaehwa ile Felix'in hastanede olduğunu öğrenmişti.

Aklında bir sürü soru vardı ve bunu Jaehwa'ya sorması gerekiyordu. Bu kadar şeyi tek başına yapamazdı. Hyunjin yanında oturan Jaehwa'ya döndüğünde ağladığını görmüştü.

"Kızım iyimisin? Neden ağlıyorsun bakalım?"

"Ben kötü biriyim baba. İnsanlar zarar veriyorum. Yaptığım tek şey zarar vermek ve birilerini kırmak. Beni kimse sevmeyecek. Zaten görünüşümde korkunç"

"Hayır, böyle düşünme. Güzelliğin beni asla gerçekten korkutmadı, kimseyi korkutmazda"

"Baba, bir gün bu sorunlarım yüzünden beni o karanlık hastaneye bırakmazsınız değil mi? Ben orada kötü rüyalar görüyordum ama kimse başımı okşamıyordu, sadece bağırdığım için iğne yapıyorlardı"

Hyunjin bütün sorularını sonra sorucaktı. Şimdi ilgilenmesi gereken güzel kızı vardı. Hyunjin Jaehwa'yı kucağına almış ve uzanmasını sağlamıştı.

"Seni asla bırakmayız. Şimdi güçlü ol ki kardeşlerin seni örnek alsın. Ağlamak yok tamam mı?"

"Tamam"

"Haydi şimdi uykun varsa uyu"

Jaehwa gözlerini kapattığında Hyunjin ceketini çıkarmış ve Jaehwa'nın üstüne örtmüştü. Jaehwa'nın beyaz uzun saçlarını okşarken Jaehwa'nın düzene giren nefesi ile uyuduğunu anlamıştı.

Bir kaç dakika sonra gelen doktora dikkatle bakmıştı. Jaehwa'nın uyanmasını istemiyordu. Çünkü Jaehwa kendiliğinden uyanmadığı sürece uyanırsa korkup ağlıyordu.

"Bay Hyunjin eşinizin ve bebeklerinizin durumu gayet iyi. Bay Felix taburcu oldu yani çıkabilirsiniz"

"Teşekkür ederiz doktor bey"

Doktor selam verip gittiğinde Hyunjin telefonunu çıkarmış ve Jisoo'ya gelmesi için mesaj atmıştı. Jaehwa kucağında uyurken kalkamazdı.

Çok geçmeden gelen Jisoo, Jisung ve Minho ile şaşırmıştı Hyunjin. Ne ara gelmişlerdi?

"Oğlum kapının önünde arabanın içinde çürüyeceğimi düşünüyordum. Tam zamanında mesaj attın. Minho sen Jaehwa'yı sarsmadan al ve arabaya götür"

"Tamam anne"

Minho Jaehwa'yı alınca Hyunjin ayağa kalkmış ve Felix'in işlemlerini halletmeye gitmişti.

_
1 gün sonra~

Felix Jaehwa'nın ağlaması ile uyanmıştı. Jaehwa arada çığlık atıyordu ve bu Felix'i endişelendiriyordu. Hyunjin 1 saat önce kan getirmeye gitmişti.

Felix ne yapacağını bilmiyordu. Jaehwa aniden uyanıp kendisine sarılınca şaşırmıştı. Ama kısa sürede kendiside sarılmıştı.

"İyimisin Jaehwa?"

"Baba beni bırakma olur mu? Ben çok korkarım siz giderseniz"

"Neden gidelim ki? Biz seni çok seviyoruz"

Felix Jaehwa'ya sarılırken aklıma gelen ile sarılmayı bıkarmış ve Jaehwa'nın yeniden yatağa uzanmasını sağlamıştı. Göz yaşlarını silip yanağını öpmüştü.

"Jaehwa odandaki çizimler neden o kadar korkunçtu? 18 taneydi ve hepsinin yüzü karalanmış, vücütları ise parçalanmış olarak çizmişsin"

"Onlar hemşireler, hepsinin çizimlerini gerçek hayatta yaptım. Benim üstümde deney yapmaya çalıştılar. Hatta bir keresinde ben uyurken öldürmeye kalkışanda oldu. Bende onların üstünde zehrimi denedim. Hepside farklı farklı zehirlendi"

Felix duyduklarını sindiremezken Jaehwa hızla yataktan kalktı ve odadan çıktı. Kısa sürede elinde resimlerle geldiğinde Felix ona şaşkın şekilde bakıyordu.

"Bu adam beni öldürmeye çalıştı. Bu adam ben oyun oynarken oyuncaklarımı kırdı. Bu 5 kadın üstümde deney yapmaya çalıştı. Bu 6 kadın onları dinlemediğim için beni 2 gün boyunca soğuk bir odaya kapattı. Bu 3 adam diğer çocuklar benden korktu diye 2 hafta dışarı çıkarmadı. Bu 2 kişi ise ne kadar çabuk iyileştiğimi görmek için vücuduma kaynar su döktü"

______

Umarım yazabilmişimdir yaa. Olmadı kesinlikle. Paslanmışım ben.

Bu arada yeni bir semelix kurguya başladım.

Hyunjin'in aile köklü bir geçmişe sahip ve ailelerinde bir kılıç var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hyunjin'in aile köklü bir geçmişe sahip ve ailelerinde bir kılıç var. Hyunjin onu merak ediyor ve buluyor. Denedikten sonrada ateş sarayı olarak bilinen Lee krallığında uyanıyor.

Special Kitty/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin