Merhabalar!
Süpriz üstüne süpriz oluyor değerimi bilin. Ani bir ilham patlaması yaşadım. Ve size 3. Süprizimi yapayım bu fici 40-50 bölüm yapmayı planlıyorum.
İyi okumalar<3
~~~~~~~Felix duydukları ile ağlamaya başlamıştı. Yaşıyorsa bebekleri şu an 3 yaşındaydı. Jennie ilk defa birine yardım ettiği için mutlu olmuştu. Bari ölmeden önce 1 işe yaradığını düşünüyordu.
"Ah bu arada çocuğunuzun yanına öyle hemen almıyorlar. İlk önce DNA testi yaptıracaksınız. En son yanına gittiğimde sadece ailesini görmek istiyordu. Felix bu arada şunu söylemek istiyorum, ilk başlarda amacım çocuğun gücünü kullanmaktı ama ilk kez bana güldüğünde fikrim değişti. Vicdanım olduğu için seviniyorum"
"Sağ ol Jennie. Bizim gitmemiz lazım"
"Felix, umarım seni üzecek veya zarar vericek bir şey yapmaz. En son 3 ay önce gördüm onu. Bazen aşırı sinir yapıp ciddi derecede zararlar veriyor. Doğum günü Hyunjin'in ki ile aynı gün diye biliyorum"
"Teşekkür ederim"
Hyunjin ve Felix hızla oradan çıkmış ve arabaya binmişlerdi. Hyunjin heyecanlıydı. 3 tane çocukları vardı. Hyunjin en çok cinsiyetini merak ediyordu. İlk çocuğunun kız olmasını çok isterdi Hyunjin.
Hastaneye geldiklerinde hızla çocuklarının nerede olduğunu öğrenmişlerdi. Hastanenin en alt katına geldiklerinde sadece 2 oda olduğunu gördüler. 2 tane cam vardı içeriyi görmek için. Ama onlarda kapalıydı. 1 tanede küçük oda vardı.
Hemşire Hyunjin ve Felix'i o odaya götürmüştü. Felix şaşırmıştı, neden düzgün bir odada DNA testi yapmıyorlardı?
"Burası sadece melez kedinin ailesi olduğunu idda edenlerin DNA testinin alındığı oda. Kimsenin bu bebekten haberi olmamasını istedi onu getiren kadın. O yüzden test yapıldıktan sonra sonuçlar uymuyorsa gelenlerin hafızası silinecek"
"Tamam haydi yap şunu yoksa burada doğuracağım!"
"Aman Felix, biz çocuklarımızı biraz daha bekleticeğiz"
"Kusura bakmayın ama 4. aydan sonra çok isterseniz doğabiliriz"
"Evet haydi sende yap şunu hemşire! Abimiz mi ablamız mı bilmediğimiz kardeşimizi görmek istiyoruz. Boşuna mı dün gece rüyasına girdik!"
"Ah yapıyorum tabii!"
-
1 saattir dışarıda bekleyen Hyunjin ve Felix çağırılması ile yine en alt kata inmişlerdi. Hemşire gülen bir tavırla büyük olan odaya ilerlemişti.
"Onu görebilirsiniz ama şu an kimsenin geleceğinden haberi yok. Fazla sinirlendirmemeye çalışın, yoksa sonunuz bu odada ölen 18 tane hemşire gibi olabilir"
"Teşekkür ederiz"
Kadın kilitli kapıyı açtığında ilk olarak Felix içeriye girmişti. Ardından da Hyunjin girmişti. Her yerde oyuncak ve korkunç çizimler vardı. İleride ise ona verilen kağıtları boyayan bir kız çocuğu. Uzun beyaz saçları oturduğu için yere değiyordu. Beyaz saçlarına uyumlu olarak beyaz kulakları ve kuyruğu vardı.
"Size kaç kere dedim yemek istemiyorum diye! Dur bir dakika, neden siz değişik kokuyorsunuz!"
Önündeki kız çocuğu hızla ayağa kalkmış kendilerine dönmüştü. Küçük kızın Felix ile tıpatıp aynı çilleri, gözleri ve dudakları vardı. Küçük kız karşısındakileri görünce gülümsemiş ve koşarak sarılmıştı.
"Biliyordum işte ailemin en sonunda geliceğini! 2 tane babam varmış!"
"Bunu nasıl anladın?"
"Sihir diyelim!"
"Felix... O çok güzel"
"Evet, bana bu kadar benzemesi şaşıttı"
"Baba dikkatimi şuan büyük karnına veriyorum. Neden vücudun bu kadar zayıfken karnın büyük?"
"Karnımda senin türünden 2 tane daha var kızım"
"Vay canına! Peki onlarda diğer çocuklar gibi benden korkup saklanıcak mı?"
"Bunu onlara sormaya ne dersin?"
"Onlar konuşabiliyor mu?"
"Evet"
"O zaman soruyorum! Kardeşlerim, sizde diğer çocuklar gibi görünüşümden korkup kaçıcakmısınız?"
"Hayır abla! Sen çooooook güzelsin!"
"Evet o kadar güzelsin ki daha önce senin gibi birini görmedik babamız ve senden başka!"
"Hmm demek 1 erkek 1 de kız kardeşim var!"
"Kızım, biraz önce neden herkesin senden korktuğunu söyledin?"
"Babalarım, benden herkes çok korkuyor. Görünüşümden korkmaları beni çok çok üzüyor! Benden korkmaya tek 1 kişi var o da kim biliyormusun?"
"Kimmiş bakalım?"
"Bayan Jennie! O varken asla ailemin olmamasını önemsemedim. Her istediğimi aldı veya yaptı. Aşılarımıda her ay gelip yapıyordu. Hemşirelerden hiç hoşlanmadığım için sadece ona yaptırıyordum. Bana bir sürü şey öğretti. Mesela şu an 1 kaç şey olsa bile yazabiliyorum! Bayan Jennie ben istedim diye bu odaya minik park bile yaptırdı. İstediğim her oyuncak var burada! Bazen bayan Jennie karıştırıp bana kızım bile diyordu. Biliyormusun baba, bayan Jennie doğum yapamıyormuş. Daha önce 3 tane çocuğunu kaybettiğini söyledi. Eğer beni buradan götürürseniz onu son kez görebilirmiyim? Veya ona yaptığı iyiliklerin karşılığı olarak çocuklarını diriltebilirmiyim?"
_________
Arkadaşlar bu bölümde biraz garip oldum yaa. Melez kedilerin daha ne kadar özelliği olacak bilmiyoruum. Birde bu 3 yaşında bunları nereden biliyor derseniz bu koskoca haşmetli MELEZ kedi. Yani bir zahmet zekasıda üst düzey olsun. Umarım beğenirsiniz, saçma oldu evet evet duyuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Special Kitty/Hyunlix✓
Vampireİnsanlar Dünyanın sadece %60'ını kaplıyordu vampirler ise %38'sini kaplıyordu, %2'sinide kedi insanlar. Sadece kedi insanlar yoktu safkan kedilerde vardı. Safkan kedilerin 2 cinsi de hamile kalabiliyordu. Ve Felix ile Jisung safkan bir erkek kediydi...