Bölüm 1

1.5K 55 42
                                    


Hürkan, Hanzade Özel Anadolu Lisesi'ne geleli sadece bir hafta olmuştu. Kendisi çalışkan, çok sosyal olmayan, Ali ve Ömer dışında pek arkadaşı olan birisi değildi. Kendisini güvende hissettiği tek yer müzik odasıydı. Geldiğinden beri sınıfta tek konuştuğu kişi de Kaan'dı.

 Kaan, yayın yaparak insanlarla iletişim kurmayı seven, pozitifliğinden dolayı arkadaş çevresi geniş, en yakın arkadaşı da Emre'ydi. 

Emre, okulun gözdelerindendi -özellikle kızların-. Herkes tarafından sevilen bir o kadar da sevilmeyen, egoist, kaba karakteri olan biriydi. O tabi kendini böyle gösteren biriydi. İçine baktığınız zaman aslında çok güzel kalbi olan, eğlenceli, sevdikleri için her şeyi yapabilecek biriydi. 

Ömer bir akşam Hürkan'ı da alıp bara geçmeye karar verir. Hürkan, geldiği gibi kızların yanına giden Ömer'e göz devirerek nefes verir ve bar masasına gelir oturur. Hiçbir şey istemeden oturduğu 10 dakikadan sonra önüne uzatılan içkiyle kendine gelen Hürkan, kafasını kaldırır ve onu görür. Ona bakarak bardağı uzatan Emre'ye,

 ''Ben içki istememiştim.'' der. 

''Biliyorum istemediğini ama içkiye ihtiyacın olduğu belli.'' diye karşılık verir Emre.

Uzattığı içkiyi eline aldıktan sonra kafasına diker ve boş bardağı bırakır.

''Teşekkürler.'' der ve hemen devam eder,

''Emre Karaaslan? Sensin değil mi?''

''Evet benim. İsmimi nerden biliyorsun?''

''Aynı sınıftayız ben Hürkan, Hürkan Gügen.''

''Bizim sınıfta öyle biri mi vardı?'' diyerek dalga geçer gibi güler.

''Doğru sen zirvedeydin, ben çok aşağıda kalıyorum senin için. Ondan fark etmemişsin.'' diye karşılık verir Hürkan hafif bir gülümsemeyle.

Hürkan'ın bu karşılığıyla bir süre duraksayan Emre tam ağzını açıp bir şey söyleyecekti ki müşteri tarafından çağırılınca oraya gitmek zorunda kalır. Cebinden parasını çıkarıp bardağın altına sıkıştıran Hürkan, Ömer'e mesaj atar ve evine gider.

---------------------------------------------------------

BÖLÜM SONU

BÖLÜM SONU

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



𝘊𝘢𝘯'𝘵 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘮𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘰𝘧𝘧 𝘺𝘰𝘶 || 𝘔𝘦𝘯𝘨𝘰𝘭𝘢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin