☆DOĞUM GÜNÜ ☆

4.4K 196 8
                                    

BU BÖLÜM BEYZANUR'A İTAFEN :)♥

Edebiyat hocasının anlattıklarını not alırken, Yankı'nın bana doğru uzattığı not kağıdıyla, not almayı bırakıp elinden kağıdı aldım. Kağıtta "Yarın Ada'nın doğum gününe gidecek misin? " yazıyodu. Niye soruyo ki bu çocuk Ada'nın doğum gününe gidip gitmiyeceğimi yoksa beraber gidelim falan mı diyecekti diye düşünürken kağıda "Bilmem, düşünmedim" yazıp uzattım.

YANKI

Kararımı kesinlikle vermiştim,  Nefese,  Ada'nın doğum gününden sonra onu sahile götürüp çıkma teklifi edicektim. Uzun bi süredir onu seviyodum ama o beni seviyo mu pek emin değilim onu hep kendimden korumak için uzak durdum ama artık dayanamıyorum, ne kadar sinirli olursam oliyim onu gördüğüm ana sakinleşiyorum sanki uyuşturucu gibi bana her şeyi unutturuyo onu artık yanımda istiyorum ona uzaktan bakmak değil sarılıp kokusunu içime çekmek istiyorum ve bu yüzden ona yarın gece açılıcam.

Uzattığı kağıdı elime aldım aslında hiç aklımda yoktu ama birden "Beraber gidelim mi?" diye yazıp ona uzattım, kağıda bakıp biraz düşündükten sonra kağıdı bana verdi "Olur ama Ece ne olucak?" yazıyodu.

Anlamıyorum ki her  konuşmamızda illa Ece mevzusu geçiyor. "İste hep beraber gideriz Doruk sen Ece ve ben" yazıp verdim.Ama benim hayallerim çok farklıydı.

Edebiyatçı bize uyarıcı bakışlar atarak derse devam ediyodu sevmiyorum bu dominant karıyı bi konusturmuyo amk elim ağrıdı yazışmaktan, önüme gelen kağıtla dikkatimi oraya verdim. Kağıtta " Tamam" yazıyodu.

NEFES

Aslında Yankı'yla baş başa gidip ona bakan sürtükleri kapak etmeyi öyle isterdim ki, ama Ece dün olanların üstüne iyice yıkılırdı. Yankı'nın beni sevdigini biliyodum zaten son zamanlarda da daha yakın davranıyodu yani onunla yanlız kalmaktan korkuyodum bana acılabilirdi ve ben, o beni sevdigini söylerken aksini söyleyemezdim ve bu Ece'yi yıkmak olurdu ben bana kardeşim diyen birine bunları yapamam ki...

###

Sonunda okul bitmişti. Ece'ye doğum gününe Yankı'nın da geleceğini söyleyince çocuklar gibi sevinmişti. Eve vardığında duş alıp derslerimi yaptıktan sonra erkenden yattım.

Alarmın sesini duyunca telefonu elime alıp alarmı kapattım ve telefonu

yere firlattım. Yaptığımın farkına varıp yattaktan fırladım telefonumu koynuma sandım iphone lan bu boru degil.

Formalarımı giyip saçıma bant taktım bilekliklerimi takıp, siyah vanslarımı da giydikten sonra hazırdım çantamı ve telefonumu elime alıp aşağı indim.

###

Son ders müzikti ve hoca bizi serbest bırakmıştı. Yankı'yla,  yeni aldığım şirinli kulaklığımı taktık, şarkı bittiğinde Yankı sıranın altından telefonumu alıp Yalın'dan meleklerin sözü var şarkısını açtı.

Şarkı başlayınca büyük bi huzurla gözlerimi kapattım.

Adanın doğum günü bi barda olacakmış ve saat 9 da başlicakmış bunu duyunca biraz tereddüt etsemde sonradan aklıma Yankı'nın etrafında dolanan kızlar geldi ve gitmeye karar verdim. Ders bittiğinde Eceyle hızlıca evlerimize gittik Sevda teyzeye "Annen nerde Sevda sultan" deyip yanağına bi öpücük kondurdum sanki yardımcı değilde ikinci bi annemmiş gibiydi bana kendi kızı gibi sahip çıkıyodu. "Bahçede kızım" "Tamam" deyip bahçeye çıktım. Annem masaya oturmuş dergisini okuyodu. "Anne akşam bi arkadaşın doğum günü var, ama barda"

"Olmaz" "Neden?, zaten yanımda Doruk ve Yankı olucak"

"Olmaz kızım bi sürü serseri vardır orda "

"Ama anne" diyip dudaklarımı büzdüm.

"Tamam ama bi şartım var Utku'yla beraber gidiceksin"

" Anne Utku'nun o serserilerden farkı ne "

"Ben bilmem Nefes gidiyosan Utku'yla gidiceksin"

"Off anne off tamam"

sinirle Utku'nun odasına çıkıp Kısaca özet geçtim o pisliğinde işine geldi tabi, sonra odana gecip  uyudum. Uyandığımda gitmemize 2 saat vardı. Üzerime siyah kalçamın biraz aşağısında biten karın bölgesi açık olan, straplez elbisemi giyip siyah topuklu ayakkabılarımı giydim. Altın sarısı büyük bi bileklik ve boynumu tamamen saran kolyemi taktım. Saçlarımı düzleştirip at kuyruğu yaptım siyah çantamı alıp hafif bi makyaj yaptıktan  sonra aynanın karşısına geçip kendime baktım. Siyah ve altın sarısının muhteşem uyumuyla harika görünüyodum. Siyah deri ceketimi alıp aşağı indim. Utku kapının önünde beni bekliyodu onun bakışlarıyla güzel olduğumu bi kez daha anlamışım. Arabaya binip Ece'yi alıp bara gelmiştik. Yankı ve Doruk gelmek istemezmişti.

Bar oldukça ihtişamlı görünüyodu içeriye girip Yankı ve Doruğun oturduğu yere doğru ilerledik ileri dercede ki müzik sesi kulaklarımı rahatsız etsede ortam hoştu. Yankı ve Doruk kafa sallayarak Utku'ya selam verdiler. Yankı sanki büyülenmiş gibi bakıyodu. Gözlerimi bacaklarıma kayınca suratı düştü. Doruk "Vaay kızlar muhteşem görünüyosunuz" "Sağol Doruk" bizde oturunca Ece "Ee Yankı sen ne düşünüyosun" dedi.

Yankı'da "Çok güzel olmuşsunuz"

Yarım saat sonra Ada neredeyse çıplak bi şekilde yanımıza geldi. "Hoşgeldiniz" cevap vermek yerine kafamızı salladım, abaza Doruk hemen " Çok güzel görünüyosun Ada" diye resmen gözleriyle kızı taciz etti ama Ada bundan oldukça memnundu sürtük işte nolcak Ada ve Doruk dans etmek için kalktı bende o arada etrafa bakınıyodum etrafta Yankı'yı yiyicek gibi bakan bir sürü sürtük vardı. Barmen gelince ben hariç herkes içki istedi ben sarhoş olunca pek çekilmiyorumda

YANKI

Nefes muhteşem görünüyordu ama etegi yoktu, o elbiseyi ona asla giydirmezdim ama ben onun sadece arkadaşıyıydım Doruk gibiydim.

Nefese baktığımda etraftaki bana bakan kızlara parcalarım sizi bakışlarıyla bakıyodu. Ona doğru eğilip "Eğer biraz daha o kızlara bakmaya devam edersen senin lez olduğunu falan düşüncem"

"Yaa salak mısın ne alaka ben kıyafetlerine bakıyorum"

Hemen kızarmıştı. "Tamam tamam"

Slow şarkı çıkınca Nefesi kaldırmak için doğruldum ama Utku benden önce davranıp Nefesi dansa kaldırdı bende doğrulunca geri oturmayıp Ece'yi kaldırdım.

NEFES

Neredeyse gecenin sonuna gelmiştik karokeler yapılıp danslar edilmişti ve Doruk sarhoş olmuştu. Kimseye çaktırmamaya çalışsam da tüm gün izleniyormuş gibi hissediyodum ama belki de Yankı'nın tuttuğu korumalardır.

Hepimiz masaya oturunca ben lavobaya gitmek için kalktım hediyeler verilmişti, dans ve müzik hala devam ediyordu.

Lavobaya girince boş olduğunu anlayıp aynaya baktım saçlarım biraz bozulmuştu ama hala güzel görünüyodu. Saçlarımı düzeltirken arka kabinden  çıkan siyah kapşonlu biri çıkıp  daha hareket etmeden elindeki bezi ağzıma kapattı.Kısa bi süre çırpındıktan sonra dayanamayıp  bilmediğim bi nedenle gözlerim kapandı.

NEFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin