35

1.2K 144 152
                                    

Merhabalar!

Smut bölümünü çok okumuşsunuz ama 33. Bölümü okumamışsınız. Darıldım kırıldım yani. Tch tch tch ayıp ayıp. Böyle yaparsanız ben size nah smut yazarım.

Sınır; Oy:20 Yorum:35

İyi okumalar<3
~~~~~~~~~

Felix Jisung'un oğlununda beyaz saçlı ve beyaz tenli olmasının şoku ile çocuğa baka kalmıştı. Sanırım melez kedilerde bu normaldi.

"Minho hyung gittin özenerek kardeşinin çocuğunun benzerini mi yaptın!"

"Sanane Hyunjin. İstersem seni yaparım ama kalsın"

"Hyunjin, Minho çocuk uyuyor yavaş"

"Bizimkilere benzediyse uyanmaz"

"İşime gelir benimde. Her gün-"

"Hyung susarmısın Jaehwa burada"

Jaehwa Minho ile küs olduğu için bebeğe yaklaşmadan sadece izliyordu. Minho kendisine çirkin demişti ve bu Jaehwa'yı üzmüştü.

"Jaehwa gelsene buraya kızım. Sen bebekleri çok seviyorsun"

"Hayır ben beni çirkin bulan birinin çocuğunu sevemem. Kendime hakaret etmiş olurum"

Hyunjin ilk başta anlamasada Jaehwa'nın Minho'dan bahsettiğini anlayınca Minho'ya ters ters bakmaya başlamıştı.

"Minho hyung?"

"Ya ama ben şakasına dedim normalde öyle bir şey demem ki. Gel bakalım bücürük beyazlı, yiğenini sevmelisin"

"Baba Minho hyung'a bir şey söyle ben bücürük değilim!"

"Yoo öylesin"

"Baba!"

"Hyunjin sanırım çok acıktım biraz beyaz çikolata yemem gerekiyor"

"Kendi çocuğunu yesene beni niye yiyorsun"

"Canım öyle istedi bücürük"

Minho koşarak Jaehwa'nın yanına gitmiş ve gıdıklamaya başlamıştı. Hyunjin'de rahat durmayıp köşede neredeyse ayakta uyuyan Felix'in yanına gitmişti.

Felix bir anda Hyunjin'in boynundan öpmesi ile irkilmişti. Hastaneye geldiğinden beri çocuklarla ilgilenmiş ve yorulmuştu. Kalça arasındaki sızıda işleri daha fazla zorlaştırıyordu.

"Felix eve gidince seni uyutmayacağım o yüzden bari annemin yanına git ve biraz dinlen"

"Hyunjin!"

Hyunjin kızaran Felix'e bakmış ve kıkırdamıştı. Felix ise hemen oradan çıkmış ve Jisoo ile ikizlerin yanına gitmişti.

"Jisoo anne sorun çıkarmadılar değil mi?"

"Yok bir sorun çıkarmadılar oğlum. Öylece etrafı izliyorlar"

-
1 hafta sonra~

Hyunjin kapının çalması ile küfür ederek Felix'i kucağından indirmiş ve üstünü giyindikten sonra aşağı inmişti.

Aşağı indiği gibi sinirle kapıyı açmış ve karşısında dikilen Minho'ya ters ters bakmıştı.

"Öhm öhm bir şeyleri bölmüşüm belli oldu. Neyse şu an saat 12 olduğu için açık bir yer bulamadımda. Birazcık bebek maması alacağım toz olanlardan"

"Bekle geliyorum"

Hyunjin sinirli olsada mutfağa girmiş ve ikizlerin hiç kullanmadığı mama kutusunu almış ve hızla Minho'nun yanına gitmişti. Minho mamayı aldıktan sonra koşarak arabasına ilerleyince Hyunjin sabır dileyerek kapıyı kapatmıştı.

Hızla yukarı çıktığında ise kaldıkları yerden devam etmişlerdi.

-
4 ay sonra~

Hyunjin bu aralar hareketlenen ikizler ile uğraşırken Felix oturduğu koltukta uyukluyordu. Jaehwa ise ikizleri uyuyan babasından uzak tutmaya çalışıyordu.

Felix Minyoung'un bağırması ile sıçramış ve uyanmıştı. Jaehwa ise bu duruma kıkırdamış ve Felix'in yanına gitmişti.

"Baba kulaklarını çıkarsana"

"Niyeymiş bakalım?"

"Oynamayı seviyorum"

"Oyna bakalım"

Jaehwa Felix'in beyaz kulaklarını görünce sevinçle uzanmış ve oynamaya başlamıştı. Aslında bu Felix'in işine geliyordu çünkü Jaehwa bilmeden kafasına masaj yapıyordu.

"Felix yardım etsene bunu nereye takıyorduk"

"Neyi nereye takıyordu- Hyunjin bezi neden Minjun'un kafasına taktın!"

Felix hızla ayağa kalkmış ve başındaki bezden kurtulmaya çalışan Minjun'a yardım etmişti. Hyunjin'e baktığında hala bebek bezine garip garip baktığını görmüş ve gülmüştü.

"Felix baba Hyunjin babam 4 aydır bez bağlamayı öğrenemedi ben bile yapabiliyorum yani"

"Sus bakalım sen Jaehwa. Ben gayette güzel bağlıyordum bu gün bir hata oldu"

"Aynen Hyunjin inandım"

Hyunjin yanında oturan Felix'e yaklaşmış ve boynunu ısırmıştı. Felix aniden inlemesini tutamamış ve Jaehwa'nın olduğunu unutup inlemişti.

"Bu gecede?"

"Hyunjin Jaehwa var!"

"Bir şey olmaz zaten ben 3. kardeş istiyorum diyordu. Bizde 4 çocuğa eşitlemiş oluruz fena mı?"

Hyunjin ve Felix aralarında fingirdeşirken Jaehwa olayı yanlış anlamış ve Hyunjin'in Felix'in canını acıttığını düşünmüştü.

"Hyunjin baba niye Felix babamın canını acıtıyorsun! Çok yanlış bir şey bu!"

"Baban kötü bir şey yapmadı Jaehwa. Sadece sırtım ağrıyordu Hyunjin baban kafasını koyunca acıdı işte"

Hyunjin Felix'in yalanına gülmüş ve Jaehwa'ya bakmıştı. Jaehwa özür dilemek için koşarak Hyunjin'in yanına gitmiş ve sarılmıştı.

Felix onlara bakarken yalan söylediği için biraz kötü hissetsede diğer yalanları için kötü hissetmiyordu. Sonuçta işin sonunda herkes mutlu olucaktı.

Felix kesinlikle en önemli şeyi kimseye söylememişti. Çünkü Jaehwa ve Hyunjin'in doğum gününe az kalmıştı.

______

Felix iş peşinde. Bu arada kimse bu bölümdeki bir detayı fark etmeyecek bunu biliyorum.

Special Kitty/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin