Merhabalar!
Bu bölümde bana söveceğinizi hissediyorum. Umarım bölümün sonunda bende kriz geçirip gebermem.
İyi okumalar<3
~~~~~~~"Harika, bir tek bebek eksikti"
"Felix o bebeği aldırman gerekiyor. Daha nasıl bir şey doğacağından haberimiz yok"
"Ne aldırması Jisung? Bebeğin ne suçu var? Kusura bakma ama ben daha doğmamış bir bebeği öldürüp vicdan azabı çekemem"
"Gerizekalımısın Felix? Hyunjin'e baba olacağını söylemen gerekiyor"
"Bebeğimi ben babası olarak, sende amcası olarak büyüteceğiz. Benim çocuğumun 2. Babaya ihtiyacı olmaz"
"Sana yardım etmemde şüphen olmasın ama bir süre sonra Hyunjin, bebeği hissedecek. O zaman ne yapacaksın?"
"Neden ruh eşiyim onunla!"
"Tamam sakin ol"
Jisung ve Felix konuşurken içeriye doktor girdi. Doktorun yüz ifadesinden güzel bir haber olmadığı anlaşılıyordu.
"Öncelikle tebrik ederim bay Lee. Bebeğiniz sayesinde artık bir ölümsüz oldunuz. Şimdi size kötü bir haberim var"
"Ne kötü haberi?"
"O bebeğin artık geri dönüşü yok. Bebeğinizi aldırmak gibi bir hata yapmayın yoksa yaşayamazsınız. Bu hamilelik çok zor geçicek sizin için. Daha gençsiniz ve doğum yapmanız zor olucak"
"Nasıl bir zorluk bu?"
"3 ay sonra eşinizin yanında olmazsanız bebek sizi zehirlemeye başlayacaktır. Bazen sizin evinize geleceğim kontroller için. Bebeğin tehlikeli bir varlık olma ihtimali var"
"Bu nasıl çocuk! İllaki onunla beraber bendemi öleceğim!"
"Öyle olacak bay Lee. Hamileliğiniz boyunca biraz kan içmeniz gerekiyor. Bebek bir melez olacağı için bu gerekli olan bir şey. Ben size kontroller için geldiğinde getiririm"
"Iyy bebek için olmasa ağzıma bile sürmem o kanı"
"Size vitamin yazdım. Lütfen aksatmadan için. Şimdi benim çıkmam gerekiyor, iyi günler size"
Doktor gittiğinde Jisung odada volta atmaya başladı. İyice batmışlardı. Bir bebek sayesinde çıkmaza düşmüştü Felix.
"Birde bu eksikti! Ne bebekmiş arkadaş! Bebek değil azrail bildiğin!"
"Bebeğim hakkında düzgün konuş. Her ne olursa olsun bu çocuk doğacak"
"Yani demek istiyorsun ki, ben bile bile daha tam olarak tanımadığım bir vampirin yanına gidiyorum"
"Evet"
"Felix hatırlatırım sana, senin yanına gelip korumak yerine kaçan bir vampirden bahsediyoruz. Bir bebeğe karşı sorumluluk alabileceğini düşünmüyorum"
"O zaman ben mi öleyim Jisung? Bebeğe zarar verirsem bende öleceğim"
Jisung ve Felix biraz konuştuktan sonra Jisung, Felix'in ağlaması ile susmuştu. Bebeğin zarar görmesi, Felix'in zarar görmesi demekti.
"O gerizekalı seni aramadı bile. Siktiğimin vampiri!"
"Sakin ol Jisung, benim için Minho hyung ile konuşman gerekiyor lütfen"
"Peki senin için yapacağım bunu"
"Şimdi ilk olarak beni bu sıkıcı yerden çıkart"
Jisung arkadaşını bir süreliğine yanlız bıraktı ve doktorun yanına gitti. Çıkış işlemler bittiğinde Felix'in kaldığı odaya doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Special Kitty/Hyunlix✓
Vampireİnsanlar Dünyanın sadece %60'ını kaplıyordu vampirler ise %38'sini kaplıyordu, %2'sinide kedi insanlar. Sadece kedi insanlar yoktu safkan kedilerde vardı. Safkan kedilerin 2 cinsi de hamile kalabiliyordu. Ve Felix ile Jisung safkan bir erkek kediydi...