u

750 70 8
                                    

Tanrım! Şu anda beden dersindeyim ve inanabiliyor musunuz? Bu okulun beden eğitimi için özel kıyafetleri var ve size yemin ederim okul yerine bir Club'a mı yazdırıldım diye düşünmeye başladım.

Normalde giymeye alışık olmama rağmen altımdaki oldukça kısa şort ve üstündeki okulun adının yazılı olduğu kısa t-shirt beni epey rahatsız ediyordu. Etrafımda Jackson Wang denen uslanmaz bir detay olduğu sürece de asla rahat olabileceğimi sanmıyorum.

Birkaç dakika sonra zil sesinin kulaklarımı doldurması ile koşar adım soyunma odasına gittim. Kızlar da benimle gelmişti ve hepimiz giysilerden kurtulduğumuz için çok rahatlamıştık.

"Cidden spor yapmamızı isteyip bizi böyle giydirmeleri." Jennie'nin kurduğu cümleye onay verir şekilde konuşmaya başladım:

"Bir an bir club'a satıldığımı düşündüm." Bu esnada kızlar bana kahkaha atarken odadaki sandalyeye oturdum ve terimin soğumasını bekledim.

"Biz çıkıyoruz Lisa, kafeteryaya gidip kahve içeceğiz seni beklememizi ister misin?" dedi Jisoo.

Hayır anlamında başımı salladığımda kızlar dışarı çıkmıştı.

Soyunma odasında tek başıma kalmıştım ve içerisi bunaltıcı sıcaktı. Elimi yelpaze olarak kullandığımda başımı koltuğa yasladım ve gözlerim tavana kaydı.

Yanlış görüyor olmalıydım?

Bir kamera?

Kamera.

Aklıma ardı ardına bir sürü ihtimal gelmeye başlamıştı. Kalbim çarpıyordu ve içerisinin sıcak olması kalp çarpıntımı arttırıyordu.

Alelacele üstüme t-shirtümü giydim ve soyunma  odasından ayrıldım.

Bu esnada önüme bakmıyordum ve ellerimin titrediği konusunda yemin bile edebilirim.

Hızlıca yürürken sert bir bedene çarptığımı fark etmem ile durdum, Taehyung.

"Lisa? Ne bu acelen?" Alaycı bir şekilde sırıtıyordu ve ben gerginliğimden dolayı bir tepki gösteremiyordum. Kendimi toparlamaya çalışarak konuştum:

"Sadece yorgunum, önemli bir şey değil."

"Bu kaçamak bir cevaptı."

Yüzüne dahi bakamıyordum ve o kesinlikle bir sorun olduğunu anlamıştı.

"Gitmem gerek." Ayrılacağım sırada beni kolumdan tuttu ve konuştu:

"Bu akşam bir motivasyon balosu var, tüm öğrencilerin katılımı zorunlu. Bugüne özel herhangi bir ders işlenmeyecek. Gruplar halinde alışverişe gideceksiniz, önceden haberin olsun istedim."

Sadece başımı salladım ve olabildiğince hızlı bir şekilde oradan ayrılıp kendimi odaya attım.

Bu gerçekten çok büyük bir travmaydı, kızların soyunma odasına konmuş ve profesyonelce saklanmış bir adet gizli kamera vardı ve belki de erkeklerin soyunma odasında da.
Ya odaların hepsine konulmuşsa diye düşünmüyor değildim.

İçimdeki korkuyu bastırmaya çalıştım ve aklıma alışveriş iznimiz olduğu geldi.

Az sonra kızlar da odaya geldiğinde, Chaeyoung konuşmaya başladı:

"Lisa, bugün motivasyon balosu var ve bunun için alışverişe gidilecek, araba aşağıda hazır."

"Biliyorum Taehyung söyledi."

Jennie ve Jisoo birbirlerine bakıp sırıttı bense yaşadığım şoku hala atlatamadığım için kurduğum cümlenin farkında bile değildim.

Bir an için bu duruma unutmaya karar vermiştim, umarım yanlış görmüşümdür..

the boarding school, taelisa ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin