37

1.1K 139 107
                                    

Merhabalar!

Sınırı 1 günde geçmişsiniz yaw. Yavaş olun aşklarım. Neyse 3 bölüm sonra ayrılıyoruz yaa.

Sınır; Oy: 25 Yorum: 45

İyi okumalar<3
~~~~~~~
8 gün sonra~

Felix Hyunjin ve Jaehwa'yı oyalamak için uzun bir alışveriş listesi hazırlamış ve markete göndermişti. Hazırlıkları yaparken gördüğü her şeyden yememek için zor duruyordu.

Felix bu gün hediyeleri hazırlamıştı. Bu hediye ikisininde çok seveceği türdendi. Hyunjin için kan vardı ve Felix bunuda tatmak istiyordu.

Zaten hamile kaldığı günden beri güçleri değişmişti. Bu yüzden umursamıyordu.

Felix bütün hazırlıkların bittiğine kadar verdiğinde evdekiler ile saklanacakları yerleri ayarlamışlar ve gitmişlerdi.

Hyunjin Felix'in giydirdikleri ile markete gittiğinden garip hissediyordu. Sanki partiye gidiyormuş gibi giydirmişti Felix. Jaehwa ise her zaman ki gibi süslü bir şekilde giyinmişti.

Eve girdiklerinde ışıklar kapalıydı ama Hyunjin ve Jaehwa görmekte zorluk çekmiyordu. Jaehwa koşarak ışığı açtığında kimseyi göremediği için kaşlarını çatmıştı.

"Baba Felix babam ve kardeşlerim nerede? Daha biz gitmeden önce buradalardı"

"Bilmiyorum kızım haydi yukarı çıkalım"

Hyunjin ve Jaehwa adım attıkları gibi patlayan konfetiler, ortaya çıkan balonlar ve arkadaşları ile şaşırmışlardı.

"İyi ki doğdunuz Jaehwa ve Hyunjin oğlum!"

Jisoo koşarak Hyunjin'lerin yanına gittiğinde Jaehwa'nın gözlerinin dolduğu görmüştü.

"Jaehwa neden ağlıyorsun bakalım?"

"İlk defa doğum günüm kutlanıyor ya ondan ağlıyorum yoksa çook mutluyum!"

"Hep mutlu ol bakalım"

"Jisoo babaanne Felix babam nerede?"

Jaehwa merakla etrafa bakarken hemen gelen Felix'i gördüğünde koşarak gitmiş ve sarılmıştı.

"Doğum günün kutlu olsun Jaehwa'm"

"Felix baba! Neden biraz geç geldin?"

"Kardeşlerin ile ilgilendim biraz miniğim"

"O zaman gel ve babamın doğum gününüde kutla!"

Jaehwa Felix'i çekiştirerek Hyunjin'in yanına götürmüştü. Felix Hyunjin'in yanına gittiğinde hemen sıkıca sarılmış ve yanağına öpücük kondurmuştu.

"Doğum günün kutlu olsun Jinnie. Umarım bu gün hediyeni beğenirsin"

"Senin aldığın veya yaptığın her şeyi beğenirim güzelim"

"O zaman gel partiye!"

Felix Hyunjin'e sarılmayı bırakıp elinden tutmuş ve asıl partinin olacağı yere götürmüştü.

~

Hyunjin partinin son saatlerinde Felix'in sürekli kaybolmasına anlam veremiyordu. Felix geldiğinde Jaehwa ile hediyeleri açmaya başlamıştı.

Jaehwa her açtığı hediyeye ile sevinirken gördüğü köpek son nokta olmuş ve köpeğe sarılarak ağlamaya başlamıştı.

"Jaehwa bir şey mi oldu kızım?"

"Baba köpek almış Chan amca!"

"Ama neden ağlıyorsun miniğim?"

"Ben çok istiyordum ya işte! Bir de kocaman ayıcık almış Chan amca!"

Herkes hediyelerini açarken Felix yeniden başının dönmesi ile koltuklardan birine geçmiş ve biraz dinlemişti. Bu gün saat 6'dan beri uyanıktı ve bir sürü şey hazırlamıştı.

Felix baş dönmesi geçtiğinde ayağa kalkmış ve zar zor Hyunjin'in yanına gitmişti. Her an heyecandan bayılacak gibi hissediyordu.

Biraz acıktığı için yemeklerin olduğu masaya gidip bir kaç şey(?) yedikten sonra tekrardan Hyunjin'in yanına gitmişti

Hyunjin son hediyelerini açarken üstündeki yazıdan Felix'in hediyesi olduğunu anlamış ve heyecanla açmaya başlamıştı. Herkes Hyunjin'in hediyeyi açmasını izlerken kimse hediyenin ne olduğunu bilmediği için heyecanlıydı.

Hyunjin'in mutlu yüz ifadesi anında değişirken hemen Felix'e dolu gözleri ile dönmüştü. Kimse neden gözlerinin dolduğu anlamadığı için meraklanmıştı.

"Felix... Bu gerçek değil mi?"

"Evet, yoksa beğenmedin mi?"

Felix merakla Hyunjin'e bakarken Hyunjin şaşkın bir surat ifadesi ile bağırmaya başlamıştı.

"TEKRARDAN BABA OLUYORUM KISKANIN AYOL! CİDDİLİ CİDDİLİ TEKRARDAN BABA OLUYORUM HAHAYT!"

Herkes Hyunjin ile beraber şaşırmış bir şekilde dururken Felix'in heyecandan bayıldığını bir tek Jaehwa fark etmişti.
____

ASDFGHKLJVHBRLWBABC anırarak gülüyorum ben şu an.

Special Kitty/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin