Multimedia Ayaz
Gözlerimi sıkıca kapatıp, herşeyin bitmesini bekledim. Ayaz buluzumu yırtarken çırpınmaya başladım. Beni durdurmak için elleriyle bilegimi tuttu. Fırsattan istifade bağırmaya başladım. " Imdaaat, yardım edin, imdaa..." sesimi kesen Ayazın midemi bulandıran dudakları olmuştu. Ayaz nefes almak için ayrılınca "Ayaz nolur bırak beni"
Ayaz nefes nefese "Dur daha yeni başladık" deyip bacagımı okşamaya başladı. Gözlerimi yeniden kapatıp, birinin bizi bulması için dua etmeye başladım.Ayaz pantolonunun fermuarını açarken, herşeyin bittiğini düşündüm tâki, birinin Ayazı üstümden alana kadar...
Gözlerimi açtığımda etrafa baktım. Hastanedeydim, en son hatırladığım Ayazın fermuarını açmasaydı.
Odanın kapısı açıldı ve içeri Doruk girdi. "Iyi misin? "
Konuşmaya dermanım olmadığı için 'Hayır' anlamında kafamı salladım.
Yatağın kenarına oturup, "Korkma, bi daha öyle bişey yaşamicaksın "
Konuşmak istiyodum ama dilim işlev görmüyodu. Hayata küsmüş gibiydim tek istediğim uyumaktı çünkü sadece uyuyunca herşeyi unutuyodum.
Odanın kapısı tekrar açılınca içeri Yankı girdi. Yankının girmesiyle Doruk dışarı çıktı. Yankının gözlerinde acı vardı. Yatağın kenarina oturup saclarımı okşayarak " Seni çok seviyorum " dedi. Her ne kadar bende seni seviyorum demek istesemde sadece sustum.
" Biliyorum çok korktun, ama korkma ben yanındayım bi daha asla seni yanlız bırakmicam" deyip kollarını omzuma doladı. Bense haraketsiz duruyodum, sevdiğim adama sarılmayı bile dermanım yoktu. " Hepsi geçicek" diye fısıldayıp kollarını omzumdan çekti. "Biraz uyu sonra çıkarız" deyip saclarımı okşamaya başladı. Saclarımı okşaması uykumu getirirken gözlerimi kapattım.YANKI
Meleğim uyuduktan sonra odadan çıkıp koridorda oturan Doruga doğru ilerledim. "Annesine bişey söyledin mi?"
"Hayır, cesaret edemedim"
"Tamam söyleme zaten hiç kimse bu olayı bilmicek, bu Nefesi daha çok üzer"
"Peki"
"Şimdi anlat" deyip yanına oturdum.
" Senle konustuktan sonra Nefes hızla evden çıktı. Bembeyaz görünüyordu, ruh gibi. Sizin bulusağınızı bildiğim için Nefesi takip etmeye başladım. Böylelikle buluşmanızın içine sıçıcaktım. Sonra Nefes bi kafeye girdi ve Ayaz piçiyle buluştu. Sonra kafeden çıktılar, bende peşlerinden çıktım. Sonra Ece aradı onunla konuşurken Nefesle Ayazı kaybettim. Sonra bulmam uzun sürdü" dedi. Benim miniğim neler yaşamıştı böyle, neden bana yalan söyledi, neden Ayaz piçiyle buluştu.
Derin bi nefes alıp korktuğum soruyu sordum. " Peki, onu bulduğunda..." deyip kafamı önüme eydim. Kim bilir ne kadar korkmuştu benim meleğim, kim bilir canı ne kadar yanmıştı.
" Ben onları bulduğumda, Ayaz nerdeyse... bişey olmadı ama, ben Ayazı dövdükten sonra Nefese döndüm. Bayılmıştı, ambulansı aradım sonrada seni işte"
"Piç nerde?"
"Bizim, Izmitteki yazlıkta"
"Git başında dur sakın kaçmasın, haa bide iyi bakın ölmesin it daha onunla çok işim var"
"Tamam" Doruk destek verircesine omzuma vurup, gitti.
Bende Nefesimin odasına döndüm. Bunları haketmişti, o fazla masumdu. Boynu mosmordu. Dudağı patlamıştı ve bilekleri morarmıştı.
Hepsi benim yüzümdendi, zaten bugüne kadar başına gelen hersey benim yüzümdendi...NEFES
Gözlerimi açtığımda etrafa bakındım. Yankının odasındaydım. Kapı açılınca içeri Yankı girdi. Elinde çorba vardı. Çorbayı komidinin üzerine koydup, yatağın kenarına oturdu. "Nefes lütfen konuş" deyip biraz bekledikten sonra "peki ne zaman istersen o zaman konuş" deyip çorbayı içirmeye başladı. "Bi piskolog ayarladım, iki günde bir gidicez, bu arada annenler herşeyden habersiz"
Yine cevap vermemiştim. Sanki konuşmayı unutmuştum.
Çorba bitince Yankı boş tabağı alıp odadan çıktı. "Hadi uyuyalım"
Yankı " Iyi geceler meleğim, romantik öküzün seni çok seviyor" deyip anlıma öpücük kondurdu." Yapma, lütfen, Ayaz dur yapma, imdat yardım edin imdaaat" gözlerimi açtığımda yatakta oturur pozisyondaydım. Yankı ışıkları açıp kollarını omzuma sardı. Bende kollarımı beline sarıp kokusunu içime çektim. " Iyi misin?"
" Evet"
Yankının " Konuşmaya başladın" demesiyle konuştuğumu yeni farkettim. "Lütfen beni bırakma"
"Bırakmam, küçüğüm asla" deyip komidinin üzerindeki suyu alıp uzattı. 3 yudum aldıktan sonra bardağı uzattım. " Hadi uyuyalım"
"Isiklar açık kalsın"
" Tamam " deyip yorganı üzerime örttü ve kollarını belime sardı.Olanları düşünmeye çalışarak, dolabımın kapaklarını açıp yırtık dar kotumu, siyah sagopa baskılı tişörtümü ve siyah vanslarımı giyip saçlarımı at kuyruğu yaptım. Boynumu kapatması için fularımı boynuma sardım. Bilekliklerimi de taktıktan sonra hazırdım. Çantamı alıp aşağı indim. Annem salonda televizyon izliyodu. " Anne, seninle bişey konuşabilir miyiz? " dedim koltuga otururken,
"Tabi canım"
"Biliyosun ki babam döndü, artık temelli burda kalıcakmış ve benimde onunla yaşamamı istiyo"
"Hayır Nefes olmaz"
"Anne ben onunda kızıyım ayrıca tuttuğu ev buraya çok yakın"
"Nefes rahat mı değilsin niye babana gitmek istiyosun"
"Anne babamı özledim, ayrıca burdada kalırım"
"Peki, sen nasıl istersen"
Annemin yanağını öpüp evden çıktım. Yarım saat sonra piskologla seansım vardı. Aklıma Ayşenur ve Deniz gelince telefonumu çantamdan çıkarıp, Ayşenuru aradım.
" Ooo Nefes hanım siz beni ararmıydınız "
" Sacmalama tripli, sadece bu aralar hayatım biraz çalkantılı"
"Ne oldu"
"Boşver, ee siz napıyosunuz"
"Iste biz Denizle çıkmaya başladık"
"Biliyodum ben böyle olacağını, ateşle barut yan yana dururmu hiç"
"Ya Nefes salak salak konuşma be"
"Tamam tamam sustum. Bu arada Berfini çaldınız benden kızın yüzünü göremiyorum"
"Onu hiç sorma karşı komşumuzdan hoşlanıyo onu görebilmek için geliyo"
"Vaay pisliğe bak bana hiç söylemedi"
"Şuan cama yapıştı çocuğu dikizliyo"
"Ayşenur canım benin şimdi kapatmam gerek ben seni sonra ararım" deyip telefonu kapattım.
Yankı hastanenin önünde beni bekliyodu. "Nasılsın minik"
"Iyiyim"
"Doktorumun adı ne"
"İrem, Türkiye'nin en iyi piskologlarından"(yazar notu: inşallah bende olucam)
"Hmm iyi hadi o zaman hemen giriyimde bitsin" deyip kapıyı tıklayıp içeri girdim.
Masada doktor olduğunu düşündüğüm hoş bayan bana gülümseyerek oturmamı söyledi.
"Merhaba ben Nefes"
"Merhaba bende İrem"
İrem hanım oldukça güzel görünüyordu. Genç olmasına rağmen gerçekten başarılı biri olmalıydı. Beline kadar gelen kestane rengindeki saçları ve ela gözleriyle pırıl pırıldı." Evet Nefescim şimdi bana başından geçenleri anlat"
°•○● ° • ○ ● ° • ○
Yankı beni eve bırakıp, işi olduğunu söyleyerek gitmişti. Eve girince herkes birbirine sarılıp gülüyodu. Bu durum fazlasıyla tuhaftı, " Hayırdır ne bu neşe" diyerek salona girdim.
Hepsinin yüzünde güller açıyordu. Utku gülerek "Ailemize yeni bi üye geliyor" dedi. Ne üyesi ne diyo bunlar diye düşünürken sonunda jeton düştü ve bende gülmeye başladım. " Anladııım, hala oluyoruuum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES
Novela JuvenilNefes gibisin, içimde tuttuğum sürece benimsin, bırakırsam gideceksin, bırakmazsan öldüreceksin