i

444 53 0
                                    

[] song name: washing machine heart []

Yazarın Anlatımıyla:
Genç Lalisa Manoban'ın bu okula geldiğinden beri yaşamadığı şey kalmamıştı. Aşık olmuş, öğrendiği şeyler ile nutku tutulmuş ve daha birçok trajik olayı ardı ardına yaşamıştı. 

Onu tehdit eden Yeri'nin istediği gibi Taehyung'dan uzak durmuştu, buna rağmen Yeri bu olayı tüm okula anlatmıştı ve haliyle öğrenciler neye şaşıracaklarını dahi bilememişlerdi.

Böyle prestijli bir okulun büyük bir kirli çamaşırı olmasına mı, yoksa "teras katı" diye bahsedilen siyah camlı büyük alanın fark edilmemesine mi?

Sabahtan beri okul müdürü Bay Kim'in telefonları susmuyordu, yönetimdeki herkes ailesine haber veren çocuklar yüzünden velilerle uğraşıyordu, ayrıca çok daha kötü bir durum gerçekleşmişti, birileri bu olayı basına aktarmıştı ve çok geçmeden gazeteciler, kameramanlar ve çekim yapan dronelar okul bahçesinde toplanmıştı.

Öğrencilerden bazıları etrafta korkuyla koşuşturuyor ve bir katil olduğunu düşünüp araştırma yapıyorlardı.

Teras katını bulmak için üst katlara koşanlar, birbirlerini ezip geçenlerin sayısı da küçümsenecek kadar az değildi.

Tüm okulda kıyamet koparken Lisa ve arkadaşları koşarak odalarına gelmişti ve bunu erkenden yapmaları çok iyi olmuştu çünkü burslu öğrenci topluluğu Lalisa Manoban'a küfürler savuruyor ve ne buldularsa fırlatıyorlardı.

Kapıyı zar zor kapatan Jisoo, kapıya yumruklar atan öğrencileri engellemek için, sandalyelerden birkaç tanesini kapının önüne yığdı.

Tüm kızlar nefes nefese kalmıştı, Lisa ise anın trajikliği ile ne yapacağını bilemez bir edayla yatağa oturdu.

Jennie sessizliği bozan ilk kişi olmuştu:

"Lisa, senin böyle bir şey yapacağına inanmak istemiyoruz. Lütfen bize mantıklı bir açıklama yap."

"Anlatacağım." Dedi Lisa ve derin bir nefes alarak konuşmaya başladı:

"Birkaç hafta önce beden dersinden sonra soyunma odasına gelmiştik ve siz çıktığınızda ben hala oradaydım, terimin soğumasını bekliyordum..

..beklerken etrafıma bakınıyordum ve gözüm tavanın köşesine konulmuş ufacık bir cihaza ilişti. Bu bir kameraydı."

Chaeyoung "Bu nasıl olur..?" Diye sorduğunda herkes şaşkına dönmüştü.

"Dahası da var." Diyen genç kız konuşmasını devam ettirdi:

"Orada fark ettiğim kamera ve bu okulda görüp de anlam veremediğim birçok şey beni çılgına çeviriyordu. Örneğin bir gün bile unutulmayan ve çok sıkı olan bu denetim işlemi. Bunun altında kesinlikle bir şey var diye düşünüyordum. Ve bu şekilde düşündüğümün farkına varan ilk kişi Taehyung olmuştu."

Tüm kızlar merakla onu dinlerken Lisa konuşmaya başladı:

"Taehyung beni 'teras katı' diye söz edilen yere çıkardı. Orada birçok bilgisayar, kamera sistemi, mantar panolara asılmış öğrenci resimleri vardı. Sonra bana Yeri'nin anlattığı o olayı detaylıca anlattı. İlk duyduğumda deliye dönecek gibi olmuştum. Soyunma odasına konulmuş o kamera intihar eden kıza orada yapılan iğrenç şeyler içinmiş, panik olmayın ancak kameranın bir benzeride bizim odamızda bulunuyor."

Lisa, tüm kızlar merak içerisindeyken derin bir nefes aldı:

"İntihar eden kızın bana çok benziyor oluşu ve müdürün batıl inançları odamıza bir kamera konulmasına yol açmış. İntihar eden kızla aynı kaderi paylaşmamam adına Taehyung bana 'özel ilgi' gösteriyormuş.. Yani düşündüğünüz gibi bir şey yok."

Jennie hızla konuşmaya başladı:

"Odamızda bir kamera var ve biz yeni haberdar oluyoruz. Harika!"

"Bunun olmasını bende istemezdim evet..Hepsi kadın çalışanlar tarafından kontrol ediliyor, meraklanacak bir durum yok." Diyerek açıkladı morali bir hayli bozuk olan Lisa.

"Peki şu intihar eden kızla birlikte onun yanında kendini de feda eden çocuğun hikayesi.. O doğru mu?" Dedi Jisoo.

"Doğru."

Nihayet tüm olayı anlatmayı bitirdiğinde kızlar akıllarında kalan birkaç soruyu daha sordular:

"Yeri'ye gerçekten anlattın mı?"

"Sen söylemeden önce o sürtüğün adını bile hatırlayamıyordum."

"Taehyung, o şu an ne yapıyor..?"

"Benimle konuşmuyor, bana inanmıyor."

Genç kız her şeyi detaylı bir şekilde anlattığında kızlar ona inanıyordu fakat hepsi çok telaşlıydı çünkü durmadan telefonları çalıyordu, aileleri mesaj gönderiyordu, okulun internetinin çok fazla kullanılmasından dolayı sistem bozulmuştu ve bu da yetmezmiş gibi elektrik yönetiminin yapıldığı odadaki bir sorun tetiklenmiş ve elektrikler kesilmişti. Gece yarısı okulda elektrikler kesik bir şekilde büyük bir felaket yaşanırken Lalisa ne yapacağını kestiremiyordu.

Küçük bir küfür mırıldanan Lisa odada bulduğu iki adet feneri yaktı ve odayı aydınlatacak şekilde yerleştirdi.

Az sonra aniden çalan kapı ile dört kız da korkudan ne yapacaklarını şaşırmıştı.

Kapı hızlı ve gürültülü yumruklarla çalınıyordu bu yüzden öfkeli kalabalığın tekrar gelebileceğini düşünüp kapıyı açmamaya kara verdiler. Ancak tahta kapıyı açmasalar bile kapının kırılması her an beklendik bir durumdu.

"Şimdi hapı yuttuk işte."

the boarding school, taelisa ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin