29

1.2K 158 116
                                    

Merhabalar!

Sınırı çok çabuk geçiyorsunuz yaw. Biraz yavaş olun, bölümü elinizden almıyorlar.

Sınır: 25 oy, 32 yorum.

İyi okumalar<3
~~~~~~
2 hafta sonra~

Felix yüzüne bastırılan bıçak ile çığlık atmıştı. Bu gün markete giderken kaçırılmıştı. Mükemmel!

Oysa Felix rahatça markete gidiyordu!

"Orospu çocuğu!"

"Biraz daha küfür edersen bu bıçağı karnına saplarım"

"Bıçak izi olmayan yerim kalmadı zaten!"

Adam(?) bebeklerine kafayı takmıştı. Dövmüyorlardı, sadece tenine bıçak izleri bırakıyorlardı.

Felix sandalye ile beraber itildiğinde çığlık atmıştı. Ama neyseki karnının üstüne düşmemişti.

"Demek Hwang Hyunjin'in kedisi buymuş. İşinide iyi biliyormuş Hwang, böyle mükemmel bir fiziğe sahip birini zor bulursun. Bize böyleleri bakmıyor"

"Senin buruşuk sikini istemiyorlar çünkü!"

"Efendim doğru söylüyor-"

"Sus! Ben sana konuş demedim!"

Felix vücudundaki çizikleri hissetmiyordu, sanki sağlıklı biri gibi hissediyordu. Her tarafı çizik izleri ile doluydu. En son kendisini kaçıran kişi yine buradaydı.

"Hyunjin gelmeden biraz eğlenelim. Senin gibisini bir daha bulamam. Öncekinde elimden kaçmıştın"

Felix kendine yaklaşan adama yumruk atmak istiyordu ama elleri bağlıydı. Bu gün bebeklerinin sesinide duymamıştı. Yardım etmelerini çok istiyordu ama konuşmamaları Felix'i endişelendiriyordu.

Adam çenesini tuttuğunda sanki biri yönetiyormuş gibi dişleri bir vampirin ki kadar keskinleşmiş, ve adamın elini ısırmıştı. Felix adamın elini kopartacak kadar ısırdığında bırakmıştı.

"Bu nasıl kedi! Elimi kopartıyordu!"

"Efendim sizde yaklaşmasaydınız"

Adam yanındaki gence bağıracağı sırada dışarıdan gelen sesler ile susmuştu. Genç dışarı bakmak için çıktığında adam geri Felix'e dönmüştü.

"Acaba Hyunjin bebeklerine zarar gelirse ne yapar?"

Adam elini Felix'in karnında gezdirirken odanın içinde ince sesli biri kahkaha atmıştı. Adam etrafına bakındığında kimseyi görememişti.

"Galiba göz doktoruna görünmen gerek yaşlı! Ben buradayım!"

Adam sesin geldiği yere döndüğünde yine onu görmemişti. Bu kimdi? Nasıl bu kadar hızlı hareket ediyordu?

"Babama zarar vermeye kalkışmak büyük cesaret. Oysaki onun melez çocukları var yaşlı"

Adam yine sesin geldiği yere döndüğünde minik bir kız çocuğu görmüştü ama o hemen kaybolmuştu. Ne oluyordu?

"Sonun öldürdüğüm 18 hemşire gibi olucak. Kan ve vahşet içinde!"

Adam bu sefer önünde beliren kız ile kokmuş ve yere düşmüştü. Kız tekrar kaybolduğunda kokuyla ayağa kalkmış ve kaçmaya çalışmıştı. Ama aniden sanki biri tutyormuş gibi durmuştu.

"Kaçamayacaksın yaşlı. Babamı öldürmek için yerleştirdiğin bombalar içinde ölüceksin. Şu an sadece zavallısın, yazık"

Adam korkudan ağlamaya başladığında Felix hayretler içinde Jaehwa'yı izliyordu. Odanın içinde sürekli bir yerlere ışınlanıyor ve kahkaha atıyordu.

"Kardeşlerim bana haber verdiğinde hemen geldim. Onlarda sadece benim emrimi bekliyor. Yoksa şimdiye kadar ölmüştün yaşlı!"

Adam serbest kaldığında kaçmaya çalışmıştı ama üstüne atlayan Jaehwa ile başarısız olmuştu. Jaehwa keskin dişlerini adamın boynuna acımasızca saplamış ve dişlerindeki zehri akıtmaya başlamıştı.

Adam bütün vücudunun ağrıdığını hissederken Jaehwa üstünden kalkmış ve hızla Felix'in yanına gitmişti. Felix'in iplerini çözduğunde onu peşinden sürüklemeye başlamıştı.

O binada çıktıklarında Jaehwa Felix'i daha hızlı sürüklemeye başlamıştı. O binadan bayağı uzaklaştıklarında Jaehwa durmuş ve binaya dönmüştü.

"3"

Felix ne olduğunu anlamaya çalışırken Jaehwa sırıtarak binaya bakıyordu.

"2"

"Jaehwa neyi sayıyorsun hadi gidelim!"

"1 ve bum!"

Felix binadan patlama sesleri geldiğinde ürkmüştü. Jaehwa kahkaha atarken Felix şaşkınca ona bakıyordu.

"Kardeşlerim babamın kontrolünü alın ve hemen yaralarını iyileştirin. Gerisini bana bırakın"

Jaehwa gözleri mavi, siyah ve kırmızıda giden Felix'e bakmıştı. Felix'in gözleri siyah olduğunda erkek kardeşinin kontrolü sağladığını anlamıştı.

Jaehwa koşmaya başladığında Felix onu takip ediyordu. Saniyeler içinde vücudu iyileşmişti. Ama bir terslik vardı. Çünkü Jennie özel bir polis arabasında Jaehwa'yı bekliyordu.

____

Olmadı yaa. Yeni nişandan geldim kusura bakmayın. Yazım yanlışlarım varsa özür dilerim öpüldünüzz.

Special Kitty/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin