♥Fırsatçı Pislik♥

2.3K 112 32
                                    

Multimedia; Emre

"Ne! Nediyorsun baba"

"Kızım sizi rahatsız etmek istemezdim ama bilmen gerekirdi. Herşey kesinlenince ben seni ararım sakın tatilini mahvedip buraya gelmeye falan çalışma"

"Bir şartla, neler olduğunu hemen şimdi anlatıyorsun"

"Benim toplantıya girmem lazım Berfini ara o anlatsın"

"Tamam görüşrüz" deyip telefonu kapattım ve yatağa uzandım. Benim bi abim mi vardı? Peki annemler onu niye bırakmıştı? Duyduklarımı hazmetmeye çalışırken Yankı banyodan çıktı. Sadece altında bi havlu vardı. Yanıma oturup, "Ne oldu?" diye sordu.

"Benim bi abim varmış"

"Ne"

"Babam aradı söyledi. Şimdi olanları öğrenmek için Berfini arayacağım"

"Hopörlere al"

"Tamam" deyip Berfini aradım.

"Nefes olanları duydun mu?"

"Evet duydum, yani sadece babam bi abim olduğunu söyledi. Toplantıya girecekmiş olanları senin anlatmanı istedi"

"Ben amcamla kahvaltı ediyordum, annem aradı. İşte Müge Anlıyı aç dedi. Sonra bende açtım. Ekranda bi genç vardı, ailesini bulmak için çıkmış programa, eskiden yetiştirme yurdunda kalıyormuş, sanırım senden 3 yaş büyük anneniz aynı ama abin babanın oğlu değil. Yani işte Canan teyze bi hata yapmış sonra bu olanları amcama söyleyemeyeceği için çocuğu doğurup yetiştirme yurduna bırakmış", Annem bunu babama nasıl yapmıştı. Ben bunca yıl nasıl böyle bir insana anne demiştim. Ağladığım için tiz çıkan sesimle konuşmaya başladım.

"Peki annem hamileyken babam nasıl onun hamile olduğunu farketmemiş"

"O zamanlar annenle baban nişanlıymış, annen karnı büyüdükçe bol şeyler giymeye başlamış son bikaç ay'da tatile diyerek Antalya'ya gitmiş ordada çocuğu doğurup Antalyada ki bi yetiştirme yurduna bırakmış, bi görsen çocuk senin daha doğrusu sen çocuğun kopyasısın, ismi de Emreymiş"

"Peki Berfin sağol sonra görüşürüz" deyip telefonu kapatıp tutmaya çalıştığım gözyaşlarımı saldım.

"Bunu bize nasıl yapar"

"Ama Emre olduğunda annenle baban evli değilmiş"

"Evli değilmiş ama nişanlılarmış, biz sevgiliyken ben senden başkasına bakmıyordum. Geri dönsek olur mu?"

"Olur ben uçak biletlerine bakıyım"

"Tamam"

°•○○°•○●°•○●

Üzerime siyah göbeğimin biraz açık olduğu elbise ve siyah topuklularımı giydim. Saçlarımı balerin topuzu yapıp hafif bi göz makyajıyla kırmızı rujumu sürdüm.
Kırmızı portföy çantama gerekenleri koyarken odaya Yankı geldi.
" En erken uçak bileti yarın öğlen"
"Iyi...Hadi sende giyin aşağı inelim açlıtan ölücem"
Yankı üzerine siyah bi gömlek ve pantolon giyince çok uyumlu olduğumuzu farkettim.
Odadan çıkarken Yankı kulağıma "akşam o herkesin dikkatini çekicek olan rujunun tadına bakamk isterim bayan" diye fısıldadı. Nefesinden gıdıklandığım için gülüp " Bakarız" diyerek odadan çıktım.

Yemeğimizi yedikten sonra saat 8'e geliyordu.
" Yankı şurda bi gece kulübü var"
"Hmm ne güzel"
"Yaa, Yankı gidelim işte...Nolur, nolur, nolur"
"Iyi tamam başımın belası ama yanımdan ayrılmayacaksın"
"Tamam canım kocam benimmm" deyip yanaklarını sıktım.

NEFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin