Yankı'yla oldukça uyumlu giyinmiştik. Siyah dar kot, beyaz lakos ve ona aldığım bilekliklerle oldukça meteor görünüyordu. Kafasını sallayıp "Hadi hazırsanız çıkalım" dedi.
"Hazırız" deyip kapıyı kapattım. Yankı önde Ece'yle bizde arkada yürüyorduk. Ece kulağıma doğru eğilip "Fena olmuş dimi" dedi ona karşılık olarak gülümseyip kafamı salladım eğer Yankı'nın meteorluğu hakkında konuşmaya başlasaydım susamaya bilirdim. Durağa geldiğimizde Yankı karşıdan gelen taksiye el işareti yapıp durdurdu.
###
Alışveriş merkezinde vitrinlere bakarak gezerken aklıma Doruk geldi. "Doruğu'da çağıralım mı?" deyip Ece ve Yankı'ya baktım. Ece gözlerini vitrinlerden ayırmayarak "Olur" dedi. Yankı'da "Çağır belki ikinizle başa çıkamaya bilirim" dedi. Ona dil çıkartıp Doruğu aradım.
"Ooo Nefes hanım siz beni ararmıydınız "
"Ya bi kes be, biz alışveriş merkezindeyiz sende gel"
"Gelemem kuzum işim var, babama şirkette yardım edicem"
"Hmm tamam, o zaman sana kolay gelsin vitrinde süper bi konbin gördüm Ece'ye kaptırmadan alayım"
"Tamam, görüşürüz" deyip telefonu kapattı.
Vitrinine doğru yürürken "Bu mağzaya girelim mi?" deyip cevapları beklemeden mağzaya daldım.
Bana doğru gelen sarışın kadın "Yardımcı olabilir miyim?" diye sorunca vitrindeki konbini gösterip bedenini söyledim, askılar yönelip bi kaç tane daha elbise seçtikten sonra kabinlerin olduğu bölüme geldim. Yankı kabinlerin karşısındaki kırmızı koltuğa oturmuş, Ece'de elindeki elbiselerle kabine doğru geliyodu. Sarışın kadının getirdiği elbiseyi alıp aynı anda kabinlere girdik. Yaz geldiği için yazlık elbiseler seçmiştim ilk olarak çok beğendiğim konbini giyip, üzerimde inceledim. İki parçadan oluşuyordu, üstü beyaz üzerinde çiçek desenleri, ve göğüs altında küçük üçgen dekoltesi vardı. Eteği su yeşiliydi, pileli mini bi etekti ve karın bölgesi açıkta kalıyordu benim için çok açıktı ama yazlıkta giyebilirdim. Kabinim kapısını açtığımda Yankı sanki büyülenmiş gibi ban bakıyodu. Yankı'nın bişey söylemiyiceğini anlayınca "Eee nasıl olmuş" dedim
Boğazını temizliyerek "Çok güzel olmuşsun" dedi
YANKI
Karşımda o kadar güzel görünüyodu ki resmen büyülenmiştim ama bu şekilde dışarıya çıkamazdı, bacakları olduğu gibi ortadaydı. İçimden her ne kadar "Bunu asla dışarda giyemezsin bacaklarını kırarım" demek istesemde "Çok güzel olmuşsun" demiştim. Nefes aynada kıyafetini incelerken diğer kabinden ee Ece çıktı. Onun elbisesi dardı ve derin sırt dekoltesi vardı. Gülümseyerek "Nasıl olmuş" dedi.
Nefes "çok güzel olmuş sırt dekoltesi harika" diyince Ece'de "Seninkide çok cesur fena görünüyosun" diyip göz kırptı.Ece bana dönünce yorum yapma gereği duyup" Çok yakışmış" dedim. Gerçekten güzel olmuştu ama ben gözümü Nefes' ten ayıramıyordum. İkiside almaya karar verince tekrar kabine girdiler tan 1 saat kıyafet denemişlerdi ve neredeyse mağazanın yarısını almışlardı. Mağzadan çıkınca Ece başka bi mağzaya daha girmek istemişti ama tabikide buna izin vermedim ve hep beraber pizza yemeye gittik.
###
Nefret ettiğim çalar saatimin sesiyle lanet okuyarak gözlerimi açtım. Formalarımı giyip, saclarımı düzleştirdim convers' lerimi giyip bilekliklerimi de taktığımda tam olarak hazırdım. Aşağı indiğimde annem ve Selim bey masada kahvaltı yapıyorlardı. " Günaydın" diyip kapıya yöneldim, annem "Kahvaltı yapmicak mısın tatlım"diyince dönüp "Hayır okulda yerim" deyip evden çıktım. Yankı her zaman ki yerimizde beni bekliyodu. "Günaydın" dedim tüm sevecenliğimle "Günaydın gidelim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES
Novela JuvenilNefes gibisin, içimde tuttuğum sürece benimsin, bırakırsam gideceksin, bırakmazsan öldüreceksin