18

1.7K 181 125
                                    

Merhabalar!

Finale yaklaşıyoruzz. İlk kurgularımdan biri olması beni duygulandırıyor. İzninizle şu köşeye çekilip ağlayacağım.

Smut yazmayacağım çünkü yazamıyorum. Zaten utanıyorum o yüzden yazmıyorum. Soft kalsın bu kurgu smut felan olmasın bence.

İyi okumalar<3
~~~~~~~
5 gün sonra~

Felix 5 gündür evdeydi. Yaraları tamamen iyileştiği için doktor gidebileceğini söylemişti. Şuan Felix eski sağlığına kavuşmuştu. Felix bu gün Hyunjin'i güzelce etkileyecekti. Hyunjin'in annesi sayesinde hırslanmıştı Felix.

Akşam olduğunda Felix, dolabından dantel bir gecelik ve iç çamaşırı çıkartmış ve yatağa koymuştu. Hyunjin duşta olduğu için hazırlanması kolay olacaktı. Giyindikten sonra boy aynasının önüne geçmiş ve kendine bakmıştı. Dekolteli geceliği ile mükemmel görünüyordu.

Felix, Hyunjin'in diğer annesi Jisoo'nun verdiği şeyleri almış ve hazırlanmaya başlamıştı. Hyunjin'in diğer annesi Jisoo, Felix'i gördüğünde çok sevmişti. Hatta o kadar sevmişti ki gün boyu sadece Felix'in yanıda durmuştu. Ve üstündeki geceliği kendisi için alan kişi bile bayan Jisoo'ydu.

Tamamen hazır olduğunda Felix yatağa uzanmış ve geceliğinin mini şortundan görünen bacaklarını göz önüne sermişti. Dolunay çıkmaya başladığı için Felix'in içi kaşınmaya başlamıştı. Bu gün olacakları düşünürken kalbi hızlanıyordu Felix'in.

Hyunjin odaya girdiğinde gördüğü görüntü ile gözlerini ve ağzını kocaman açmıştı. Felix neredeyse varla yok arasında bir tül parçası ile yatakta uzanıyordu. Hyunjin anında hissettiği mükemmel koku ile kendini kaybederken dolunay tamamen açığa çıkmıştı.

Felix kendine doğru gelen Hyunjin ile sinsice sırıtmıştı. Hyunjin, Felix'in yanına gittiğinde üstüne çıkmış ve dudaklarına kapanmıştı. Ağzına gelen çilek tadı ile Felix'in dudaklarını ısırmıştı Hyunjin.

-

Felix sabah uyandığında Hyunjin'in göğüsündeydi. Bayağı rahat olan Felix gülümsemiş ve yatakta doğrulmuştu. Ağrıyan kalçasına rağmen Hyunjin'in yüzüne yaklaşmış ve yanağını öpmüştü. Uyuduğunu düşündüğü Hyunjin beline sıkıca sarılınca Felix çığlık atmaya çalışmıştı ama boğazı ağrıdığı için yapamamıştı.

"Günaydın bebeğim. Kalçan ağrıyorsa burada otur ben sana kahvaltı hazırlarım"

"Kalçam ve boğazım ağrıyor"

"O zaman sana çorbada getiririm, olur mu?"

"Lütfen, karnım çok aç"

"Bekle beni, hemen kahvaltıyı hazırlayıp geliyorum"

Hyunjin yataktan kalkmadan önce Felix'in dudağına buse kondurmuş ve kalkmıştı. Üstünü giyindikten sonra lavaboya girmişti.

Felix ise çarşafı üzerine çekmiş ve sırtını yatak başlığına yaslamıştı. Hyunjin lavabodan çıkıp aşağı indiğinde Felix, oğlunun ve ardından kızının sesini duymuştu. Evet, Felix'in 1 oğlu ve 1 kızı olacaktı.

"Günaydın baba"

"Günaydın benim canım, en sevdiğim babam"

"Hey ayrımcılık yapmak güzel bir şey değil kardeşim"

"Bana ne! Ben Felix babamı daha çok seviyorum"

"Çocuklar kavga etmeyin lütfen. Daha doğmadınız ama çok yaramazsınız"

"Ama canım, en sevdiğim baba-"

"Yeter artık anladık en sevdiğin baban"

"Tamam ikinizde susun! Konuşan olursa Jennie babaannenizin yanına giderim"

Felix sesler kesilince yatağın yanındaki masadan telefonunu almış ve Jisung'un numarasına tıklamıştı.

Siz
Ne yapıyorsun sincap bey.

Jisung 🐿️
Ben bi bok yedim Felix.
Hemde kocaman.

Siz
Tadı nasıldı?

Jisung 🐿️
Dalga geçme ya.
Ooooff.

Siz
Ne oldu lan.
Bakalım bu sincap ne yaptı.

Jisung 🐿️
Nasıl desem Felix.
Hay amına koyim.
Malım ben mal.

Siz
Ne oldu da malım diyorsun?

Jisung 🐿️
Dün gece ben dışarı çıktım.

Siz
Hay ağzına sıçtığım.
Ee ne oldu?

Jisung 🐿️
Kızma ama.

Siz
Anlat hadii.

Jisung 🐿️
Bak dövme ama.

Siz
Söylemezsen döveceğim.

Jisung 🐿️
Dün gece dışarı çıktığım ya.

Siz
Eee?
En fazla ne yapmış olabilirsin?

Jisung 🐿️
Dün gece daha 1 gündür sevgili olduğum vampir Hwang Minho ile fan fin fon yapmış ve işaretlenmiş ve işaretin tuttuğunu görmüş olabilirim ama olabilirim yani.
______

Ehehehe heyecanlı bir yerde kestim. Sövmek serbesttir okurlarım.

Special Kitty/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin