🍃 23 Chapter 🍃

258 65 24
                                    

"Ok.. ලෑස්ති ද?"

"හරී.... "

"ඔන්න එහෙනම් හැමෝම චීස් කියන්න.."

"1... 2... 3.... "

"හරී.. "

කෑම්ප් එකෙ අන්තිම දවස් කීපය උනු ඒ එක දවසක ජිමින්ව මැද්දෙන් තියල ඒ දෙපැත්තෙන් ළමයි හැමෝම වාඩි වෙල අන්තිම පොටෝ එක ගත්තා.. එයාල තව ටික දවසකින් යන්න යනවා.

හැමෝමත් එක්ක එක එක්කෙනත් එක්ක එක එක විදිහට පොටෝ ගහපු ජිමින් හැමෝම කූඩාරම් වලට යන්න යනකොට අන්තිමේදි පොටෝ ගහන්න ලෑස්ති උනේ බේබි මිනී එක්ක...

පොටෝ ගැහුවෙ මෙතෙක් දවස් එයාලත් එක්ක එකටම විනෝද උනු එයාලගෙ මැනේජර් චෝයි. ඉතින් එය දන්නවා බෙබි කරන්න හදපු දේ.. අන්තිම මොහොත හරි එයාටත් ඔනි උනා බේබිට උදව්වක් කරන්න.
.

"ම්..මොකක් හරි හරි අඩුයි වගෙ.. ම්... මොකක්ද?"

චොයි එහෙම කියනකොට ජිමින් බේබි එක්ක එක එක විදිහට හිටියෙ ඒ අඩුව හරියයිද කියලා බලන්න.. ම්හුක්. එත් හරි ගියෙ නැ..

"දැන් හරිද?"

ජිමින් බේබිගෙ දකුනු පැත්තෙන් ඉන්නකොට එතනට ආව ජන්කුක් බේබිගෙ වම් පැත්තෙන් හිට ගත්තා ..

"පර්ෆෙක්ට් ..."

ජන්කුක් කියපු දේට ජිමින් ඇසුත් ලොකු කරන් එයා දිහා බලනකොට මිස්ටර් චෝයි එයාල ගැලපෙන බව කීවා.. ඇත්තමයි...
Perfect family !.. ඒ තුන් දෙනා ඔනිවටත් වඩ ගැලපුනා.!

"1..., 2..., 3...,"

චෝයි එහෙම කියලා පොටෝ එක ගහන්න හදනවත් එක්කම ජිමින්ට හිතන්න වෙලාවක් නොදුන්න ජන්කුක් බේබි වගෙම ජිමින් මැදි වෙන විදිහට එයාගෙ අත ජිමින්ගෙ උරහිසෙන් දාල ඇත්තම පවුලක් වගෙ ඉන්නකොට එ දේට තවත් පුදුම උනු ජිමින් ජන්කුක්ගෙ මූන දිහාත්, ජිමින් එහෙම බලන බව දන්න ජන්කුක් ඒ මූන දිහාත් එකිනෙකාට මූන දිහා බලන් ඉන්නකොට ඒ පවුලේ පලවෙනි පොටෝ එක එහෙමම වැදුනා..
ඒක ආදරණියයි!..

"හරී දැන් ඔය දෙන්නගෙ එකක් විතරක්.."

චෝයි එහෙම කියන පමාවෙන් බේබි ඒ දෙන්නගෙන් ඇත් වෙනකොට එ එ දෙන්න අතර පරතරයක් අඩි දෙකක් විතර උනා..

Missed Love (Jikook - Complete  )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora