🍃 24 Chapter 🍃

268 64 17
                                    

හැමෝම හිටියෙ අන්තිම දවස් දෙකකට කලින් දවසෙ රෑ සාදයේදි... ගිනි මැලයක් ගහලා එක වටේට එකතු උනු කට්ටිය සින්දු කියන ගමන් එක එක ගේම් ප්ලේ කරේ විනෝද වෙන්න.. එකේ තිබුනෙ පුන්චි පුන්චි ගේම්. මොකද පොඩ්ඩොනේ එතන ඉන්නෙ..

ඉතින් පැය දෙකක් විතර තිබුන සාදය අවසන් හරිය වෙනකොට හැමෝම සතුටින් හිටියා වගේම එත් එක්කම එක පාරට වහින්න පටන් ගන්නකොට හැමෝම එකතු වෙලා ලමයින්ව එතනින් යවනකොට ජන්කුක් හිටියෙ වැස්සෙ තෙමෙමින්. එයා සතුටින් අවුරුදු ගානකට පස්සේ එයගෙ හිත සතුටින්. ඉතින් වහින වැස්සට සතුට තවත් වැඩි වෙනකොට ජන්කුක් එතන අත් දෙකත් ඈත් කරන් එ පහස විද ගත්ත.

ජිමින් හිටියෙ බාගෙට තෙමිල. එතනින් ගියපු තවත් කෙනෙක්ගෙන් කුඩයක් ඉල්ල ගත්ත ජිමින් වැස්සෙ නටන ජන්කුක් ගාවට ගියා..

"ජන්කුක් මෙ ඇයමෙ? කො එන්න යන් අපි.."

"හ්ම්.."

එහෙම කියනවත් එක්කම තිබුනු දැඩි හුලගට ඒ කුඩෙත් ජිමින්ගෙ අතින් ගිලිහිල යනකොට ජන්කුක් වගෙම ජිමිනුත් හොදටම තෙමෙන්න ගත්තා.

"ආහ්..හා.හරි..කො එන්න යන්..අපි අතනට යන්.."

ජිමින්ගෙ අතින් අල්ල ගත්ත ජන්කුක් එතනට ටිකක් එහායින් ලා බල්බ් එලියෙන් තිබුනු ලොකු හට් එකක් ගාවට ගියා. විලක් එක්කම තිබුන එතන තිබුනෙ අමුතුම ලස්සනක්..

එක ඇතුලට දුවන් ගියාම ජිමින් එයාගෙ තෙත් වෙලා තිබුනු කොන්ඩෙ පහත් වෙලා ගසා දමන ගමන් ඉන්නකොට ජන්කුක් එයා දිහාම බලන් හිටියා..

තනි කලු ඇදුමෙන් සැරසුනු ජන්කුක්ගෙ ෂර්ට් එකෙ බොත්තම් දෙක තුනක් ගැලවිලා ගිහින් ඒ අතරින් වතුර බින්දු ගලන් ගිහින් තියනකොට එක එයාට අමුතුම සරාගීබවක් එක් කරා වගෙම , ඇගට ටික ලොකු උනත් වැස්සට ඇගට ඇලුනු කහපාට ටීෂර්ට් එක වගෙම ඇගටම ඇලිලා තිබුනු ලා නිල් පාට ඩෙනිම් කලිසම ජිමින්ගෙ ඇගේ හැඩ ඕනිවටත් වඩා මතු කරලා දිව්‍යමය ලස්සනක් ගෙනත් දීලා.තිබුනා...

තිබුනා

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Missed Love (Jikook - Complete  )Onde histórias criam vida. Descubra agora